Mededeling

Collapse
No announcement yet.

trajectcontrole Gent-Antwerpen (Gentbrugge)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• trajectcontrole Gent-Antwerpen (Gentbrugge)

Ik ben in januari 2x op een paar dagen geflitst bij de trajectcontrole in Gentbrugge, richting Antwerpen. Telkens ong. 105km/u

het grappige is, ik passeer daar niet zo vaak (nu dus toevallig met 4 dagen tussen 2x), en ik had ergens ter hoogte van Gent een bord '110' gezien, en erna geen bord '90' meer, en had me beide keren verbaasd over het feit dat je daar tegenwoordig 110 mocht..

heb ik nu het bord '90' 2x over het hoofd gezien? Of is dat (tijdelijk) niet zichtbaar geweest of zo?

Nee, zijn vaste borden.
    Deze ochtend gepasseerd en die stonden er zoals gewoonlijk.

Comment

Dat zijn toch matrixborden boven de snelweg? Variabele zelfs, want al een paar keer op 70 weten staan ook Ale, dat denk ik toch, of is dat enkel richting Kortrijk?

Comment

eerst matrix, daarna vaste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          Ah, ik let er eigenlijk niet echt meer op. Kom er zodanig vaak.

Comment

Het is enkel het korte stuk over het viaduct van Gentbrugge. In feite kan je het niet missen want zowat iedereen vertraagt daar naar 90.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
              Zo is dat.

Comment

ben er zelf ook al 2x geflitst toen ik er nog alle dagen passeerde.
                ik probeer telkens op de grens te rijden, rond de 97.
                toch al 2x pech gehad.

tegenwoordig mag je daar al blij zijn als je de 90 haalt.
                vaak is het maar 80-85.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Het is enkel het korte stuk over het viaduct van Gentbrugge. In feite kan je het niet missen want zowat iedereen vertraagt daar naar 90.
                  Ik schreef toch al dat 85% van de chauffeurs letterlijk & figuurlijk zeer slecht zien...
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                  X