Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij coyote doen ze daar allemaal niets aan.. Qua klantvriendelijkheid 0.0 en voor een community based service onbegrijpelijk.. Die mannen cashen gewoon :s
    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
    current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
      Bij coyote doen ze daar allemaal niets aan.. Qua klantvriendelijkheid 0.0 en voor een community based service onbegrijpelijk.. Die mannen cashen gewoon :s
      Zouden die voor hun meldingen enkel op de input van de community afgaan of zouden ze met een backoffice ook andere bronnen raadplegen en uploaden (bv flitsmeister, Facebook pagina's met politiecontroles, TomTom etc)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        https://www.google.be/maps/@50.92948...2!8i6656?hl=en

deze paal dus geeft een warning op de A12 zelf
        Dat kom ik op meerdere plaatsen tegen. Druk op het knopje en ze zwijgt

Comment

• Heb sinds deze week een coyote S, eerste indruk is best positief!
          Iiemand ervaring met de coyote in het buitenland? In september ga ik met de auto een roadtrip doen, maar vraag me af of de snelheidsaanduidingen ook correct zijn in landen zoals kroatie of slovenie?

Comment

• Na jaren Coyote beslist er mee te stoppen. overgestapt op Waze en die heeft mij deze week al 2 maal een boete bespaard.
            Coyote opgezegd omwille van klantenservice (nochtans vroeger wel al eens goede ervaringen mee gehad).
            In gebruik wel altijd tevreden geweest over Coyote.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
              Heb sinds deze week een coyote S, eerste indruk is best positief!
              Iiemand ervaring met de coyote in het buitenland? In september ga ik met de auto een roadtrip doen, maar vraag me af of de snelheidsaanduidingen ook correct zijn in landen zoals kroatie of slovenie?
              Ik vermoed weinig klikkers in die landen. ALs ik naar CZ rij dan heb ik daaar niet 1 medegebruiker.
              Coyote is goed in België, Frankrijk, Duitsland weinig mede gebruikers...

Comment

• Hmm de pret duurde niet lang, hij werkt al niet meer Telkens als ik de Coyote opstart moet ik opnieuw land en taal kiezen, en erna krijgt hij geen netwerkverbinding (wel GPS). Lijkt alsof ie de SIMkaart opeens niet meer herkend die erin zit. Nu maar wachten op antwoord van de support!

Wel jammer, ga morgen naar de Nurburgring

Comment

• Wel vreemd, er zit enkel een micro SD kaart in, geen SIM

Comment

Wel vreemd, er zit enkel een micro SD kaart in, geen SIM

Heeft het ooit deftig gewerkt? Want dan vind ik het straf! Abonnement betalen zonder een simkaart :p

Misschien heb je een nieuw schandaal ontdekt!
                    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                      Heeft het ooit deftig gewerkt? Want dan vind ik het straf! Abonnement betalen zonder een simkaart :p

Misschien heb je een nieuw schandaal ontdekt!
                      Ja 2 dagen geleden werkte ie nog perfect. Bizar bizar

Comment

• Iemand heeft de sim kaart gepikt
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Iemand heeft de sim kaart gepikt
                          Haha lijkt me sterk Helaas nog geen antwoord mogen ontvangen van Coyote support

Comment

• Dat duurt ook lang voordat die antwoorden.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Net toch maar eens gebeld naar hun support nummer, ik moet gewoon langsgaan bij een Coyote store of mijn toestel opsturen naar hun filiaal in Waver.

Dus wie ooit een defecte Coyote heeft, NIET MAILEN OF BELLEN, dat heeft toch geen zin Dichtste store is 100km rijden voor mij, hoera, weet ik wa doen zaterdag.

Comment

• Als je bij de mini coyote verkeersinfo opzet, krijg je dan automatisch steeds ook die meldingen van stilstaand voertuig op de pechstrook. Is zeer irriterend want die kom je om de paar kilometers tegen...

Comment

• Zaterdag langs geweest bij de Coyote store (100km enkel), en heb meteen een nieuw toestel meegekregen. Dit toestel start wel op, maar van het moment dat je de Coyote wil uitschakelen blijft deze vasthangen op het Coyote logo tot de batterij plat is. & natuurlijk moet dat ding eerst bijna een half uur opladen eer het terug opstart, tegen dan ben ik al op mijn werk.

Coyote software: super goed
                                  Coyote hardware:

Had toch iets beter verwacht van een toestel dat 219 euro kost. Misschien dat ik dit weekend nog eens terug naar Antwerpen rij (toch een nieuwe auto ), en ga aandringen om het toestel om te ruilen naar een Coyote Mini. De goedkope versie schijnt beter te werken, snappen wie snappen kan!

Comment

Zaterdag langs geweest bij de Coyote store (100km enkel), en heb meteen een nieuw toestel meegekregen. Dit toestel start wel op, maar van het moment dat je de Coyote wil uitschakelen blijft deze vasthangen op het Coyote logo tot de batterij plat is. & natuurlijk moet dat ding eerst bijna een half uur opladen eer het terug opstart, tegen dan ben ik al op mijn werk.

Coyote software: super goed
                                    Coyote hardware:

Had toch iets beter verwacht van een toestel dat 219 euro kost. Misschien dat ik dit weekend nog eens terug naar Antwerpen rij (toch een nieuwe auto ), en ga aandringen om het toestel om te ruilen naar een Coyote Mini. De goedkope versie schijnt beter te werken, snappen wie snappen kan!
                                    Coyote Mini is inderdaad de beste. Heb de Mini (eerste versie), touchscreen, S (dashcam) en de nu de laatste mini gehad.

Zwijg mij van de touch en de S... Grotere brol kunt ge niet maken.
                                    De S gewoon verkocht en de touch ligt hier nog omdat ik hem gewoonweg niet durf te verkopen...

Nu al 6 maanden de laatste Mini. Dit is het toestel zoals het had moeten zijn. Terug drie simpele goed werkende drukknopen. Geen al te groot toestel en degelijk gebouwd. Overzichtelijke menu's en mooi geluid.

Met de klantendienst ben ik gelulkig nog niet in contact moeten komen maar ik zou inderdaad proberen te wisselen met een Mini!
                                    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• wanneer zal men nu eigenlijk de juiste snelheden doorgeven, heb ondertussen al 200 x doorgegeven dat de ring in Brugge 90 is ipv 70 ,idem tss Poelkapelle en Langemark is 70 ipv 90, en zo zijn er nog vele wegen die niet juist worden doorgegeven, als ze er niks aan doen zal ik mijn abo niet meer verlengen aangezien je toch al de borden moet in het oog houden, want coyote heeft verkeerde info door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                                        wanneer zal men nu eigenlijk de juiste snelheden doorgeven, heb ondertussen al 200 x doorgegeven dat de ring in Brugge 90 is ipv 70 ,idem tss Poelkapelle en Langemark is 70 ipv 90, en zo zijn er nog vele wegen die niet juist worden doorgegeven, als ze er niks aan doen zal ik mijn abo niet meer verlengen aangezien je toch al de borden moet in het oog houden, want coyote heeft verkeerde info door
                                        De ring in Brugge (R30) is zeker geen 90 maar op bepaalde plaatsen 70 en op andere plaatsen 50... , soms is het zelfs zo dat het 70 is in de ene richting en 50 in de andere richting (Sint Pieterskaai), de ring rond Brugge ligt volledig in de bebouwde kom dus geen borden is 50 anders de snelheid van het bord.
                                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Weyts geen voorstander van radarverklikkers

Vlaams minister van mobiliteit Weyts is persoonlijk voorstander van een verbod op radarverklikkers, zoals dat in Frankrijk en Duitsland bestaat. Hij reageert daarmee op de berichtgeving over het succes van Coyote. Dat radarverklikkingssysteem rondde onlangs de kaap van de miljoenste gebruiker in ons land.

"De wet zegt dat je geen apparatuur mag hebben die de vaststelling van een verkeersovertreding verhindert of bemoeilijkt, maar Coyote is toegelaten", zegt Weyts. "We weten allemaal waarom Coyote wordt aangekocht, namelijk louter en alleen om ongestraft verkeersovertredingen te kunnen begaan. De dubbelzinnigheid omtrent Coyote en andere radarverklikkers mag, wat mij betreft, stoppen.”
                                          knack.be

Comment

Working...
                                          X