Werkt nu toch samen met Coyote hee. Werkte heel goed bij mij en had abo verlengd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
70 km/u wordt de norm buiten de bebouwde kom ...
Collapse
X
-
Ja, ik heb ook Coyote 3 maanden gratis, maar denk niet dat ik die ga verlengen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Hiërarchie, bazen, leiding, enz... . Woorden die u totaal onbekend zijn?
nog nooit echt problemen mee gehad op het werk, ja woordenwissel met de hogere managers maar uiteindelijk draaien die ook bij als het de beste uitkomst is.
ik verwacht van mijn werkvolk ook dat ze voor zichzelf kunnen denken en zelf kunnen uitmaken wat kan en niet kan want anders had ik wel voor kleuterleider gekozenlets have some more member berries
Comment
-
Er is niets mis met zelf initatieven te nemen of uw gedacht te zeggen. Ik doe dat ook op het werk naar m'n bazen toe. En ik aanvaard dat ook van m'n medewerkers. Maar uiteindelijk is het wel de baas die de knoop doorhakt over een bepaald iets, zo is dat gewoon, in alle sectoren. Je bent blijkbaar ook een leidinggevende, dan zou je zoiets toch moeten weten.
Btw, 'werkvolk' vind ik een nogal denigrerende benaming voor iemand die, blijkbaar toch, inspraak en participatie een belangrijk iets vindt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-riderIk had ooit gelezen dat Renault ging samenwerken met Waze (of zoiets).
Ze zouden dan Waze als app in de R-link beschikbaar maken, maar tot op heden heb ik daar nog niks van gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Laten samenwerken met CarPlay zou ook al handig zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Dat is vanaf nu ongeveer het geval...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa
altijd al problemen mee gehad. niemand moet mijn handje vasthouden en zeggen hoe en wat, ik kan dat zelf wel.
nog nooit echt problemen mee gehad op het werk, ja woordenwissel met de hogere managers maar uiteindelijk draaien die ook bij als het de beste uitkomst is.
ik verwacht van mijn werkvolk ook dat ze voor zichzelf kunnen denken en zelf kunnen uitmaken wat kan en niet kan want anders had ik wel voor kleuterleider gekozen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Ja? Onlangs nog geprobeerd bij mijn vriendin hare wagen en het was enkel Kaarten da werkte. Eigenlijk kunt ge daar maar weinig mee doen. Mazda zou ook bezig zijn om het via een update mogelijk te maken, benieuwd of het er gaat komen en vooral, of er nog meer apps beschikbaar gemaakt worden.
R link zou compatibel worden met carplay maar is niet mogelijk op de 'oude' systemen. Er zou iets veranderen in de hardware. Dus ik vrees dat die van Knight het niet zal kunnen. Komt geen update voor wegens die verandering van hardware...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEr is niets mis met zelf initatieven te nemen of uw gedacht te zeggen. Ik doe dat ook op het werk naar m'n bazen toe. En ik aanvaard dat ook van m'n medewerkers. Maar uiteindelijk is het wel de baas die de knoop doorhakt over een bepaald iets, zo is dat gewoon, in alle sectoren. Je bent blijkbaar ook een leidinggevende, dan zou je zoiets toch moeten weten.
Btw, 'werkvolk' vind ik een nogal denigrerende benaming voor iemand die, blijkbaar toch, inspraak en participatie een belangrijk iets vindt.
wat is er trouwens mis met het woord "werkvolk"? ik zit ook in de groep "work force" die de baas altijd zegt
lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBtw, 'werkvolk' vind ik een nogal denigrerende benaming
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Deze morgen in het naar huis komen reed er nog een MX-5'je voor mij, een NB, iets verder moest hij aan de lichten afslaan, ik kon het mij natuurlijk ni laten van volgas verder te rijden en voor ik het goed en wel besefte was ik een flitspaal gepasseerd, nu maar hopen dat ik net niet te snel reed, heb alvast geen flits gezien.
Toch maar beu ze die 70 km/u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195Ik doe ook mijn grootste stommiteiten als ik emotie laat meespelen... Zucht.. maar menselijk
Heb zo al is een boete gehad, maar blijkbaar toch nog ni uit geleerd. Ik stond toen rechts met 3 auto's voor mij en links niemand, het wordt groen, vertrekken gaat veel te traag voor mij dus ik haal ze links in en duw is even door, flits! 50€ boete. Spijtig geld toch elke keer ze.
Comment
-
Ja, sinds ik de megane heb moet ik daar ook iedere keer mee oppassen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment