Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Lol ook belachelijk... ineens mijn 2 sterren kwijt dan...
    Troost u, ik bezig dat al meer dan 2 jaar, nog altijd 0 sterren. Terwijl ik altijd naar waarheid bevestig / mobiele radars doorgeef.
    Heb hen eens gemaild hoe dat kwam, geen antwoord.
    Mij goed, dan geef ik ook niets meer door aangezien het geen nut heeft om iets met 0 sterren door te geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      Troost u, ik bezig dat al meer dan 2 jaar, nog altijd 0 sterren. Terwijl ik altijd naar waarheid bevestig / mobiele radars doorgeef.
      Mij goed, dan geef ik ook niets meer door aangezien het geen nut heeft om iets met 0 sterren door te geven.
      Normaal krijg je sterren adhv hoe lang je toestel aan staat. Niet door hoeveel meldingen je geeft.

Dacht ik.

Comment

Heb ondertussen ook bijna 2 jaar mijn coyote. Moet eerlijk zeggen dat ik vrij snel mijn eerste en dan mijn 2 de ster had. De derde is er nooit van gekomen. Nu begin ik dus terug opnieuw :p

Het is echt een haat-liefde relatie met coyote. Ik kan niet meer zonder, zo plezant om mee rond te rijden en minder zorgen om waar de vaste en eventuele mobiele allemaal staan. Maar toch kunnen ze nooit eens een product uitbrengen dat 100% deftig werkt. (De app buiten beschouwing gelaten)
        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Maar da klopt nie ze. Ik heb altijd 3 sterren. Maar tijdens dezelfde rit soms 2 en soms zelfs 1

Sent from my iPhone using Tapatalk
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Volgens de support is dat uw betrouwbaarheidsindex, hoe meer correcte meldingen, hoe meer sterren; Maar ook die van de verkenners rondom u staan erbij.

Bij mij klopte dit ook nooit, mijn coyote gaf indertijd ook dikwijls valse meldingen uit zichzelf zonder dat ik deze kon annuleren (touchscreen werkte dan niet). Ik heb de mijne toen verkocht omwille van het slecht werkende touchscreen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
              Maar da klopt nie ze. Ik heb altijd 3 sterren. Maar tijdens dezelfde rit soms 2 en soms zelfs 1

Dat zijn de sterren van de mensen die rondom u rijden. Dat varieert continu. Wat ik bedoel is hoeveel sterren ik heb.
              Die sterren ben ik nu ineens kwijt omdat ik een nieuw toestel heb gekocht..

Bekijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xircon Bekijk Berichten
                Volgens de support is dat uw betrouwbaarheidsindex, hoe meer correcte meldingen, hoe meer sterren; Maar ook die van de verkenners rondom u staan erbij.

Bij mij klopte dit ook nooit, mijn coyote gaf indertijd ook dikwijls valse meldingen uit zichzelf zonder dat ik deze kon annuleren (touchscreen werkte dan niet). Ik heb de mijne toen verkocht omwille van het slecht werkende touchscreen.
                Klopt, ik heb mijn toestel (touchscreen) vervangen door het nieuwe toestel (met de dashcam, dat ik niet gebruik) en ik moet zeggen dat het touchscreen nu op het niveau zit van een smartphone. Het werkt perfect. Dat was de voornaamste reden om te veranderen.

Bekijk

Comment

Goed om te weten dat die problemen nu van de baan zijn. Mss terug eens overwegen dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                    Dat zijn de sterren van de mensen die rondom u rijden. Dat varieert continu. Wat ik bedoel is hoeveel sterren ik heb.
                    Die sterren ben ik nu ineens kwijt omdat ik een nieuw toestel heb gekocht..
                    Dit dus. Op je scherm zie je de kwaliteit van de melders in je omgeving.

Jouw eigen sterren in de instellingen.

Meneer de advocaat heeft duidelijk de handleiding niet gelezen. :p

Comment

Klopt
                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Normaal krijg je sterren adhv hoe lang je toestel aan staat. Niet door hoeveel meldingen je geeft.

Dacht ik.
                        Klopt, maar mijn toestel staat minstens 2u per dag aan, gedurende al meer dan 2 jaar. Hoe verklaar je dat dan?

Comment

Klopt, maar mijn toestel staat minstens 2u per dag aan, gedurende al meer dan 2 jaar. Hoe verklaar je dat dan?
                          Coyote spreekt zelf van het feit dat hun database groot genoeg is en dat ze het daarom moeilijker maken om sterren te halen. Die met sterren die het nu aangeven zijn er in voldoende hoeveelheden. Bullshit wel als je ergens als eerste komt en het wordt niet doorgegeven.

Comment

Heb nu al 2 maanden geen icoyote meer.. Mis het eigenlijk enkel op plaatsen waar je voor de eerst keer komt... Mmm
                            previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                            current : BMW 330D F30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                              Coyote spreekt zelf van het feit dat hun database groot genoeg is en dat ze het daarom moeilijker maken om sterren te halen. Die met sterren die het nu aangeven zijn er in voldoende hoeveelheden. Bullshit wel als je ergens als eerste komt en het wordt niet doorgegeven.
                              Zo is het. Heb al meermaals voorgehad dat het nog niet doorgegeven was, en ik dus als 1e meldde.

Comment

Toen ik 4 jaar elke werkdag minstens 350km deed stond hij ook op. Gaf altijd alles door... Na 4 jaar had ik nog nul sterren...

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                  Heb nu al 2 maanden geen icoyote meer.. Mis het eigenlijk enkel op plaatsen waar je voor de eerst keer komt... Mmm
                                  Knal je nog altijd even stevig door?

Comment

bij mij zijn mijn sterren telkens gekomen met... het hernieuwen van mijn abonnement !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Knal je nog altijd even stevig door?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten

Best grappig om dit nu te lezen.

yup.. nog altijd, nu misschien een aantal dagen wat rustiger.

Vandaag mooie brief in de bus, maar klagen mag ik eigenlijk niet. Blijkbaar geflitst op de A12 terug hoogte van Willebroek richting Antwerpen, zonder hier iets van te hebben gemerkt...

In elk geval maar onmiddellijk mijn coyote abbo verlengd met een jaartje. Met icoyote geen enkele boete gehad, dus hopelijk nu weer een jaar
                                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                      current : BMW 330D F30

Comment

Toen Coyote hun toestel met een touchscreen uitbracht was dat een ramp, je moest een x-aantal keren duwen voor er reactie kwam van het touchscreen.
                                        Is dat nog altijd zo als je tegenwoordig zo'n toestel koopt?

(De Coyote Nav, daarvan werkt het touchscreen wel goed en zelfs heel accuraat, dus ik veronderstel dat de huidige gewone Coyote's ook deftig werken.)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                                          Toen Coyote hun toestel met een touchscreen uitbracht was dat een ramp, je moest een x-aantal keren duwen voor er reactie kwam van het touchscreen.
                                          Is dat nog altijd zo als je tegenwoordig zo'n toestel koopt?

(De Coyote Nav, daarvan werkt het touchscreen wel goed en zelfs heel accuraat, dus ik veronderstel dat de huidige gewone Coyote's ook deftig werken.)
                                          Ik heb nu de Coyote S.
                                          Voordien de 'new' coyote met hun eerste touchscreen.. ik begrijp je frustratie. Wat een rotscherm was dat. Precies technologie van 10 jaar geleden.

Hun nieuwe toestellen werken qua touchscreen wel perfect. Althans de coyote S. Met de rest heb ik geen ervaring..

Bekijk

Comment

Working...
                                          X