Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
(oprij-) Borduur aan woning te hoog - wagen kapot
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenIs het niet eerder gewoon een draagarm die gescheurd is? Complete achterbrug zou me eigenlijk straf lijken. Zo'n W124 is toch geen slappe rommel.
Comment
-
snachts een beetje beton in de juist vorm kappen maakt minder lawaai
Comment
-
Ik kan't niet zien of het een 190 is met de vele armen aan de achterbrug,sommige zelfs in plastic en die rubbers met olie in voor bevestiging aan chassis. Gaan wel eens stuk.
Voorts heb je die 124,123,bar8 ,die rotten allen aan de achterbrug.Zelf nog aan gelast aan zo enen.
Voor laswerk durft men nogal veel vragen vind ik.Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk BerichtenKun je niets aan doen hier hebben ze 2 borduurs tegen elkaar gezet als vluchtheuvel. En zijn al enkele petities geweest maar blijft liggen uit verkeersveiligheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenbedoel je een 'verkeersremmer'? Want daar bestaan regels voor, qua aanrijhoek en maximale hoogte. Daar hebben ze waar ik vroeger woonde een hele hoop van die halve springschansen voor moeten afbreken omdat die te scherp waren.RIP Den borre!
Comment
-
Ik vrees ook dat je deze schade niet kan inbrengen. Wees blij dat het probleem zich niet voordeed wanneer je op een grote baan reed.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthieu Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]107179[/ATTACH]
Oorspronkelijk geplaatst door Matthieu Bekijk BerichtenHet is een w124 300D, en ze zeggen dat er best een nieuwe achterbrug inkan.. Dusja, daarvan de hoge reparatiekost
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenbedoel je een 'verkeersremmer'? Want daar bestaan regels voor, qua aanrijhoek en maximale hoogte. Daar hebben ze waar ik vroeger woonde een hele hoop van die halve springschansen voor moeten afbreken omdat die te scherp waren.
RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMooi mooi mooi
Mss eens pm sturen naar KennyC en bij hem eens langsgaan? Mss overdrijft de garage.
Toch bedankt voor de hulp
Comment
-
What he said...
Je zoekt gewoon een zondebok voor achterstallig onderhoud.
Comment
Comment