Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Heb het gisteren avond nog geinstalleerd op de aaifoon, maar werkt niet. Eerste maand zou gratis zijn en wil dit eens testen op de C5 en vrijdag op de DS5. Denk dat ik eerst account moet maken en dan inloggen. Maar telkens ik op 'acount maken' of 'inloggen' klik, krijg ik melding 'unknown device'. En voor de rest krijg ik het niet aan de praat.

Sorry dat ik dit topic even hijack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      Heb het gisteren avond nog geinstalleerd op de aaifoon, maar werkt niet. Eerste maand zou gratis zijn en wil dit eens testen op de C5 en vrijdag op de DS5. Denk dat ik eerst account moet maken en dan inloggen. Maar telkens ik op 'acount maken' of 'inloggen' klik, krijg ik melding 'unknown device'. En voor de rest krijg ik het niet aan de praat.

Sorry dat ik dit topic even hijack
      je moet op 3g zitten en niet op wifi. tenzij het een ander issue is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        je moet op 3g zitten en niet op wifi. tenzij het een ander issue is.
        Dacht ik eerst ook, maar in de auto zit ik nooit op wifi. Dus dat is het ook niet. Vraag me ook af of ge voor die eerste maand gratis wel degelijk een account nodig hebt en ingelogd moet zijn. Ben maar aant googlen, maar tot nu toe nog niets bruikbaars gevonden. Precies of fransen en walen er meer last mee hebben, want bijna alles franstalig

Comment

Probleem gevonden dedju

Bij locatievoorzieningen stond het uit.

Comment

Probleem gevonden dedju

Bij locatievoorzieningen stond het uit.
            Haha

Comment

Ik krijg de snelheidslimieten maar niet gedownload. :/
              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                Ik krijg de snelheidslimieten maar niet gedownload. :/
                Hier geen probleem, werkt perfect.

Comment

Ik vertrek in de nacht van donderdag op vrijdag op reis met de wagen richting Italië en zou dit jaar de app iCoyote onderweg eens laten aanstaan (& dus ook mijn mobiel internet). Iemand enig idee hoeveel MB mobiel internet je moet rekenen voor het louter gebruik van iCoyote? En is iCoyote wel nuttig in Frankrijk, Duitsland, Zwitserland en/of Italië?
                  BMW F10 535d
                  Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                    Ik vertrek in de nacht van donderdag op vrijdag op reis met de wagen richting Italië en zou dit jaar de app iCoyote onderweg eens laten aanstaan (& dus ook mijn mobiel internet). Iemand enig idee hoeveel MB mobiel internet je moet rekenen voor het louter gebruik van iCoyote? En is iCoyote wel nuttig in Frankrijk, Duitsland, Zwitserland en/of Italië?
                    Mag het in Zwitserland? Ben aan het twijfelen tussen Zwitserland en Oostenrijk waar het verboden is...

Mb is vrij kostelijk in het buitenland. Ik ben benieuwd wat het je gaat kosten.
                    In Frankrijk en Duitsland vind ik het wel nuttig. Zeker omdat ze daar vanvoor flitsen en die flitspaal en er raar uitzien en ik dus niet altijd doorheb dat het een flitspaal is :p
                    In Frankrijk mogen ze enkel zones aangeven. Ga er gewoon vanuit dat de flitser in het midden van de zone staat en er is geen verschil...
                    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Mini Coyote - legale radarverklikker v.2

In Duitsland is het ook niet toegelaten geloof ik.
                      Verkenners had ik er de laatste 2x bitter weinig maar het is wel handig voor de meldingen van files en ongevallen.

De 1ste keer dat ik ermee naar Duitsland trok ben ik wel mooi op kop geflitst door zo'n vaste paal, Coyote gaf geen kik
                      Last edited by SilentSpring; 29/06/2015, 23:23.
                      2018 BMW X1 18d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                        Volgens mijn GSM heeft iCoyote 8,11MB verbruikt op 1 maand tijd, en staat gemiddeld een 2u per dag aan. Te verwaarlozen dus. En als je naar het buitenland gaat, zou ik sowieso bv een bundel van xxxMB voor xxx kopen om te roamen. Komt veel goedkoper uit, en je kan al eens op internet.

Comment

Enkel in Oostenrijk en Zwitserland niet toegelaten. Duitsland ook lange tijd niet maar nu wel. Ze geven in Duitsland ook zones aan nu. Je zal zien dat die zone in 4 blokjes verdeelt is. De palen hangen net op het einde van het derde blokje. 😜. Dus je hebt nog altijd ongeveer de exacte locatie.

Comment

Voila, inmiddels in Italië toegekomen en onderweg dus steeds beroep gedaan op iCoyote. Nuttig in Frankrijk en vooral in Italië, waar er op de snelwegen een spervuur aan vaste flitspalen en trajectcontroles (op zeker ogenblik meer dan 100 km aan een stuk trajectcontrole :s , dus we mogen in België eigenlijk nog niet klagen...) wachtte en ook op de secundaire wegen er naar mijn aanvoelen heel wat flitspalen zijn bijgekomen. Vrij nutteloos in het korte stukje Duitsland dat we hebben gedaan, niks van meldingen gekregen en ook geen andere gebruikers. Eventjes mobiel internet & iCoyote laten aanstaan in Zwitserland, tot ik de sms van Telenet ontving met de desbetreffende roamingtarieven, die verschillen gezien het bijzondere statuut van Zwitserland. Denk dat het op een 7 euro per MB kwam of zo... Uiteindelijk zit ik na de heenrit (1.200 km) aan ongeveer 11 EUR roamingkosten maar ben ik er eigenlijk van overtuigd dat het grootste deel van die kost te wijten is aan mijn onoplettendheid in Zwitserland. Ik ga iCoyote alleszins nog verder blijven gebruiken hier in Italië . Blijft nuttig, aangezien het hier vol staat met flitspalen die in beide richtingen flitsen...
                            BMW F10 535d
                            Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

Iemand ervaring met de Coyote S?
                              Werkt dat al wat beter dan de coyote met volledig touchscreen?

Bekijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                Volgens mijn GSM heeft iCoyote 8,11MB verbruikt op 1 maand tijd, en staat gemiddeld een 2u per dag aan. Te verwaarlozen dus. En als je naar het buitenland gaat, zou ik sowieso bv een bundel van xxxMB voor xxx kopen om te roamen. Komt veel goedkoper uit, en je kan al eens op internet.

Ik heb nog altijd wel mijn twijfels wat het beste is. De app op de iphone of een los toestel. Zeker omdat ik het zeer veel gebruik.
                                De App werkt goed op de iPhone, maar krijg alleen meldingen als hij ingeplugd is in de wagen. En soms krijg ik geen geluid in de wagen. Maar vaker wel dan niet, maar kan er niet op bouwen. Via BT werkt het niet. Op iphone wel, maar dan zou ik continu moeten kijken.

Maar mijn enige bekommernis is dat de iphone dan continu aanstaat en die toch wel warm wordt. Kan op lange termijn toch niet zo heel goed zijn hé?

Comment

ik verkies nog altijd een toestelletje apart. Alleen jammer dat Coyote het nooit 100% voor mekaar krijgt... Kwaliteit is toch ondermaats.
                                  2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

Ik heb nog altijd wel mijn twijfels wat het beste is. De app op de iphone of een los toestel. Zeker omdat ik het zeer veel gebruik.
                                    De App werkt goed op de iPhone, maar krijg alleen meldingen als hij ingeplugd is in de wagen. En soms krijg ik geen geluid in de wagen. Maar vaker wel dan niet, maar kan er niet op bouwen. Via BT werkt het niet. Op iphone wel, maar dan zou ik continu moeten kijken.

Maar mijn enige bekommernis is dat de iphone dan continu aanstaat en die toch wel warm wordt. Kan op lange termijn toch niet zo heel goed zijn hé?
                                    Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad qua hitte.
                                    Ik heb wel 1 keer voorgehad dat m'n iPhone zichzelf uitschakelde, maar dat was toen ik TomTom aan het gebruiken was op een hete zomerdag.

Nu gebruik ik Coyote op m'n OnePlus One, en werkt perfect. Heb eigenlijk nooit problemen gehad met de app, werkt ook perfect zonder ingeplugd te zijn.
                                    En qua hitte, ik gebruik m'n GSM in combo met een Kenu Airframe, dus de GSM wordt altijd gekoeld via de air vents van de wagen.

Comment

I know het is niet het belangrijkste maar heb ik nu 3 of 0 sterren?
                                      Op mijn vorig apparaat had ik 2 sterren en nu zie ik dit staan?

Bekijk

Comment

Da betekent geen enkele ster, op mijn app is dat ook zo. De sterren moeten "ingekleurd" zijn
                                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                          Da betekent geen enkele ster, op mijn app is dat ook zo. De sterren moeten "ingekleurd" zijn
                                          Lol ook belachelijk... ineens mijn 2 sterren kwijt dan...

Bekijk

Comment

Working...
                                          X