Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegenwerken 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Wegenwerken 2015

    Dat belooft weer.



    Het blijven slechte leerlingen.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

  • #2
    E40 in juli en augustus, dat wordt weer lachen
    2.0 JTDm

    Comment


    • #3
      Och, 't is de goeie E40

      Comment


      • #4
        Niet als je een dagje naar zee wil
        2.0 JTDm

        Comment


        • #5
          Ik ga dagelijks plezier hebben van de E403...


          .
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

          Comment


          • #6
            En aantal putten buiten deze zones is nu al niet bij te houden!

            Comment


            • #7
              En zo blijven ze bezig.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

              Comment


              • #8
                Structureel onderhoud zoals bij de NL'ers.. als ze dat hier eens konden dan reden we al jaren op satijnen wegen terwijl de buitenlanders ook mooi meebetalen voor het gebruik.

                Comment


                • #9
                  Het probleem begint al bij de aanleg. Het moet steeds op korte termijn de goedkoopste oplossing zijn. Op lange termijn vertaalt zich dat in verhoogd onderhoud.

                  Kijk maar eens naar het verschil in dikte tussen de lagen in NL en zeker DE en hier bij ons...

                  Comment


                  • #10
                    Dat is inderdaad het probleem. Hoort natuurlijk bij het korte termijndenken van de politici en het hopeloos opsplitsen van alle geldpotjes in dit land.
                    De huidige minister wil geen geld uitgeven waar zijne opvolger van profiteert he

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Het probleem begint al bij de aanleg. Het moet steeds op korte termijn de goedkoopste oplossing zijn. Op lange termijn vertaalt zich dat in verhoogd onderhoud.

                      Kijk maar eens naar het verschil in dikte tussen de lagen in NL en zeker DE en hier bij ons...
                      Ge moet het mij niet zeggen, ik zeg het al jaren. Waarom alles goedkoop aanpakken als het na een jaar terug naar de knoppen is ipv wat trager te vernieuwen maar wel goed te vernieuwen.

                      Comment


                      • #12
                        De meeste stukken E40 en E17 die de laatste jaren zijn vernieuwd, zijn voor zover ik er zicht op heb nog altijd in goede staat.

                        Ik weet wel dat ze vorig jaar een stuk E40 tussen Leuven en Brussel opnieuw hebben moeten doen dacht ik.

                        Het zal altijd iets zijn hé, als er niets gebeurt, sakkert men over de slechte staat van de wegen, als er dan massaal werken zijn, dan sakkert men over de verkeershinder.

                        Wat telt, is dat er geïnvesteerd wordt in vernieuwing, en laat ons daar blij om zijn.

                        Comment


                        • #13
                          Het blijven een stel amateurs hier in België in vergelijk met bvb Nederland.
                          Niet alleen in planning maar ook in keuze van de gebruikte materialen.
                          Ben er haast zeker van, mochten ze een offerte kunnen krijgen vanuit Onze noorderburen, deze goedkoper zal zijn en alvast een stuk sneller en beter uitgevoerd.
                          Gisteren of eergisteren viel het mij op dat er een zeer groot deel op de A29 voorzien was van nieuwe asfalt. De herstellingen moeten één van de vorige dagen gebeurt zijn en alvast zonder verkeershinder.
                          Dat er hier niemand van onze politiekers daar eens een kijkje gaat nemen van hoe het wel moet en kan is onbegrijpelijk.
                          Nog jaren zullen wij hier achterlopen, ook op gebied van infrastructuur.


                          Sent from somewhere, using Tapatalk.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                            De meeste stukken E40 en E17 die de laatste jaren zijn vernieuwd, zijn voor zover ik er zicht op heb nog altijd in goede staat.

                            Ik weet wel dat ze vorig jaar een stuk E40 tussen Leuven en Brussel opnieuw hebben moeten doen dacht ik.

                            Het zal altijd iets zijn hé, als er niets gebeurt, sakkert men over de slechte staat van de wegen, als er dan massaal werken zijn, dan sakkert men over de verkeershinder.

                            Wat telt, is dat er geïnvesteerd wordt in vernieuwing, en laat ons daar blij om zijn.
                            Een stuk van 10 meter hebben ze structureel opnieuw gedaan. De puttekes gewoon met teer gevuld of whatever dat is dat ze gebruiken voor tijdelijke oplossingen. Mijn punt is dat er door op KT te kijken de staat op LT eigenlijk meer geld uitgeeft dan wanneer ze meer geld zouden uitgeven aan het structureel vernieuwen van onze wegen. En dat in tijden van besparingen (sorry dat laatste moest nu eenmaal gezegd worden :p)

                            Comment


                            • #15
                              De diepte en grootte van de putten ter hoogte van kruibeke tot aan de kennedytunnel op de E17, beginnen toch ook wel weer zeer erg te worden. En 't staat niet op de wervenlijst... Dus dat zullen wel weer emmertjes pek worden binnenkort. Als ze 't al doen...
                              2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

                              Comment

                              Working...
                              X