Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zover ik weet duwt een auto spoiler de wagen altijd naar beneden wat het verbruik verhoogt, als je van dat grondeffect zou willen profiteren ga je moeten lift creeren en geen neerwaartse druk...
maar soit je snapt duidelijk niet wat de link was tussen mijn vb en deze discussie dus ik ga het hier bij laten
Man, het gaat over uw vliegtuigen die op verschillende hoogtes andere verbruiken optekenen. Dat vergelijken met een auto is zever. Waarom? Omdat een auto altijd op dezelfde hoogte ligt. Snappie?
en altijd dezelfde motor en boite heeft, ... we snappen het al.
dat er net zoals bij de hoogtes meer zaken toe doen dan enkel de luchtdichtheid is duidelijk een stap te ver ofwel ben je te vroeg gestopt met naar school gaan.
dat er net zoals bij de hoogtes meer zaken toe doen dan enkel de luchtdichtheid is duidelijk een stap te ver ofwel ben je te vroeg gestopt met naar school gaan.
Nog eens, het gaat hier over auto's. Wat uw vliegtuigkes doen op verschillende hoogtes doet hier NIETS terzake. Ga daar wat over lullen op vliegerkesforum.be ofzo.
oh god... nu krijg ik toch bijna medelijden met je
Serieus?
Hoeveel weten er hier wat 15 voet eigenlijk inhoud.
Een vergelijk boven halen waar jij misschien alles van weet is gemakkelijk om anderen te proberen kleineren.
Sent from here
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
eigenlijk is het simpel, al die moraalridders en wereldverbeteraars... als ze echt de wereld een betere plaats willen maken moeten ze euthanasie plegen en dan helpen ze ons eindelijk echt eens.
hebben wij ook meer plaats om terug wat op normale snelheden te rijden
waarom? een paar idioten willen ons weer extra restricties opleggen omdat het toch hun pleziertjes of portefeuille niet raakt en dan denken ze dat ze sympathiek overkomen.
Als je echter aan hun pleziertjes of geld komt schreeuwen ze moord en brand.
In de loge komen er ook een paar zulke mensen.
vertel je er ook bij dat ik moest uitwijken voor een tegenligger die op mijn vak kwam en ik 3 opties had waarvan 2 op een wagen knallen was en 1 richting de gracht?
vertel je er ook bij dat ik moest uitwijken voor een tegenligger die op mijn vak kwam en ik 3 opties had waarvan 2 op een wagen knallen was en 1 richting de gracht?
vertel je er ook bij dat ik moest uitwijken voor een tegenligger die op mijn vak kwam en ik 3 opties had waarvan 2 op een wagen knallen was en 1 richting de gracht?
zover ik weet duwt een auto spoiler de wagen altijd naar beneden wat het verbruik verhoogt, als je van dat grondeffect zou willen profiteren ga je moeten lift creeren en geen neerwaartse druk...
maar soit je snapt duidelijk niet wat de link was tussen mijn vb en deze discussie dus ik ga het hier bij laten
Moet je mij eens vertellen waarom ecoversies extra spoilers krijgen. Ik ken natuurlijk niet alle merken en bijhorende spoilers maar een Seat Ibiza 1.2 TDI heeft geen achterspoiler terwijl de ecomotiveversie die minder verbruikt en minder uitstoot een zwarte, vrij grote achterspoiler heeft.
Er speelt meer bij spoilers dan alleen maar naar de grond duwen.
Een wagen kan perfekt minder verbruiken aan een hogere snelheid. Aan 85 - 90 schakelt de mijne, dus die verbruikt meer aan 80 dan aan 90...
op 90 is mijn wagen op zijn zuinigst. misschien verbruikt hij nog iets minder aan 70 maar komt dan ook minder ver per verbruikte liter.
hoe dan ook het verschil in toeren is amper zichtbaar tussen 70 en 90 km/h
Hij verbruikt minder aan 70, maar komt minder ver per verbruikte liter ? Het is verbruik per km en niet per uur..
Comment