Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roodlichtcamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichten
    Hangt er een hangslot aan dan zit er ene in
    Een hangslot?
    Die kastjes bovenaan hebben een eigen slotje, geen hangslot.
    De paal zelf is vaak vergrendeld met een hangslot, maar dat zit er altijd (of die paal nu actief is, of niet).
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      Da's niet waar. Een deel is zelfs niet een gekoppeld aan de verkeerslichten.
      Dat zal dan toch een kleine minderheid zijn.
      Alle flitspalen die ik weet staan aan rode lichten, flitsen in de eerste plaats op rood licht, waarmee ik niet wil zeggen dat ze niet op snelheid flitsen, want dat kunnen ze ook.
      99% registreren die dingen trouwens overdreven snelheid, er zijn maar weinig plaatsen waar het überhaupt mogelijk is van door het rood te rijden en dat te overleven.
      Ge moest eens weten hoe veel er door het rood gereden werd, ik zie het al dagelijks gebeuren.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Onlangs op de Mechelsestwg in Herent (Leuven) kruispunt met de E314 nog een zot 2-3 seconden na vol rood aan 100km/h erdoor zien vlammen. Had die tegenligger niet goed gekeken dan was die morsdood. Stond geen flitspaal. Had die flitspaal er wel gestaan was het rood + overdreven snelheid. Als het groen was nog steeds overdreven snelheid als er een camera inzit nl. Maar op leuvens grondgebied zijn veel camera's constant bemand, zou me ook niet verwonderen als 'flitsstad vh land'

Comment

Ik wil hier nog even vermelden dat het helemaal niet de bedoeling was om door het rood licht te rijden. We stonden stil en het familielid voor mij was al gestopt voor het rode licht. Toen hij een groen licht zag, is hij vertrokken ... dat was het licht, groene pijl om links af te slaan. Rechtdoor stond nog op rood. Er waren geen andere auto's op het kruispunt aanwezig, alleen ik die achter hem stond en ik ben blijven staan tot de pijl om rechtdoor te rijden groen werd. Gewoon even een onoplettendheid, kleur groen gezien en niet gelet op de pijl. De persoon is er erg van aangedaan en ongerust wat de gevolgen kunnen zijn en wat de boete betreft. Is bang dat het rijbewijs zou kunnen afgenomen worden.

Comment

Working...
          X