Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(oprij-) Borduur aan woning te hoog - wagen kapot

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Misschien wel zwaar off topic maar, post eens een foto van die oude Mercedes?
    forum.jpg

Comment

Knappe kar! Jammer van de schade, maar ik vrees dat je zelf voor de kosten zal mogen opdraaien.

Comment

Is het niet eerder gewoon een draagarm die gescheurd is? Complete achterbrug zou me eigenlijk straf lijken. Zo'n W124 is toch geen slappe rommel.

Comment

Kun je niets aan doen hier hebben ze 2 borduurs tegen elkaar gezet als vluchtheuvel. En zijn al enkele petities geweest maar blijft liggen uit verkeersveiligheid.
          RIP Den borre!

Comment

Met hamer en beitel kun je er wel wat aan doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
              Is het niet eerder gewoon een draagarm die gescheurd is? Complete achterbrug zou me eigenlijk straf lijken. Zo'n W124 is toch geen slappe rommel.
              Echt de achterbrug, voor de rest staat hij heel proper, daarvan ook mijn verwondering.

Comment

snachts een beetje beton in de juist vorm kappen maakt minder lawaai

Comment

Ik kan't niet zien of het een 190 is met de vele armen aan de achterbrug,sommige zelfs in plastic en die rubbers met olie in voor bevestiging aan chassis. Gaan wel eens stuk.
                  Voorts heb je die 124,123,bar8 ,die rotten allen aan de achterbrug.Zelf nog aan gelast aan zo enen.
                  Voor laswerk durft men nogal veel vragen vind ik.
                  Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Het is een w124 300D, en ze zeggen dat er best een nieuwe achterbrug inkan.. Dusja, daarvan de hoge reparatiekost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                      Kun je niets aan doen hier hebben ze 2 borduurs tegen elkaar gezet als vluchtheuvel. En zijn al enkele petities geweest maar blijft liggen uit verkeersveiligheid.
                      bedoel je een 'verkeersremmer'? Want daar bestaan regels voor, qua aanrijhoek en maximale hoogte. Daar hebben ze waar ik vroeger woonde een hele hoop van die halve springschansen voor moeten afbreken omdat die te scherp waren.
                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                        bedoel je een 'verkeersremmer'? Want daar bestaan regels voor, qua aanrijhoek en maximale hoogte. Daar hebben ze waar ik vroeger woonde een hele hoop van die halve springschansen voor moeten afbreken omdat die te scherp waren.
                        Ja zo iets maar is al allemaal uitgezocht dus veronderstel dat het wel inorden zal zijn met de wetgeving. Morgen vroeg als ik er aan denk pak ik er ne foto van.
                        RIP Den borre!

Comment

Ik vrees ook dat je deze schade niet kan inbrengen. Wees blij dat het probleem zich niet voordeed wanneer je op een grote baan reed.
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthieu Bekijk Berichten
                            [ATTACH=CONFIG]107179[/ATTACH]
                            Mooi mooi mooi

Oorspronkelijk geplaatst door Matthieu Bekijk Berichten
                            Het is een w124 300D, en ze zeggen dat er best een nieuwe achterbrug inkan.. Dusja, daarvan de hoge reparatiekost
                            Mss eens pm sturen naar KennyC en bij hem eens langsgaan? Mss overdrijft de garage.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                              Zo ziet het er bij ons uit.
                              RIP Den borre!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                Mooi mooi mooi

Mss eens pm sturen naar KennyC en bij hem eens langsgaan? Mss overdrijft de garage.
                                Nu ja, ze maakten een schatting, ze werken namelijk niet zo vaak met oude wagens en durven soms wat te hoog te schatten. Ze doen eigenlijk helemaal niet in Mercedes, want het is een Toyota-garage. Wegens de eenvoudige techniek namen ze mijn auto ertussen. Ik kan het ook niet veel makkelijker hebben, amper 1km rijden

Toch bedankt voor de hulp

Comment

Achterbrug van die auto is onmogelijk gescheurd door toedoen van die borduur.

Onmogelijk

Comment

What he said...
                                    Je zoekt gewoon een zondebok voor achterstallig onderhoud.

Comment

zeg ik ook al een tijd geleden. als die borduurs dan echt zo hoog zijn, hadden de velgen al vierkant geweest, en was er vooraan minstens ook al schade aan de ophanging. een achteras is verdomme sterk staal hoor.

en anders wordt men volgende al zeker geen benz meer

Comment

Working...
                                      X