In de app kun je normaal ergens in de instellingen de abonnementsgegevens invoeren, als mijn broer thuis is zal ik eens kijken als ik eraan denk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker v.2
Collapse
X
-
Nog iemand die de laatste iphone app heeft die amper werkt ?
Misschien is mijn 4s te traag maar sinds ik die app heb ge-update werkt het allesbehalve.. Ik krijg zelfs geen notificatie meer om meldingen te bevestigen..previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Mini Coyote - legale radarverklikker v.2
@germinal Bij mij werkt de app prima!
Wat mijn vraag hierboven betreft, na lang zoeken het antwoord gevonden en het gaat dus zoals nog iemand hier zei...als je een abo hebt op een fysiek toestel dan is de app gratis. Bedankt voor de tip.
Sent from my iPhone 6 plus using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenWaarschijnlijk de brug waar de R4 over de E17 loopt daar staat paal 57.4 op de E17
Kmp 57,4 is een dikke 2 km na einde trajectcontrole en dat is tussen de laatste 2 bruggen net na afslag naar de R4. En er is daar heel veel plaats om een auto te zetten, en wellicht kunnen ze die meestal (afh seizoen: bomen/struiken/...) goed verbergen.Last edited by hmn_pwr; 14/03/2016, 11:38.
Comment
-
Ik heb ook problemen met de app. Alles werkt alleen heb ik geen geluid bij meldingen. Dit op een Huawei P8 LiteDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ja dat is dan ook weer niet echt praktisch.... Hopelijk dat dit bij een volgende update aangepast word.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Heb net een update gedaan van mijn app. Nu kan ik in het instelling menu de bleutooth aanpassen zag ik. Ik kan nu kiezen tussen A2DP en HSP. Wat is het verschil? Zou dit ervoor zorgen dat je wel meldingen krijgt als je met bleutooth verbonden bent?DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenHeb net een update gedaan van mijn app. Nu kan ik in het instelling menu de bleutooth aanpassen zag ik. Ik kan nu kiezen tussen A2DP en HSP. Wat is het verschil? Zou dit ervoor zorgen dat je wel meldingen krijgt als je met bleutooth verbonden bent?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Werkt nu inderdaad beter. Via A2DP komt het geluid via de telefoon, via HSP komt het geluid uit de radio van de wagen zoals een telefoongesprek (maar dat gaat vervelen omdat de radio dan héél de tijd overschakelt).DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenWerkt nu inderdaad beter. Via A2DP komt het geluid via de telefoon, via HSP komt het geluid uit de radio van de wagen zoals een telefoongesprek (maar dat gaat vervelen omdat de radio dan héél de tijd overschakelt).
Ik had gehoopt dat het werkte zoals de navigatie. Dat de radio wat stiller werd en daarover de melding van de coyote. Maar het is inderdaad zoals een telefoongesprek. Radio stopt, speelt de tekst af. Radio begint weer te spelen.
Spijtig!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenHoe zit dat nog met die app nu van Coyote?
Is het al wat beter na alle vernietigende commentaar die ik ervan gelezen heb op the internet
Stel je ziet een flitser, dan moet je op die knop duwen, maar dan krijg je een menu met allemaal buttons met de verschillende situaties (flitser, auto met pech, file,...) heel onoverzichtelijk al rijdend....
Dan als je een melding voorbij rijdt, moet je bevestigen. Daarvoor moet je dan op een kleine ja of nee proberen drukken. Wat al rijdend teveel je aandacht neemt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk vind het vooral vervelend dat ze die zo slecht ontwikkelen voor smartphones...
Stel je ziet een flitser, dan moet je op die knop duwen, maar dan krijg je een menu met allemaal buttons met de verschillende situaties (flitser, auto met pech, file,...) heel onoverzichtelijk al rijdend....
Dan als je een melding voorbij rijdt, moet je bevestigen. Daarvoor moet je dan op een kleine ja of nee proberen drukken. Wat al rijdend teveel je aandacht neemt.
Qua gebruiksgemak is die idd blijkbaar achteruit gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenMaar is die wat stabiel ondertussen? Ik las verscheidene problemen met connectie, crashes enz...
Qua gebruiksgemak is die idd blijkbaar achteruit gegaan.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichtenik heb er geen problemen mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenGeen problemen gehad toen je naar versie 10 ging?
Vb als ik van e313 nr e314 rij in lummen, maar dat gaat eigenlijk sneller dan ervoorThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
Comment