Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
    Ik ook niet. Maar zo wel?
    Check! Thanks.
    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Ziet er wel gelikt uit, eens aan het testen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Ik zie die update nergens ?
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
          Ik zie die update nergens ?
          IPhone of Android?

Comment

• Beide, ik kreeg een proefabonnementje van 14d

Comment

Ik zie die update nergens ?

Toch een compleet andere layout + GPS
              Dat had de vorige versie niet bij mij.

Dat zag er zo uit:

Comment

• Ik heb de nieuwe versie ook, maar het lijkt meer op Google maps lol. Moet het eens testen op de baan morgen want hier in huis gaat dat niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Ik heb de nieuwe versie ook, maar het lijkt meer op Google maps lol. Moet het eens testen op de baan morgen want hier in huis gaat dat niet

Het is enorm druk wel als alles in gebruik is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    IPhone of Android?
                    Iphone

Comment

Iphone
                      Ik zit momenteel tegen m'n zin met een Android en de automatische update werkte niet voor icoyote. Na het manueel opzoeken van de applicatie in de appstore (niet bij de geïnstalleerde apps) kon ik daar wel "updaten" kiezen

Comment

• iCoyote geeft geen geluid door, instellingen staan nochtans correct, je krijgt dus wel de meldingen visueel maar geen geluid
                        Phone is een Huawei P8
                        Iemand die het probleem herkent?
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Zien dat uw instellingen correct staan, ik heb er ook even mee gesukkeld, maar heb het toch werkende gekregen.

Comment

• Ik vind de update van iCoyote tot hier toe geen verbetering, eerlijk gezegd. De geluidjes (waarschuwingen, vragen om iets al dan niet te bevestigen) komen wel nog door via bluetooth in de auto, maar veel stiller dan vroeger en ik krijg dat precies nergens aangepast. Vooral de vraag om een hindernis, vertraging, gestopte wagen, ... al dan niet te bevestigen mis ik nu bijna altijd, omdat ik het geluidje gewoon niet hoor. Daarnaast lijkt iCoyote nu ook gemakkelijker zijn scherm te draaien. Bij mij ligt mijn iphone gewoon op de middenconsole en bij ieder remmanoeuvre draait hij het weergavescherm weer omgekeerd, iets dat hij vroeger niet deed. Twee kleine ergernissen erbij dus, terwijl ik eigenlijk geen echte voordelen heb opgemerkt...
                            BMW F10 535d
                            Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                              Ik vind de update van iCoyote tot hier toe geen verbetering, eerlijk gezegd. De geluidjes (waarschuwingen, vragen om iets al dan niet te bevestigen) komen wel nog door via bluetooth in de auto, maar veel stiller dan vroeger en ik krijg dat precies nergens aangepast. Vooral de vraag om een hindernis, vertraging, gestopte wagen, ... al dan niet te bevestigen mis ik nu bijna altijd, omdat ik het geluidje gewoon niet hoor. Daarnaast lijkt iCoyote nu ook gemakkelijker zijn scherm te draaien. Bij mij ligt mijn iphone gewoon op de middenconsole en bij ieder remmanoeuvre draait hij het weergavescherm weer omgekeerd, iets dat hij vroeger niet deed. Twee kleine ergernissen erbij dus, terwijl ik eigenlijk geen echte voordelen heb opgemerkt...
                              Ja. Ik had gratis icoyote met m'n mobistar abonnement en sinds de nieuwe versie krijg ik dat niet meer in gang. Abonnement verlopen zegt dat kutding. Heb naar mobistar gebeld en ze hebben ticket gemaakt. Ben benieuwd.

Comment

• Ik had beter niet ge-update hier.. Werkt veel trager, crashed veel. Kan niet bevestigen ( flitsers ed)

Comment

• Heb sinds maand of 2 die nieuwe mini coyote. Zeer degelijk mocht voor mij nog wel iets meer "mini" zijn maar goed plaatsje gevonden. Afwerking tov oude coyote's veel beter.
                                  2014 BMW (F31) 335 d
                                  2011 Mini One D
                                  2007 Kawasaki ZX6R
                                  1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                                  1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• ik gebruik iCoyote niet meer, zit nochtans ook in mijn Mobistar abo, ik werd daar horendol van en zuipt ook je smartphonebatterij enorm snel leeg, Waze staat wel altijd op
                                    2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DArtagnan Bekijk Berichten
                                      Heb sinds maand of 2 die nieuwe mini coyote. Zeer degelijk mocht voor mij nog wel iets meer "mini" zijn maar goed plaatsje gevonden. Afwerking tov oude coyote's veel beter.
                                      Inderdaad, meer mini. Daarom dat
                                      ik een paar maanden geleden expliciet nog gezocht heb waar ze de oude mini nog in stock hadden. Koste ook ietske minder dan €50. En die heb ik mooi kunnen kleven onder mijn navigatiescherm. Het lijker ervoor gemaakt
                                      Tis jammer dat die nieuwe mini's zo maxi zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DArtagnan Bekijk Berichten
                                        Heb sinds maand of 2 die nieuwe mini coyote. Zeer degelijk mocht voor mij nog wel iets meer "mini" zijn maar goed plaatsje gevonden. Afwerking tov oude coyote's veel beter.
                                        Klopt! Terug de kwaliteit dat het moet zijn!
                                        Heb in het begin de mini coyote gehad. Heel content van. Nadien de touchscreen gehad. Na een jaar uit pure frustratie dat spel buiten gesmeten en de coyote met dashcam gekocht. Hiervan werkte het touchscreen wel degelijk. Maar omdat de nieuwe mini coyote uitkwam en ik de dashcamversie eigenlijk te groot vond heb ik terug een mini gekocht.
                                        Voelt heel degelijk aan, knoppen werken goed. Eindelijk geen touchscreen meer. Kwaliteit is een stuk beter en heb hem proper kunnen inwerken:

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Vandaag ook nieuwe gekregen in de bus. Proper maar moet het nog allemaal uittesten of het beter is. De vorige heb ik ook buitengesmeten.
                                          Weet er iemand of je via bluetooth dat op uw idrive bmw kan aansluiten? Ik heb eens geprobeerd maar ik kon het paswoord niet bevestigen, toen ik op de coyote moest bevestigen reageerde em niet en kreeg ik time out dus geen connectie.

Had al iets gelezen mocht het lukken dat hij eventueel als telefoon herkent wordt en je geen muziek via iPhone meer kon afspelen zolang hij in werking was maar dat was op een autoradio non oem. Iemand ervaring mee?

Comment

Working...
                                          X