Mededeling

Collapse
No announcement yet.

70 km/u wordt de norm buiten de bebouwde kom ...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    dus toch rond de 90
    Ik wil altijd bijleren. Maar door u gaat het alvast niet zijn.

Comment

zover ik weet duwt een auto spoiler de wagen altijd naar beneden wat het verbruik verhoogt, als je van dat grondeffect zou willen profiteren ga je moeten lift creeren en geen neerwaartse druk...
      maar soit je snapt duidelijk niet wat de link was tussen mijn vb en deze discussie dus ik ga het hier bij laten
      Man, het gaat over uw vliegtuigen die op verschillende hoogtes andere verbruiken optekenen. Dat vergelijken met een auto is zever. Waarom? Omdat een auto altijd op dezelfde hoogte ligt. Snappie?

Comment

• en altijd dezelfde motor en boite heeft, ... we snappen het al.
        dat er net zoals bij de hoogtes meer zaken toe doen dan enkel de luchtdichtheid is duidelijk een stap te ver ofwel ben je te vroeg gestopt met naar school gaan.
        lets have some more member berries

Comment

en altijd dezelfde motor en boite heeft, ... we snappen het al.
          Heb ik dat gezegd of beweerd? Neen!

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          dat er net zoals bij de hoogtes meer zaken toe doen dan enkel de luchtdichtheid is duidelijk een stap te ver ofwel ben je te vroeg gestopt met naar school gaan.
          Nog eens, het gaat hier over auto's. Wat uw vliegtuigkes doen op verschillende hoogtes doet hier NIETS terzake. Ga daar wat over lullen op vliegerkesforum.be ofzo.

Comment

• oh god... nu krijg ik toch bijna medelijden met je

Comment

oh god... nu krijg ik toch bijna medelijden met je
              Sterk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Ik wil altijd bijleren. Maar door u gaat het alvast niet zijn.

BMW X5 45e

Comment

oh god... nu krijg ik toch bijna medelijden met je
                  Serieus?
                  Hoeveel weten er hier wat 15 voet eigenlijk inhoud.
                  Een vergelijk boven halen waar jij misschien alles van weet is gemakkelijk om anderen te proberen kleineren.

Sent from here
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

eigenlijk is het simpel, al die moraalridders en wereldverbeteraars... als ze echt de wereld een betere plaats willen maken moeten ze euthanasie plegen en dan helpen ze ons eindelijk echt eens.
                    hebben wij ook meer plaats om terug wat op normale snelheden te rijden
                    Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    waarom? een paar idioten willen ons weer extra restricties opleggen omdat het toch hun pleziertjes of portefeuille niet raakt en dan denken ze dat ze sympathiek overkomen.
                    Als je echter aan hun pleziertjes of geld komt schreeuwen ze moord en brand.
                    In de loge komen er ook een paar zulke mensen.

tis dat he, al die moraalridders en zeikers.

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      tis dat he, al die moraalridders en zeikers.

BAM!!

Comment

• vertel je er ook bij dat ik moest uitwijken voor een tegenligger die op mijn vak kwam en ik 3 opties had waarvan 2 op een wagen knallen was en 1 richting de gracht?

Comment

vertel je er ook bij dat ik moest uitwijken voor een tegenligger die op mijn vak kwam en ik 3 opties had waarvan 2 op een wagen knallen was en 1 richting de gracht?
                          Dat is inderdaad UW verhaal.

Comment

• Wie weet dat als je wat trager had gereden op die baan voor je uitwijkmanoeuvre, je de wagen netjes onder controle kon houden!
                            BMW X5 45e

Comment

vertel je er ook bij dat ik moest uitwijken voor een tegenligger die op mijn vak kwam en ik 3 opties had waarvan 2 op een wagen knallen was en 1 richting de gracht?
                              Chance dat geen vliegtuig was

Comment

• helaas :p

Comment

zover ik weet duwt een auto spoiler de wagen altijd naar beneden wat het verbruik verhoogt, als je van dat grondeffect zou willen profiteren ga je moeten lift creeren en geen neerwaartse druk...
                                  maar soit je snapt duidelijk niet wat de link was tussen mijn vb en deze discussie dus ik ga het hier bij laten
                                  Moet je mij eens vertellen waarom ecoversies extra spoilers krijgen. Ik ken natuurlijk niet alle merken en bijhorende spoilers maar een Seat Ibiza 1.2 TDI heeft geen achterspoiler terwijl de ecomotiveversie die minder verbruikt en minder uitstoot een zwarte, vrij grote achterspoiler heeft.
                                  Er speelt meer bij spoilers dan alleen maar naar de grond duwen.

Een wagen kan perfekt minder verbruiken aan een hogere snelheid. Aan 85 - 90 schakelt de mijne, dus die verbruikt meer aan 80 dan aan 90...

Comment

• Mijn ego creëert een soort vacuüm voor mijn auto waardoor ik amper iets verbruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Mijn ego creëert een soort vacuüm voor mijn auto waardoor ik amper iets verbruik.

Comment

op 90 is mijn wagen op zijn zuinigst. misschien verbruikt hij nog iets minder aan 70 maar komt dan ook minder ver per verbruikte liter.
                                        hoe dan ook het verschil in toeren is amper zichtbaar tussen 70 en 90 km/h
                                        Hij verbruikt minder aan 70, maar komt minder ver per verbruikte liter ? Het is verbruik per km en niet per uur..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                          Hij verbruikt minder aan 70, maar komt minder ver per verbruikte liter ? Het is verbruik per km en niet per uur..
                                          geniaal...

Comment

Working...
                                          X