Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inschrijving met oude platen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Inschrijving met oude platen

Als je een 'nieuwe' oldtimer wilt inschrijven onder de nr platen van je verkochte oldtimer, moet je dan het oude inschrijvingsbewijs meenemen naar de DIV?
    Het gaat wel al over nieuwe europese platen ( O-AAA-084) .
    Zou graag die plaat houden maar heb bij verkoop van die monza mijn oud inschrijvingsbewijs per ongeluk ginder bij de nieuwe eigenaar gelaten.

Je moet je oude inschrijvingsbewijs (dat van je Monza) niet meenemen naar de DIV , je moet het roos formulier "aanvraag tot inschrijving" dat je op de keuring krijgt (na keuring voor verkoop of na oldtimerkeuring die je met je eigen platen doet) meenemen naar de DIV

Comment

Ah, ik hoop dat je idd gelijk hebt, geen idee aan welke plaat dat ze nu al zitten? Zal al O-AAE-... zijn ofzo zeker ?

Comment

Ja maar ge kunt uw nieuwe oldtimer wel onder die plaat inschrijven hé, dan moet je boven aan gewoon de nr-plaat combinatie invullen (aankruisen plaat beschikbaar, ik zeg het maar wat uit het hoofd) maar je moet gewoon eerst naar de keuring (ofwel de verkoper) voor een inschrijvingsformulier te bekomen (het vorige inschrijvingsbewijs van je Monza heb je echt niet nodig hoor)

edit: afbeelding bijgevoegd (vakje X1)

Last edited by Tigra; 12/02/2015, 22:40.

Comment

Working...
        X