Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb nu ook drie maanden gratis coyote op de nieuwe Megane.
    Om eerlijk te zijn, ik vind het geen meerwaarde.
    Al enkele meldingen van mobiele controles die er niet eens waren en vandaag stopt hij d'r plots mee, kan geen verbinding meer maken

En voor de vaste flitspalen is dat al helemaal niet nodig want die staan ook al in de gps.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Gisteren was ik op de N3 Sint-Truiden - Tienen en zowel de Coyote als de ingebouwde gps in de auto gaf op die weg geen enkele flitspaal aan
      Een mensen zou toch wel verwachten dat die aangegeven worden, aangezien die daar toch al heel lang staan??
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Kreeg gisteren een interessante aanbieding binnen van 2 jaar abo, dan krijgt ge 4 maanden gratis erbij. Vermits op 12/01/2019 mijn abo vervalt, maar direct besteld
        Kunnen we er weer tegen se. Heb deze morgen gemerkt dat het eigenlijk onmisbaar is geworden met al die massale trajectcontroles die als paddestoelen uit de grond komen Tenzij ge u steeds aan de toegelaten snelheid houdt natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Kreeg gisteren een interessante aanbieding binnen van 2 jaar abo, dan krijgt ge 4 maanden gratis erbij. Vermits op 12/01/2019 mijn abo vervalt, maar direct besteld
          Kunnen we er weer tegen se. Heb deze morgen gemerkt dat het eigenlijk onmisbaar is geworden met al die massale trajectcontroles die als paddestoelen uit de grond komen Tenzij ge u steeds aan de toegelaten snelheid houdt natuurlijk
          Terwijl coyote geen fluit meer voorsteld. Ben al jaren klant, nu onder het gratis statuut via Orange. Waze is pakken beter als coyote.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Terwijl coyote geen fluit meer voorsteld. Ben al jaren klant, nu onder het gratis statuut via Orange. Waze is pakken beter als coyote.

Mijn vrouw lult altijd over waze en ze zet het soms naast me op in de auto. Zit toch geregeld verkeerd of zitten de 'sluipwegen' ook vol waardoor ik beter toch de originele weg nam . Dankzij waze kunnen wij zelfs niet meer op ons gemak via binnenwegen naar bepaalde plaatsen gaan. Vroeger waren de binnenbanen bij ons vlot te doen, de laatste 2 jaar slibt het dicht. Zo erg zelfs dat ze ANPR's zetten en ge u moet registereren om door bv. Everberg te mogen rijden. Anders boete. Allemaal dankzij Waze. Tegenwoordig zijt ge sneller op de E19 via de Brusselse ring dan via Steenokkerzeel. Dat was 1 jaar geleden compleet andersom.

Ik heb het nu ook op carplay staan, en heb het eens opgezet, maar vind er geen hol aan. Ik heb gemerkt dat de omleidingen op de navigatie van mijne Tiguan soms beter zijn als die van Waze. En ze geven zowat dezelfde flitsers aan. Dus daar ook al geen probleem. Ik vind het goed zoals het is en die coyote kost me niets.

Maar Waze is vooral een mooie oplossing voor mensen met carplay, maar geen navigatie. Daar kunt ge flink op besparen.

Dus ik persoonlijk merk niet dat het 'pakken' beter is en vind het zelfs niet een beetje beter, maar ieder zijn voorkeur natuurlijk

Comment

• Ik zet Waze altijd op via carplay, terwijl ik OEM navigatie heb (zelf dat digitaal dashboard), maar kan niet tippen aan Waze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Ik zet Waze altijd op via carplay, terwijl ik OEM navigatie heb (zelf dat digitaal dashboard), maar kan niet tippen aan Waze.

Mijn ervaring is net andersom. Maar swat, kleuren en geuren hé. Ook al niets zo fijn als de navigatie tussen mijn klokken te hebben En op mijn scherm int midden staat meestal Spotify op

Comment

• Met Spotify heb ik geen ervaring, wat doet dat eigenlijk van muziek?

Comment

Working...
                  X