Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto kopen in Duitsland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• auto kopen in Duitsland

Beste,
    Ik morgen eindelijk een auto gaan halen in Duitsland , maar nu is er een klein probleempje opgedoken.. De verkoper heeft zijn gelijkvormigheidsattest (COC) nog niet aangevraagd, aangezien in Duitsland niet altijd hebben. Mijn vraag is nu, is het mogelijk om de auto morgen mee te nemen of moet ik die gelijkvormigheidsattest hebben?

Mvg,
    Romario

Kunt de auto meenemen maar hebt wel coc nodig voor in te schrijven. Die moet in het land van oorsprong van de auto aangevraagd worden. Dus in u geval bij een dealer van dat merk in Duitsland gaan aanvragen.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

COC is niet nodig voor keuring en inschrijving.
      Heb zelf pas een auto ingevoerd van Nederland.
      Met z-platen naar de keuring, je krijgt enkel een opmerking dat je dat coc attest niet hebt.
      Volvo S60R Progression Thread
      Volvo V50 2.0D Progression Thread
      (Verkocht)

Comment

Coc is inderdaad al een tijdje niet meer nodig in België. Je krijgt dan een stempel dat er geen coc bij het voertuig is.

Comment

Maar voor de toekomst heeft hij het toch wel nodig, en dus aan te vragen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
            Maar voor de toekomst heeft hij het toch wel nodig, en dus aan te vragen?

Wat snap je niet aan "je hebt het niet meer nodig?" Hij moet het dus niet aanvragen. België is trouwens veroordeeld omdat ze dat zo lang verplicht hebben terwijl een pak andere Europese landen dat niet verplichten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              Wat snap je niet aan "je hebt het niet meer nodig?" Hij moet het dus niet aanvragen. België is trouwens veroordeeld omdat ze dat zo lang verplicht hebben terwijl een pak andere Europese landen dat niet verplichten.
              Ik vraag maar.
              Wat geef je dan af aan de keuring als ze je gelijkvormigheidsattest vragen?

Comment

Ik vraag maar.

Dat het om een geïmporteerde wagen gaat zonder coc, je krijgt dan een stempel dat het een wagen zonder coc is.

Comment

Niets, want je hebt er geen.

Comment

Working...
                  X