Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 nieuwe trajectcontroles vanaf 2016 (E313 en E40)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
    Heb geen last van die trajectcontroles. Rij daar al jaar en dag 140 op teller (132 op gps) nog nooit boete gezien. Hebben dus precies vrij ruime marge. Ben ik voor 1x de held van het linkervak terwijl iedereen voor de zekerheid 110 aan het rijden is. :-)
    Vandaag eens een test gedaan op de E40 Leuven => Brussel. Boordcomputer gereset bij het passeren van het eerste portiek. De weg gedaan op mijn 'normale' manier, dus in het dal van Leuven richting de 140+, aansluiting met de E314 even wat vertraging naar 100, en daarna vlot 120-130 gedaan tot aan de aansluiting met de ring. Dan gezapig uitbollen tegen 110-120 Brussel in.

Bij het passeren aan het laatste portiek (afrit Evere) de boordcomputer eens nagekeken, en die zei 122 gemiddeld. Geen probleem dus.

Is dat ook de ervaring van mensen hier die regelmatig een TC passeren? eventuele pieken worden opgevangen door dalen in de snelheid?
    Mijn Skoda

Comment

• in een tunnel tss belgie en nederland is er ook trajectcontrole...
      dus vorig jaar met de 235 in het midden van de tunnel effe gestopt naast een kameraad met een nog leukere auto..
      en dan weer vertrokken.....om te genieten van de klankweerkaatsingen...
      ons gemiddelde was goed
      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Working...
      X