jaja al die voorstanders. Morgen beslist men 90 ipv 120 en iedereen dan maar bleiten? Men heeft dat boetegeld nodig...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2 nieuwe trajectcontroles vanaf 2016 (E313 en E40)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenTussen Erpe-Mere en Wetteren (ook trajectcontrole) is sinds de invoering blijkbaar geen enkele dode meer gevallen
en ging het aantal ongevallen met 43% naar omlaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jossmos Bekijk Berichtenjaja al die voorstanders. Morgen beslist men 90 ipv 120 en iedereen dan maar bleiten? Men heeft dat boetegeld nodig...
Ik zie geen enkele aanwijzing dat ze de snelwegsnelheid naar 90 zouden verlagen..
Comment
-
Tussen Ranst en Antwerpen-Oost trajectcontrole.
Ik ben voorstander... tussen pakweg 06:00u s' morgens en 20:00u 's avonds. Ik kom daar geregeld, dat is daar (zeker) in de week ALTIJD (te) druk aan de aansluiting met de E34. Er moet zich maar een akkefietje voordoen, en er staat al gauw een file tot in Herentals-Oost.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtener staat elke dag file tot herentals...
Maar als het gans de dag miserie is, is het dikwijls omdat er aan de aansluiting met de E34 weer iets fout gelopen is.
Comment
-
daar gaat de trajectcontrole weinig aan veranderen. Er wordt gewoon veel te zot gereden op de aansluiting. Zelfs bij 90 km/h worden er daar levengevaarlijke maneuvers uitgehaald.
Ik ben niet tegen de controle, maar het verkeer moet daar wat beter gekanaliseerd worden ipv de situatie zoals ze nu is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtendaar gaat de trajectcontrole weinig aan veranderen. Er wordt gewoon veel te zot gereden op de aansluiting. Zelfs bij 90 km/h worden er daar levengevaarlijke maneuvers uitgehaald.
Ik ben niet tegen de controle, maar het verkeer moet daar wat beter gekanaliseerd worden ipv de situatie zoals ze nu is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenKlopt, en ik betrap me er op dat ik soms ver na erpe mere (van wetteren komende) nog aan dezelfde snelheid rij...
kickdown vanaf dat ik die brug gepasseerd ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichtenik niet hoor
kickdown vanaf dat ik die brug gepasseerd ben2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenTussen Erpe-Mere en Wetteren (ook trajectcontrole) is sinds de invoering blijkbaar geen enkele dode meer gevallen
en ging het aantal ongevallen met 43% naar omlaag.
Is toch makkelijk he, het ene jaar valt er één dode, en ander jaar geen dode. Plaats toevallig daartussen een trajectcontrole en je hebt het bewijs voor uw "wondermiddel".
Hier de bron: http://www.tmleuven.be/project/traje...2015-01-26.pdf
(de stippellijn is de invoering van de trajectcontrole: je ziet dat het aantal rode lijntjes verdubbeld is)
Wat wil ik gewoon zeggen, op basis van zo'n studies kun je geen conclusies trekken. Als de regering dit gebruikt om TC's te promoten, zijn ze zeer fout bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenJa, zo kan je tegen alles zijn.
Ik zie geen enkele aanwijzing dat ze de snelwegsnelheid naar 90 zouden verlagen..
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTussen Ranst en Antwerpen-Oost trajectcontrole.
Ik ben voorstander... tussen pakweg 06:00u s' morgens en 20:00u 's avonds. Ik kom daar geregeld, dat is daar (zeker) in de week ALTIJD (te) druk aan de aansluiting met de E34. Er moet zich maar een akkefietje voordoen, en er staat al gauw een file tot in Herentals-Oost.
Comment
-
Oei, had de link in het andere topic precies beter niet geplaatst.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
De auto is gewoon een heel makkelijke prooi voor geld.
Kijk maar naar Antwerpen. Je mag de binnenstad niet meer binnen tot je betaald. 20 euro per dag of 350 per jaar (180 met oldtimer)
Verstuurd dankzij AndroidKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenOei, had de link in het andere topic precies beter niet geplaatst.
Je vertelt me eerst dat hier al andere topics over bestaan, dus ik ga eens in die topics rondneuzen en nu geef je weer het signaal dat ik toch beter hier niet meer kan reageren....
Comment
-
Enkele vraagjes...
Wanneer gaan ze de trajectcontroles op.de E19 Antwerpen brussel en op de E40 brussel Leuven activeren ?
en wanneer je onder de camera rijdt, meten ze dan ook je snelheid? En flitsen ze je dan ook op.dat moment?
of alleen op gemiddelde over het traject ?
alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenEnkele vraagjes...
Wanneer gaan ze de trajectcontroles op.de E19 Antwerpen brussel en op de E40 brussel Leuven activeren ?
en wanneer je onder de camera rijdt, meten ze dan ook je snelheid? En flitsen ze je dan ook op.dat moment?
of alleen op gemiddelde over het traject ?
alvast bedankt!
Op het begin- en het eindpunt worden er foto’s gemaakt.
De foto’s van eenzelfde voertuig worden door het computersysteem aan de hand van nummerplaatherkenning gematcht.
Als blijkt dat de gemiddelde snelheid van het voertuig hoger ligt dan de toegelaten snelheid worden de gegevens van de overtreding naar de federale politie doorgestuurd. Het parket staat in voor de vervolging.
Naast het bepalen van de gemiddelde snelheid van een voertuig kan men met de installatie ook nog geseinde voertuigen en pechstrookrijders detecteren.
Over een mogelijke trajectcontrole op de E19 tussen Brussel en Antwerpen is nog niets bekend.
Die op de E40 tussen Sint-Stevens-Woluwe en Heverlee staat wel op de planning: derde kwartaal 2016.
Het is natuurlijk maar de vraag of die datum zal gehaald worden...
Comment
-
Op de E19 en bv E34 zijn dat camera's voor die kilometerheffing voor vrachtwagens maar pakt binnen een 5 jaar da da ook wel voor trajectcontrole zal gebruikt worden.
Verstuurd dankzij AndroidKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment