allé, 5 turbo ging toch lekker goed de bocht door hoor. Alleen was het soms verschieten als je de turbodruk liet opkomen midden in de bocht en vooral dat die niet onmiddellijk zijn inertie verloor bij het lossen van de gas.
en ik wil die zeker niet ontmoedigen. Ieder moet kopen waar hij/zij zin in heeft. De V6 motor heeft me meer dan 1 keer de haren op de armen recht laten komen eens je bij die 7000rpm komt. Nog goed gelachen ook op de havenweg toen een golf TDI dacht even voorbij te willen komen: rechtervoet naar beneden in vijfde versnelling en in no-time zat de V6 op dikke illegale snelheden en was het golfje een kleine stip in de spiegel. Maar ik knapte wel serieus af op dat hobbelige weggedrag. Ik heb in al mijn auto's sportdempers/veren gehad, in het begin de goedkopere, maar nooit waren die zo onrustig als die in de V6. En dat stoorde mij op de duur en is reden genoeg voor mij om hem niet te kopen. Ik koop geen auto's als investering maar om rijplezier mee te hebben. Anders kan ik evengoed een duur schilderij kopen en in mijn living hangen. Brengt ook geld op na zoveel jaar.
en ik wil die zeker niet ontmoedigen. Ieder moet kopen waar hij/zij zin in heeft. De V6 motor heeft me meer dan 1 keer de haren op de armen recht laten komen eens je bij die 7000rpm komt. Nog goed gelachen ook op de havenweg toen een golf TDI dacht even voorbij te willen komen: rechtervoet naar beneden in vijfde versnelling en in no-time zat de V6 op dikke illegale snelheden en was het golfje een kleine stip in de spiegel. Maar ik knapte wel serieus af op dat hobbelige weggedrag. Ik heb in al mijn auto's sportdempers/veren gehad, in het begin de goedkopere, maar nooit waren die zo onrustig als die in de V6. En dat stoorde mij op de duur en is reden genoeg voor mij om hem niet te kopen. Ik koop geen auto's als investering maar om rijplezier mee te hebben. Anders kan ik evengoed een duur schilderij kopen en in mijn living hangen. Brengt ook geld op na zoveel jaar.
Comment