Mededeling
Collapse
No announcement yet.
70 km/u wordt de norm buiten de bebouwde kom ...
Collapse
X
-
triestig
vorige week nog eens op Gaversesteenweg + Hundelgemsesteenweg gereden, was lang geleden, zone 50 bij buitenrijden Merelbeke is uitgebreid met x aantal 100-den meters, ...
en ook nog veel andere plaatsen
zal wel veel borden minder worden voor gemeente's en gewest ;-)
Comment
-
Vandaag nog op een boeren baantje gereden waar met moeite 1 wagen op kan en 3 borden van 70 tegen gekomen.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichtenalle in Nederland mogen ze op sommige stukken op de autosnelweg 130 rijden ipv 120 en hier in dees apen land hallen ze overal de max snelheid naar beneden.
Comment
-
Euh???
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Belachelijk, en zeker zijn uitspraak dat 70 de absolute nieuwe norm moet worden en 90 enkel nog moet kunnen bij wegen met een middenberm. Het lijkt alsof de auto's steeds veiliger zijn geworden en nog steeds worden - hé wacht, dat is ook zo - in een "stijgende curve", terwijl de wetgever heel in het begin die stijgende curve misschien nog volgde door maximumsnelheden die nog aangepast waren, maar de wetgever is er nu enkel nog op uit om alle maximumsnelheden zoveel mogelijk te verlagen, hoe onrealistisch en frustrerend ook. Hele steden zijn zone 30 geworden waar je al blij bent dat je nog eens 50 mag rijden, steden die maar vijf km uit elkaar liggen worden verbonden door wegen waar je nu al maar maximum 50, hoogstens eens 70 mag, en de enige "uitweg" nu waren nog de "boerenweggetjes" waar je door de regel geen verkeersbord = 90 km/u buiten bebouwde kom toch nog eens ietwat kon doorrijden. Enfin. Zoals ik al zei. FrustrerendBMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door salmanMI96 Bekijk BerichtenHey kan iemand me zeggen hoe ik een vraag ding( een zonder werp die iedereen kan zien) start ik vind alleen reacties plaatsen en privé berichten.
Sorry voor het ongemak.RIP Den borre!
Comment
-
We wonen te dicht op mekaar, de bevolkingsdichtheid blijft maar groeien, we zijn tegenwoordig allemaal (auto)mobiel en blijven ook lang mobiel omdat we ouder worden, we rijden op een wegennet dat gebaseerd is op karrensporen,... . Logisch dat dit er van moet komen hé.
Comment
Comment