Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als die voor hem onnodig links blijft rijden ook hoor.
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oude zieke man die andermans wagen in de prak rijdt :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wauwdi Bekijk Berichten
        Mensen die geen pinkers gebruiken op een rotonde bij het verlaten. Zodat je voor niks stil staat.
        Als er iets is waar je niet op kan betrouwen, dan is dat het gebruik van pinkers op een rotonde. Want er zijn er ook veel die wel de pinker hebben om af te gaan, maar toch op de rotonde blijven doorrijden (meestal omdat ze de pinker te vroeg opzetten).
        Bij rotondes kijk ik nooit naar de pinkers, maar naar de wielen.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Wat een feest is het om wettelijk proberen te zijn, ik wil men oldtimer herinschrijven als dagelijks aangezien ik deze elke dag ga moeten gebruiken; ben nu al 2 keer naar de keuring gegaan omdat er vocht in men koplamp zat. Breng alles binnen bij de verzekering voor inschrijven als dagelijks. Kga vandaag (dacht ik) mijn nieuw nummerplaat halen bij de post, krijg ik alleen een inschrijvingsbewijs waarop mijn oldtimer plaat staat -.- heringeschreven als oldtimer dus. Jippie 3rde keer naar de keuring gaan op 3 weken tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Als er iets is waar je niet op kan betrouwen, dan is dat het gebruik van pinkers op een rotonde. Want er zijn er ook veel die wel de pinker hebben om af te gaan, maar toch op de rotonde blijven doorrijden (meestal omdat ze de pinker te vroeg opzetten).
            Bij rotondes kijk ik nooit naar de pinkers, maar naar de wielen.
            kun je idd niet op vertrouwen want 0 rechtsgeldigheid heeft een pinker, maar het is wel een fijne service naar mede-weggebruikers als je ze gebruikt

Comment

• Als je zo een pipo met slecht afgestelde lichten tegenkomt, is het toch 3 op de 4 keer een Franse auto. Raar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                kun je idd niet op vertrouwen want 0 rechtsgeldigheid heeft een pinker, maar het is wel een fijne service naar mede-weggebruikers als je ze gebruikt
                Het is idd wel fijn als ze hem gebruiken, als ze dan ook nog doen wat ze ermee aangeven natuurlijk.
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Als je zo een pipo met slecht afgestelde lichten tegenkomt, is het toch 3 op de 4 keer een Franse auto. Raar.
                  Zijn vooral de Franse bestelwagens heb ik de indruk.

Comment

Het is idd wel fijn als ze hem gebruiken, als ze dan ook nog doen wat ze ermee aangeven natuurlijk.
                    ja dan zijn het de wielen die volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Als je zo een pipo met slecht afgestelde lichten tegenkomt, is het toch 3 op de 4 keer een Franse auto. Raar.
                      En als het een pipo is met maar een licht dat werkt is het veelal een Duitser. Onderhoud is a bitch

Comment

Zijn vooral de Franse bestelwagens heb ik de indruk.
                        of van die crossbrol dingen als duster en sandero
                        lets have some more member berries

Comment

• Sinds ik een dahscam heb ik al massa's overtredingen gefilmd. Niet dat ik daar iets mee doe. De dashcam is enkel voor extra bewijslast bij een aanrijding. Maar vrijdagavond rond 20.15 uur heb ik in Putte centrum richting Mechelen een zwarte BMW M3 met een gepersonaliseerde nummerplaat (82....) gefilmd waar dat ander sensatieverhaal met zijn BMW M3 op de E313 niet voor moet onder doen. Ongelofelijk wat voor toeren die in het centrum en op de Putsesteenweg uithaalde. Ik erger mij er niet aan maar moest ik deze beelden op sociale media smijten of naar de politie sturen dat was garantie politierechtbank en een verkettering door de massa. Dan was die op de E313 nog een brave burger (BMW M3 die pal voor een camionette op de rem duwde). Die in Putte was echt een asociale klootzak die iets veel te klein moest compenseren door zijn levensgevaarlijk en onverantwoord rijgedrag!!!!!!!!! Toppunt : in Mechelen stond ik terug naast hem aan de rode lichten en hij had precies azijn gedronken. Lachen of goedgezind in een wagen zitten is duidelijk niet meer cool.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                            Sinds ik een dahscam heb ik al massa's overtredingen gefilmd. Niet dat ik daar iets mee doe. De dashcam is enkel voor extra bewijslast bij een aanrijding. Maar vrijdagavond rond 20.15 uur heb ik in Putte centrum richting Mechelen een zwarte BMW M3 met een gepersonaliseerde nummerplaat (82....) gefilmd waar dat ander sensatieverhaal met zijn BMW M3 op de E313 niet voor moet onder doen. Ongelofelijk wat voor toeren die in het centrum en op de Putsesteenweg uithaalde. Ik erger mij er niet aan maar moest ik deze beelden op sociale media smijten of naar de politie sturen dat was garantie politierechtbank en een verkettering door de massa. Dan was die op de E313 nog een brave burger (BMW M3 die pal voor een camionette op de rem duwde). Die in Putte was echt een asociale klootzak die iets veel te klein moest compenseren door zijn levensgevaarlijk en onverantwoord rijgedrag!!!!!!!!! Toppunt : in Mechelen stond ik terug naast hem aan de rode lichten en hij had precies azijn gedronken. Lachen of goedgezind in een wagen zitten is duidelijk niet meer cool.
                            Niet vergeten te registreren dan bij de privacycommissie of ge kunt met de beelden nog niets aanvangen als het tot een rechtszaak komt. Kost zo'n 25€.

Comment

• image.jpeg

Klopt en die 25€ is maar eenmalig dus duur is het niet.
                              www.skodaforum.eu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                                Sinds ik een dahscam heb ik al massa's overtredingen gefilmd. Niet dat ik daar iets mee doe. De dashcam is enkel voor extra bewijslast bij een aanrijding. Maar vrijdagavond rond 20.15 uur heb ik in Putte centrum richting Mechelen een zwarte BMW M3 met een gepersonaliseerde nummerplaat (82....) gefilmd waar dat ander sensatieverhaal met zijn BMW M3 op de E313 niet voor moet onder doen. Ongelofelijk wat voor toeren die in het centrum en op de Putsesteenweg uithaalde. Ik erger mij er niet aan maar moest ik deze beelden op sociale media smijten of naar de politie sturen dat was garantie politierechtbank en een verkettering door de massa. Dan was die op de E313 nog een brave burger (BMW M3 die pal voor een camionette op de rem duwde). Die in Putte was echt een asociale klootzak die iets veel te klein moest compenseren door zijn levensgevaarlijk en onverantwoord rijgedrag!!!!!!!!! Toppunt : in Mechelen stond ik terug naast hem aan de rode lichten en hij had precies azijn gedronken. Lachen of goedgezind in een wagen zitten is duidelijk niet meer cool.
                                Heel veel mensen reageerden woedend op de kliklijn sociale fraude van de regering, maar dit is dan wel ok?

Comment

• Of dat ok is laat ik in't midden maar ik zie wel een verschil tussen iemand die mensenlevens in gevaar brengt door zijn rijgedrag of iemand die ne voeger in't zwart laat komen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                    Of dat ok is laat ik in't midden maar ik zie wel een verschil tussen iemand die mensenlevens in gevaar brengt door zijn rijgedrag of iemand die ne voeger in't zwart laat komen...
                                    Die zwartwerker kan lagere offertes aanbieden dan zijn bonafide collega die alles netjes aangeeft. Hierdoor verliest deze laatste inkomen en heerst er honger in z'n gezin. Tot overmaat van ramp is er geen geld meer voor de katjes van de dochter. De katjes sterven!

Comment

• Dan kunnen ze katje eten, in bepaalde landen een delicatesse zelfs.

Comment

• kat vandaag begraven (geen ergenis, das"t leven) op haar favoriet plaatsje in de zon

Comment

• Sterkte bobo!

Comment

Working...
                                          X