Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rechts inhalen op fietspad.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
    Dat is rechtspraak, nog iets heel anders. De politierechtbanken in dit land deugen voor geen meter (die van St.-Niklaas op zijn minst toch niet), dat heb ik zelf ook aan den lijve moge ondervinden.

Voor de rest betekent Die ene uitspraak niet dat wij nu allemaal op het fietspad mogen rijden.
    wanneer je anderen niet in gevaar brengt en als een goede huisvader rijdt, heb je geen wet nodig... Het is een richtlijn.
    die alleen maar dient om excessen eruit te halen Dmv boetes en straffen.
    opvoeden dus.
    uitspraken zoals, wet is wet. Daar werkt geen enkel systeem nog mee. Dat is van 20 jaar geleden. Mensen zijn mondiger geworden, en zullen tegenargumenteren.

een wet is een regel die ervoor moet zorgen dat we elkaar niet schaden, kwetsen of vermoorden. En als we iets verkeerd doen, willen we niet horen; wet is wet.
    Last edited by ; 25/10/2014, 08:55.

Comment

Euh, de vraag van de topic starter was of het mag.
      Ik beantwoord enkel die vraag en deel dus mee dat het niet mag. Een gevolg daarvan is dat als je het wel doet je het risico loopt om beboet te worden (het opvoeden waar jij van spreekt).
      Wat je zelf in je eigen leven daarmee doet zal mij eerlijk gezegd redelijk worst wezen hoor.

Ik doe nergens een uitspraak over de validiteit of toepasselijkheid van die wet of over wat ikzelf of een ander daar van moet vinden dus ik snap je probleem eigenlijk niet.
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
        De veelheid aan situaties doet er niet toe, het is de wet die telt.
        Laat nu al die situaties niet in 1 wet te gieten zijn, hoeveel situaties zijn zelfs niet regelementair of volgens de wet...
        ik heb geen probleem, maar wet die telt is niet voor iedereen gelijk.

Comment

Working...
        X