Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 nieuwe trajectcontroles vanaf 2016 (E313 en E40)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2 nieuwe trajectcontroles vanaf 2016 (E313 en E40)

Ik heb even ruwweg op Google Maps aangeduid waar ze komen.

Tussen Antwerpen-Oost en Ranst:

Tussen Sint-Stevens-Woluwe en Heverlee:

Ik ben fameus aan het balen.
    Klinkt misschien belachelijk maar voor mij neemt dat het plezier van rijden echt helemaal weg. Ik geef eerlijk toe dat ik rond rij tegen 140-150 per uur. Ideale snelheid lijkt mij. 120 vind ik traag en kijk ik veel meer op mijn gsm en ben ik met veel andere zaken bezig. Tegen 150 ben ik gefocust op de weg.

Hiervan ben ik echt droevig! Klinkt beetje zielig, I know maar dat is mijn dagelijks traject naar het werk...
    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Ik ben dat ondertussen al gewoon.

Sent from here
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Tussen st stevens woluwe en heverlee staat het elke dag stil in de file!
        en in het weekend gebeuren daar geen ongelukken...
        Ni opjagen ni opjagen...diegene die dit uitvinden denken ook niet aan veiligheid maar eerder aan "de witte kassa"
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Ben Weyts... Pipo eerste klas man... met zijn onnozel brilleke.

Het systeem binnen een aantal jaar zal zijn, je rijdt de autostrade op ergens in leuven *foto*, je rijdt de autostrade ergens aan de zee af *foto*, rekenen rekenen rekenen, oeps je reed op dat traject 121km/u gemiddeld. *flits* en een mooie boete in de brievenbus.

Belachelijk...

Bekijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
            Ik ben fameus aan het balen.
            Klinkt misschien belachelijk maar voor mij neemt dat het plezier van rijden echt helemaal weg. Ik geef eerlijk toe dat ik rond rij tegen 140-150 per uur. Ideale snelheid lijkt mij. 120 vind ik traag en kijk ik veel meer op mijn gsm en ben ik met veel andere zaken bezig. Tegen 150 ben ik gefocust op de weg.

Hiervan ben ik echt droevig! Klinkt beetje zielig, I know maar dat is mijn dagelijks traject naar het werk...
            Je moet dit zelf eens teruglezen.
            Hier krijg ik bang van!
            Vrienden van me zijn brandweerman en mogen wekelijks op dat stuk mensen uit wrakken halen...
            Ik durf hen dit niet te laten lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helspie Bekijk Berichten
              Je moet dit zelf eens teruglezen.
              Hier krijg ik bang van!
              Vrienden van me zijn brandweerman en mogen wekelijks op dat stuk mensen uit wrakken halen...
              Ik durf hen dit niet te laten lezen.
              Het is niet mijn bedoeling om hier een discussie te starten van wat wel en niet kan. Zoals altijd is die 140-150 als het verkeer het toelaat. Overdag of s nachts. Ik geef het gewoon eerlijk toe dat ik te snel rijd ipv te zitten liegen. Ik merk gewoon dat ik tijdens de traject controle in wetteren automatisch meer verstrooid ben dan wanneer ik tegen 140-150 aan het rijden ben aangezien je sneller bent dan de meesten en je dus goed moet opletten op wat de anderen doen of zouden willen gaan doen.
              Ik weet zelf ook wel dat dit niet is zoals het hoort maar dat is mijn ondervinding. Iedereen heeft slechte gewoontes zeker

Bekijk

Comment

Als mensen wat meer op de baan en het autorijden zelf zouden bezig zijn ipv al de rest zou een hogere snelheid geen enkel probleem mogen geven.

imo hé!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                  Als mensen wat meer op de baan en het autorijden zelf zouden bezig zijn ipv al de rest zou een hogere snelheid geen enkel probleem mogen geven.

imo hé!
                  Idd, iedereen die 90 achter een camion rijdt is zeker 90% ervan aan 't bellen of sms'en...

Comment

Tussen Erpe-Mere en Wetteren (ook trajectcontrole) is sinds de invoering blijkbaar geen enkele dode meer gevallen
                    en ging het aantal ongevallen met 43% naar omlaag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                      Idd, iedereen die 90 achter een camion rijdt is zeker 90% ervan aan 't bellen of sms'en...
                      De andere 10% zijn bomma's en Tesla's met range anxiety

Comment

Pas op, vind het wel chill om in Gent daar aan 90 te rijden op CC, gewoon rechtse vak en bollen. Maar dan begin je natuurlijk met andere dingen te prullen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                          Pas op, vind het wel chill om in Gent daar aan 90 te rijden op CC, gewoon rechtse vak en bollen. Maar dan begin je natuurlijk met andere dingen te prullen..
                          Of 110

Ik rij ook meestal 140-150 om dan niet tussen dat volk te zitten dat meestal tegen 120 ofwel middenvakplakken of opzij gaan zonder pinken oid
                          BMW X5 45e

Comment

Waar kan ik Poolse nummerplaten krijgen?

Comment

ik ben pro trajectcontrole.
                              vindt dat nu eenmaal aangenamer rijden en 120 is snel genoeg.

Comment

In Polen tiens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  In Polen tiens.
                                  Mind=blown.

Comment

Bwa, nog liever dit dan een autosnelweg met elk VIJF rijstroken aan elke kant en dan maar 100 mogen rijden zoals in NL.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                      Het is niet mijn bedoeling om hier een discussie te starten van wat wel en niet kan. Zoals altijd is die 140-150 als het verkeer het toelaat. Overdag of s nachts. Ik geef het gewoon eerlijk toe dat ik te snel rijd ipv te zitten liegen. Ik merk gewoon dat ik tijdens de traject controle in wetteren automatisch meer verstrooid ben dan wanneer ik tegen 140-150 aan het rijden ben aangezien je sneller bent dan de meesten en je dus goed moet opletten op wat de anderen doen of zouden willen gaan doen.
                                      Ik weet zelf ook wel dat dit niet is zoals het hoort maar dat is mijn ondervinding. Iedereen heeft slechte gewoontes zeker
                                      Of ge nu in slaap valt van een trajectcontrole of niet, 150 is gewoon een onaangepaste snelheid en niet te verantwoorden, en dus een gevaar op de weg.

En ja, ook als ge uzelf een Schumacher vindt, wat wel vaker voorkomt op uw leeftijd.

Ge moet inderdaad eens goed lezen wat ge zelf schrijft, ik zou er niet al te trots op zijn.

Comment

Waarom zou 150 niet te verantwoorden zijn op een snelweg? Heb liever iemand die geconcentreerd 150 rijdt dan ene die tegen 110 met z'n GSM bezig is. En voordat ge begint, nee ik hou me (quasi altijd) aan de geldende snelheidslimieten.

Comment

Working...
                                        X