Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker v.2
Collapse
X
-
2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenIk zie die update nergens ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenIk zie die update nergens ?
Toch een compleet andere layout + GPS
Dat had de vorige versie niet bij mij.
Dat zag er zo uit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk heb de nieuwe versie ook, maar het lijkt meer op Google maps lol. Moet het eens testen op de baan morgen want hier in huis gaat dat niet
Het is enorm druk wel als alles in gebruik is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIPhone of Android?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenIphone
Comment
-
Ik vind de update van iCoyote tot hier toe geen verbetering, eerlijk gezegd. De geluidjes (waarschuwingen, vragen om iets al dan niet te bevestigen) komen wel nog door via bluetooth in de auto, maar veel stiller dan vroeger en ik krijg dat precies nergens aangepast. Vooral de vraag om een hindernis, vertraging, gestopte wagen, ... al dan niet te bevestigen mis ik nu bijna altijd, omdat ik het geluidje gewoon niet hoor. Daarnaast lijkt iCoyote nu ook gemakkelijker zijn scherm te draaien. Bij mij ligt mijn iphone gewoon op de middenconsole en bij ieder remmanoeuvre draait hij het weergavescherm weer omgekeerd, iets dat hij vroeger niet deed. Twee kleine ergernissen erbij dus, terwijl ik eigenlijk geen echte voordelen heb opgemerkt...BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk BerichtenIk vind de update van iCoyote tot hier toe geen verbetering, eerlijk gezegd. De geluidjes (waarschuwingen, vragen om iets al dan niet te bevestigen) komen wel nog door via bluetooth in de auto, maar veel stiller dan vroeger en ik krijg dat precies nergens aangepast. Vooral de vraag om een hindernis, vertraging, gestopte wagen, ... al dan niet te bevestigen mis ik nu bijna altijd, omdat ik het geluidje gewoon niet hoor. Daarnaast lijkt iCoyote nu ook gemakkelijker zijn scherm te draaien. Bij mij ligt mijn iphone gewoon op de middenconsole en bij ieder remmanoeuvre draait hij het weergavescherm weer omgekeerd, iets dat hij vroeger niet deed. Twee kleine ergernissen erbij dus, terwijl ik eigenlijk geen echte voordelen heb opgemerkt...
Comment
-
Heb sinds maand of 2 die nieuwe mini coyote. Zeer degelijk mocht voor mij nog wel iets meer "mini" zijn maar goed plaatsje gevonden. Afwerking tov oude coyote's veel beter.2014 BMW (F31) 335 d
2011 Mini One D
2007 Kawasaki ZX6R
1997 Honda VFR
1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DArtagnan Bekijk BerichtenHeb sinds maand of 2 die nieuwe mini coyote. Zeer degelijk mocht voor mij nog wel iets meer "mini" zijn maar goed plaatsje gevonden. Afwerking tov oude coyote's veel beter.
ik een paar maanden geleden expliciet nog gezocht heb waar ze de oude mini nog in stock hadden. Koste ook ietske minder dan €50. En die heb ik mooi kunnen kleven onder mijn navigatiescherm. Het lijker ervoor gemaakt
Tis jammer dat die nieuwe mini's zo maxi zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DArtagnan Bekijk BerichtenHeb sinds maand of 2 die nieuwe mini coyote. Zeer degelijk mocht voor mij nog wel iets meer "mini" zijn maar goed plaatsje gevonden. Afwerking tov oude coyote's veel beter.
Heb in het begin de mini coyote gehad. Heel content van. Nadien de touchscreen gehad. Na een jaar uit pure frustratie dat spel buiten gesmeten en de coyote met dashcam gekocht. Hiervan werkte het touchscreen wel degelijk. Maar omdat de nieuwe mini coyote uitkwam en ik de dashcamversie eigenlijk te groot vond heb ik terug een mini gekocht.
Voelt heel degelijk aan, knoppen werken goed. Eindelijk geen touchscreen meer. Kwaliteit is een stuk beter en heb hem proper kunnen inwerken:
2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Vandaag ook nieuwe gekregen in de bus. Proper maar moet het nog allemaal uittesten of het beter is. De vorige heb ik ook buitengesmeten.
Weet er iemand of je via bluetooth dat op uw idrive bmw kan aansluiten? Ik heb eens geprobeerd maar ik kon het paswoord niet bevestigen, toen ik op de coyote moest bevestigen reageerde em niet en kreeg ik time out dus geen connectie.
Had al iets gelezen mocht het lukken dat hij eventueel als telefoon herkent wordt en je geen muziek via iPhone meer kon afspelen zolang hij in werking was maar dat was op een autoradio non oem. Iemand ervaring mee?
Comment
Comment