Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

allemaal goed en wel maar wanneer gaan ze eens de juiste snelheid doorgeven identiek aan de borden, we zijn niks met ons toestel als er foutieve info doorkomt, zie expresweg rond Brugge, al 2j 90km per uur en geeft nog steeds 70 km aan, is in ons voordeel maar er zijn er ook omgekeerd daar waar de snelheid naar beneden is gegaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
      allemaal goed en wel maar wanneer gaan ze eens de juiste snelheid doorgeven identiek aan de borden, we zijn niks met ons toestel als er foutieve info doorkomt, zie expresweg rond Brugge, al 2j 90km per uur en geeft nog steeds 70 km aan, is in ons voordeel maar er zijn er ook omgekeerd daar waar de snelheid naar beneden is gegaan
      Je kan dat zelf aanpassen.
      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
        Iedere keer ik daar passeer geef ik die 90 door maar dat helpt blijkbaar niet.
        Waarom zou je dat nog doorgeven als ze dat toch niet aanpassen...
        2018 BMW X1 18d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilentSpring Bekijk Berichten
          Iedere keer ik daar passeer geef ik die 90 door maar dat helpt blijkbaar niet.
          Waarom zou je dat nog doorgeven als ze dat toch niet aanpassen...
          Ach, hier in de buurt passeer ik dagelijks aan een plaats waar de coyote een vaste paal aangeeft, terwijl er niets staat.

Heb al diverse mails gestuurd met GPS locatie etc. Geen reactie.

Comment

Dat hoor ik wel vaak, dat je daar geen reactie krijgt.. Vraag mij af wat ze daar dan doen bij coyote..
            previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
            current : BMW 330D F30

Comment

Moet ge u eens afvragen wat ge het liefste hebt, dat ze er een aangeven waar er geen staat, of dat ze geen aangeven waar er wel een staat?
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Abonnement sinds gisteren verlopen. Telefoon gekregen van hen of ik wilde verlengen. Toen ik vroeg wat kan je extra voor mij doen natuurlijk niets. Vandaag online 1 jaar bijgepakt en 1 maand gratis bijgekregen. 😄.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                  Abonnement sinds gisteren verlopen. Telefoon gekregen van hen of ik wilde verlengen. Toen ik vroeg wat kan je extra voor mij doen natuurlijk niets. Vandaag online 1 jaar bijgepakt en 1 maand gratis bijgekregen. 😄.
                  Dat net jij daar je geld aan uitgeeft...
                  Ik begrijp dat echt niet. 😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Dat net jij daar je geld aan uitgeeft...
                    Ik begrijp dat echt niet. 

Ik heb er €30 voor betaald en heeft me al verschillende boetes bespaard
                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                      Ik heb er €30 voor betaald en heeft me al verschillende boetes bespaard
                      Jij bent dan ook geen prof. chauffeur hé. 😉

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Jij bent dan ook geen prof. chauffeur hé. 

Ahja nu snap ik em
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Ik krijg het gratis bij m'n mobistar abonnement dus ik heb niet te klagen
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                            Ahja nu snap ik em
                            😄

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                              Je kan dat zelf aanpassen.
                              hoe ???, heb het opgegeven met door te geven telkenmale ik daar voorbijkom

Comment

Is het eigenlijk de moeite waard om te betalen voor Coyote, als de gratis WAZE app hetzelfde doet (in mijn ogen toch).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                  Is het eigenlijk de moeite waard om te betalen voor Coyote, als de gratis WAZE app hetzelfde doet (in mijn ogen toch).
                                  Hoe groot is de Waze community eigenlijk?

Comment

groot! Je ziet die gebruikers ook op u scherm rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      groot! Je ziet die gebruikers ook op u scherm rijden
                                      Is u ooit al opgevallen dat er op Waze mobiele flitsers staan, die coyote niet geeft? Of omgekeerd?

Comment

Tja, je hangt steeds af van de ijver van de mede-gebruikers... Ik denk dat juist omwille van het niet-gratis zijn van de Coyote, daar minder vrijblijvend geobserveerd wordt. Maar het is uiteraard zo dat sommige enkel rekenen op de meldingen van anderen, zonder zelf goed te kijken... Ik stel wel vast dat de mobiele flitsers intelligenter tewerk gaan en niet meer steeds op dezelfde plaasten gaan staan.

Comment

• Op autostrades hebben ze natuurlijk weinig keuze, en die zones zijn ondertussen wel goed bekend.
                                          Nu, daar zullen ze me niet snel pakken, toch niet waar je 120 mag.
                                          Het is vooral op plaatsen waar ze ineens 70 of 90 zetten dat de meeste overtredingen gebeuren.

En in de bebouwde kom moeten ze gewoon ergens parkeren, en je ziet amper dat er een flitser staat.
                                          Recent 2 boetes gehad van 50€, telkens 3-7 km/h te veel... moelijk te vermijden.

Comment

Working...
                                          X