Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onlangs geflitst geweest op de E17 richting Antwerpen, kmp 57,4, Destelbergen.
    Ik had niks gezien (ook de flits niet) en ik vermoed dat het kort na het viadukt is?

Kan ik via google maps of op een andere manier exact de lokatie van die kmpaal opzoeken?
    Zodat ik daar geen 2de keer tegen de lamp loop en ik zal dan hier die locatie ook doorgeven.

Comment

• Iemand die weet waarvoor dit symbooltje staat?
      Ik heb dit alsinds niet bij mijn mogelijkheden staan.

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
        Onlangs geflitst geweest op de E17 richting Antwerpen, kmp 57,4, Destelbergen.
        Ik had niks gezien (ook de flits niet) en ik vermoed dat het kort na het viadukt is?

Kan ik via google maps of op een andere manier exact de lokatie van die kmpaal opzoeken?
        Zodat ik daar geen 2de keer tegen de lamp loop en ik zal dan hier die locatie ook doorgeven.
        Waarschijnlijk de brug waar de R4 over de E17 loopt daar staat paal 57.4 op de E17
        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
          Waarschijnlijk de brug waar de R4 over de E17 loopt daar staat paal 57.4 op de E17
          Tnx, als ik daar passeer weet ik nu waar ik ff de km-bordjes op de middenberm zal checken
          Ben kort erna terug gepasseerd maar het was 's nachts dus de km-bordjes waren niet leesbaar.

Comment

• Nu bij Mediamarkt : Coyote Mini 2015 + 1 maand gratis abonnement : 148,00€
            Last edited by ; 02/03/2016, 13:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KrisVB Bekijk Berichten
              Nu bij Mediamarkt : Coyote Mini 2015 + 1 maand gratis abonnement : 148,00€
              is dat deze ? http://www.mediamarkt.be/nl/product/...d-1520988.html

want daar staat in beschrijving dat 't met touchscreen is... ik las elders dat de 2015 uitvoering terug met fysieke knoppen is (niet met touchscreen)... of heeft die 2015 beide (zowel fysieke knoppen en touchscreen)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                is dat deze ? http://www.mediamarkt.be/nl/product/...d-1520988.html

want daar staat in beschrijving dat 't met touchscreen is... ik las elders dat de 2015 uitvoering terug met fysieke knoppen is (niet met touchscreen)... of heeft die 2015 beide (zowel fysieke knoppen en touchscreen)?
                Degene waar je de link van hebt gegeven is zonder touchscreen en enkel met fysieke knoppen en spraakbediening.
                Vele maal beer dan de touchscreens versies. Ik ben er super content van. Degelijke kwaliteit, zachte rubberen drukknoppen en helder scherm.

Bekijk

Comment

• @Brebelco,

Ja, ik gebruik nog het vorige model met Touchscreen, ik denk dat ik dit toestel ga buitensmijten, de zenuwen krijg je er soms van. Dan werkt het touchscreen niet, dan moet je 10x drukken om een hindernis te accepteren....... werkt echt slecht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KrisVB Bekijk Berichten
                    @Brebelco,

Ja, ik gebruik nog het vorige model met Touchscreen, ik denk dat ik dit toestel ga buitensmijten, de zenuwen krijg je er soms van. Dan werkt het touchscreen niet, dan moet je 10x drukken om een hindernis te accepteren....... werkt echt slecht.
                    Heb ze allemaal gehad vanaf de kleine mini met kleurenscherm (met uitzondering van de gps-versie).

De touch heb ik gewonnen met een wedstrijd van hun op facebook. Zo blij als dat ik was kwam de frustratie al gauw in de plaats.
                    Ik kwam van de mini coyote met 3 drukknoppen die ik 2 jaar gebruikt heb en nu ineens een touchscreen dat niet werkt of gewoon meldingen uit zijn eigen gaf. Enorm frustrerend als je je best wilt doen omdat je overtuigd bent van het systeem erachter.
                    Heb het een jaar kunnen volhouden en dan vervangen door degene met dashcam omdat de recenste mini nog niet beschikbaar was toen.

Hier waren al terug drukknoppen aanwezig maar ik ben echt niet voor touchscreen in een wagen. Plus het feit dat ik deze te groot vond uiteindelijk dan verkocht na een half jaar en dan nu deze gekocht.

Terug even content van als de eerste versie met drukknoppen die ik had.
                    In mijn ogen het beste toestel dat ze in aanbieding hebben. Enkel drukknoppen die degelijk aanvoelen. Terug heel content van Coyote!

Bekijk

Comment

• Brebelco

Tevreden van die houder ? Is dat een originele van Coyote ?

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                      Degene waar je de link van hebt gegeven is zonder touchscreen en enkel met fysieke knoppen en spraakbediening.
                      Vele maal beer dan de touchscreens versies. Ik ben er super content van. Degelijke kwaliteit, zachte rubberen drukknoppen en helder scherm.

Comment

• Is van Brodit.
                        Heb dat ook gehad voor m'n iPhone, zeer goed gerief maar duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                          Is van Brodit.
                          Heb dat ook gehad voor m'n iPhone, zeer goed gerief maar duur.
                          Zo een brodit klem je dan in je ventilatierooster? Kan je dat ook horizontaal zetten? Lijkt me wel wat?

Comment

• Wikikangoo heeft ook een houder ,en de coyote past daar ook perfect in .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Zo een brodit klem je dan in je ventilatierooster? Kan je dat ook horizontaal zetten? Lijkt me wel wat?
                              Klopt.
                              Je hebt 2 delen, de bevestiging voor de rooster, en dan de bevestiging voor het apparaat.
                              Beide kan je dan aan elkaar koppelen.
                              Bevestiging voor rooster is vertical. Bevestiging voor je apparaat kies je zelf qua montage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bauknecht Bekijk Berichten
                                Brebelco

Tevreden van die houder ? Is dat een originele van Coyote ?
                                Van brodit altijd tevreden. Ze maken houders specifiek voor elk type wagen en past bijgevolg perfect. Zit zo stevig dat je denkt dat het een vast onderdeel is van de wagen bij wijze van spreke.
                                Het is kwaliteit maar best duur voor een stuk plastic. Maar ik heb het niet zo voor zo'n plakboel op mijn dashboard. Ook al de rede waarom de coyote met dashcam eigenlijk niets voor mij is. Vandaar dat ik heel content ben van deze coyote!

Op de houder van brodit heb ik nog een originele houder van Coyote zelf om op je ventilatierooster te plaatsen omdat ik hem er niet vast wil opplakken.

Ik heb de houder een klein beetje bewerkt. Het systeem voor de ventilatierooster heb ik er gewoon afgesneden en opgeschuurd zodat ik een vlakke achterkant kreeg en deze op de Brodit houder kon plaatsen.
                                En dus de Coyote ten alle tijde kan verwijderen en enkel de houder blijft plakken.

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Kan je niet anders monteren dan dat zij aangeven en waarvoor het bedoeld is. Op hun website hebben ze meerdere modellen per wagen beschikbaar. Maar ze anders monteren dan waarvoor ze bedoeld zijn is denk ik heel moeilijk omdat het vaak net klemt tussen 2 onderdelen.

Bekijk

Comment

• Zijn er hier mensen die de beiden gebruiken? Ik bedoel dan een vast toestel en de app. Ik ga ze beiden gebruiken maar vraag me af of je die dan beiden op 1 account krijgt geregistreerd.

Comment

• Mini Coyote - legale radarverklikker v.2

Oorspronkelijk geplaatst door trikke Bekijk Berichten
                                      Zijn er hier mensen die de beiden gebruiken? Ik bedoel dan een vast toestel en de app. Ik ga ze beiden gebruiken maar vraag me af of je die dan beiden op 1 account krijgt geregistreerd.
                                      Dat mag geen probleem zijn normaal, op de website van Coyote staat hoe je dit moet instellen.

Bij mij gebruikt mijn broer de app via mijn abonnement, het gebruik van de app krijg je extra bij het abonnement op het toestel.
                                      2018 BMW X1 18d

Comment

• Bedankt, heb me al rot gezocht maar vind het niet meteen. Ik zal eens kijken via de app zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilentSpring Bekijk Berichten
                                          Dat mag geen probleem zijn normaal, op de website van Coyote staat hoe je dit moet instellen.

Bij mij gebruikt mijn broer de app via mijn abonnement, het gebruik van de app krijg je extra bij het abonnement op het toestel.
                                          Interessant.
                                          moet ik eens proberen. Maar ik heb zo ne mini zonder touch en dat werkt niet met username en wachtwoord. dus weet nu of ik dat überhaupt wel heb :-)

Heb wel eens die maand gratis op de iPhone gebruikt, maar stelde me er toch de vraag bij of dat wel zo goed is voor de iPhone. Constant aan de lader en constant het scherm aan. Vandaar dat ik gewoon zo een kleintje wou. Mogelijkheden zijn dan ook wel zeer beperkt, maar sinds ik hem heb, nog geen enkele boete. Voorheen 10 per haar ongeveer.

Comment

Working...
                                          X