Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martenni Bekijk Berichten
    En dan moeten ze nog weten op welke rijstrook je gereden hebt, en op welk tijdstip. Want vaak mag je op de 3 linkse stroken bvb 90, rechts 70, en op de uitvoeg/invoegstroken 50.
    Zie hier boven. In Nederland doen ze het al jaren zo.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Mensen die eeuwen lang achter een vrachtwagen hangen op de autostrade, jij komt af tegen 125 rechts, je gaat goed op tijd inclusief richtingaanwijzer naar links, en dan schuiven die vlak voor je in...zonder richtingaanwijzer...tegen 95...en dan kijk je in de achteruitkijkspiegel en dan is er in de verste verte niemand te bespeuren.

Wacht dan 10 seconden, jij stuk rond groen fruit...
      Last edited by TooTall; 09/11/2015, 07:49.
      Mijn Skoda

Comment

• Zo herkenbaar. Maak ik vooral veel mee in NL.

Comment

• Je hebt de Herentalsebaan tussen Wommelgem en Borsbeek. Dat is een 3 vaks baan waarvan de middelste rijstrook is voorbehouden aan verkeer dat wenst af te slaan naar de diverse winkels etc.

Ik word dan ook woest van dat volk dat bij het afslaan gewoon haaks gaat staan en dus nog met hun halve auto op je rijstrook blijven stilstaan. In plaats van hun auto mooi op dat rijvak te zetten. NEE. Muttens.

Comment

• Zaterdagavond vanuit Aalst richting Gent aan het bollen.
            Druk op de E40, dus ook het derde zit vol.
            Ik haal een tragere voorligger in via het tweede rijvak, op dat moment haalt er op het derde een Engelse BMW M5 mij in tegen ongeveer 130, denk ik.
            Sneller kan hij niet, want voor hem zit de rijstrook vol en die rijden allemaal 130. Achter hem hangt nog een Engelse BMW.
            Vlak nadat hij mij voorbij is, schiet die M5 hem vlak voor mijn neus van het derde naar het eerste. De BMW achter hem doet hetzelfde.
            Ze halen mijn voorligger rechts in via het eerste rijvak, gaan weer naar het tweede, halen een vrachtwagen in over de pechstrook, schieten dan van de pechstrook naar het derde rijvak... Voor mij één groot spektakel van aanspringende remlichten en bijna kop-staart-aanrijdingen...
            Echt levensgevaarlijk rijgedrag, en wat mij dan stoort is dat het meestal nietsvermoedende chauffeurs zijn die schrikken en daardoor een ongeluk veroorzaken, terwijl die twee klojo's er zonder brokken vanaf komen.
            De hele verdere rit gehoopt om één van die twee gecrasht in de kant te zien staan, maar het mocht niet zijn.

Comment

• Idd jammer dat ze niet samen in de vangrail hingen. Andere bestuurders op die manier in gevaar brengen = poging tot moord imo. Ze hebben in ieder geval goed bijgedragen aan het cliché rond BMW rijders.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• volgens politierechter geert vandaele in humo deze week is dat geen cliche, maar realiteit

Comment

• Dat kan je wel zeggen, ja.
                  Op het moment dat die M5 naast mij komt zeg ik nog tegen mijn passagiers (zaten met 4 in de auto) 'wow kijk, een M5'. De bestuurder van de M5 zelf had blijkbaar minder respect voor z'n kar dan ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    volgens politierechter geert vandaele in humo deze week is dat geen cliche, maar realiteit
                    Als je dat plezier verschaft is dat ok voor mij
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• je moet dat niet omflourzen, dingen bij naam benoemen is al genoeg

niet elke bmw driver is een halve gare, dat stond er ook niet

Comment

• Het klopt inderdaad wel wat van die BMW rijders denk ik. Maar van 't weekend op de E313 reed er wel een Merc C AMG tegen hoge snelheid haast in op m'n achterkant, omdat ie langs rechts een Cayenne waar ie koerske tegen aan 't rijden was, aan het inhalen was. Geluid was wel zalig!

Comment

• had just het artikel gelezen, zuiver daarmee

Comment

• Kerel die in een bestelauto bijna uit de bocht gaat op de aansluiting van de E40 met de E314, om dan links te blijven plakken, en daarna...

...zijn ASBAK LEEGKAPT UIT HET RAAM, recht op de achterliggende recente A6...
                            Mijn Skoda

Comment

• @W.B.
                              die Britten steken inderdaad wat uit op de E40, heb daar ook al verschillende stoten mee meegemaakt.
                              Ik geef het telkens door via 101 inclusief nummerplaat maar nog nooit ene aan de kant zien staan.
                              Veel volk dat van/naar Nürburgring rijdt vermoed ik

Comment

• Vandaag op de parking van EuroPoint in Waregem lieten we onze auto zonder schade aan de deur achter. Om dan bij het buitenkomen te merken dat er iemand tegen gereden heeft met een grijze auto en een bluts van 3cm hoog bij 16cm lang gereden heeft in voordeur, met nog twee krassen van diezelfde lengte erboven.
                                Gelukkig was deze chauffeur zo vriendelijk om van niets te gebaren en gewoon door te rijden.

Comment

• Als ik zoiets zie steek ik een briefje met de nummerplaat erop van de aanrijder onder de ruitenwisser

Comment

• zet dan ook je eigen nr erop, scheelt een hoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Als ik zoiets zie steek ik een briefje met de nummerplaat erop van de aanrijder onder de ruitenwisser
                                      Is inderdaad vriendelijk. Ik ga het ook altijd melden in die winkel en laat steeds mijn gegevens ook na als ze getuige willen. Bij aanrijdingen op straat waar ik getuige van was, stop ik ook altijd, voor eerste hulp en tot hulpdiensten er zijn en ik hen mijn kaartje geef. Helaas is dit de derde keer dat ze op mijn wagen rijden en niets achterlaten. Een keer lag de complete bumper eraf en zelfs toen niemand iets gezien.

Nu weer spiegel en carrosserie naar de knoppen...

Comment

• Een logisch gevolg van een foute gewoonte.

Comment

• Dat doet er mij aan denken, ik weet van een paar gevallen waarbij camioneurs bij 't manoeuvreren een auto pertotaliseren en echt niks doorhebben.
                                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                          X