Mededeling

Collapse
No announcement yet.

straight pipe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• straight pipe

Weet iemand of straigt pipes toegelaten zijn in belgië?

Ik weet dat het verwijderen van de kat ervoor gaat zorgen dat de uitstoot omhoog gaat, maar merken ze dit op de keuring?

Ik vermoed ook dat er geen decibelmeting gedaan wordt

Alvast bedankt

Enkel origineel. Je kan een op maat laten maken met keuring op maar dat kost veel geld.
    Polo 6n 1.4

Comment

Ik ben blij dat ge in de regio Gent woont. Geen probleem als ge gaat crossen in de velden met uw straight pipe, maar denk ook even aan de omwonenden als ge om middernacht door een bebouwde kom tuft (tegen 50 of 100, vrijwel evenveel lawaai)

In onze buurt is er ook zo eentje, voor mij het toppunt van asociaal gedrag...ik sta om 0500 op om te gaan werken...anderen nog vroeger...
      Mijn Skoda

Comment

Ooit zo zo geweest van mijn einddempers weg te halen op de M3. Na 4 maand was ik het zelf kotsbeu! Bezin voor je begint De grote grap was dat ik die uitlaat verkocht had en die uitlaat in minder dan een jaar tijd misschien 5 keer van eigenaar was veranderd. maw - 't was er los over.
        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

gaan voor de duurdere optie waardoor je kan kiezen
          lets have some more member berries

Comment

Vibraties, gedreun in het interieur en de buren die de politie gaan bellen.
            Denk er nog maar eens over na.
            Er rijdt hier in mijn buurt ook zo ene rond met een oude saxo.
            Denkt waarschijnlijk dat hij sneller vooruit gaat met al dat lawaai.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oke, bedankt voor de objectieve reactie's, ik ga waarschijnlijk opteren voor een uitlaatsysteem met variabele kleppen (meer of minder geluid)

Zo hoe ik iedereen gelukkig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NicolasVDW Bekijk Berichten
                Oke, bedankt voor de objectieve reactie's, ik ga waarschijnlijk opteren voor een uitlaatsysteem met variabele kleppen (meer of minder geluid)

Zo hoe ik iedereen gelukkig
                Goede keuze.
                Ik start ook nooit in de sport stand en mijn buren zijn er blij om.

Sent from here
                den borre

Int3x0r

Comment

Hangt dr natuurlijk vanaf. Cat weghalen is niet "straight pipe". Door enkel je cat te verwijderen neemt het geluid niet zo heel veel toe hoor.

Cheers

B

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                    Vibraties, gedreun in het interieur en de buren die de politie gaan bellen.
                    Denk er nog maar eens over na.
                    Er rijdt hier in mijn buurt ook zo ene rond met een oude saxo.
                    Denkt waarschijnlijk dat hij sneller vooruit gaat met al dat lawaai.
                    Binnenkort is er een zilveren 330I met een straight pipe vanaf de cat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Straight pipe valt echter te nuanceren.
                      Ge kunt vanaf overal een straight pipe hebben.
                      Bv een straight pipe cat back is vanaf uw manifold tot op het 'einde' gewoon een 'buis'.
                      Echter krijgt ge dan de decibels van een jetfighter. Als daily gaat ge dat geen week volhouden.
                      Wat ik ga doen is vanaf de cat een straight pipe naar de einddemper.
                      Dus enkel de middendemper wordt vervangen door een 'straight pipe'.
                      Heb wel nog altijd een sport einddemper.
                      Zoals Buck ook al zegt, cat verwijderen geeft wel wat extra sound, maar nu ook niet de massa.
                      De drone zal ook goed aanwezig zijn.
                      Hou het gewoon allemaal legaal en denk wat aan de buurt.
                      Ik kan ook een race einddemper steken, maar da's dan precies alsof ik met een circuit kar rondbol.

Comment

En rij nooit naar Duitsland.
                        Daar controleren ze zeer streng. Een moto die te veel lawaai maakt staat snel aan de kant, en mag afgevoerd worden per depanneur.

Voor auto's moet er een keurmerk op staan, of ze halen je van de weg.

Comment

Ja hallo, dan moet ge eens naar de Ring gaan. Peis dat er daar geen enkele legaal is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                            Ja hallo, dan moet ge eens naar de Ring gaan. Peis dat er daar geen enkele legaal is
                            En toch zijn ze er streng op after market uitlaten.
                            Ook al dikwijls staande gehouden.

Sent from here
                            den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Ben blij dat hij in uw straat woont.

Sent from here
                              den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                Ooit zo zo geweest van mijn einddempers weg te halen op de M3. Na 4 maand was ik het zelf kotsbeu! Bezin voor je begint De grote grap was dat ik die uitlaat verkocht had en die uitlaat in minder dan een jaar tijd misschien 5 keer van eigenaar was veranderd. maw - 't was er los over.
                                Als je ouder wordt gaat t idd irriteren (mij ook)met subtiel meer geluid kan ik wel leven.
                                Als je er anderen constant mee stoort moet t voor mij niet
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                  Ben blij dat hij in uw straat woont.

Sent from here

Huis is goed geïsoleerd, juist die RAM met zijn rechte lijn hoor ik als hem eens gas geeft door de wijk.

Comment

Working...
                                  X