Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trajactcontrole .... aanval op de privacy ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Trajactcontrole .... aanval op de privacy ???

Althans dat is wat er in Nederland beweert wordt :

In Nederland is de organisatie Privacy First een rechtszaak begonnen tegen de staat naar aanleiding van de trajectcontroles in het land. Die camera’s filmen niet alleen wie te hard rijdt, en dat vindt Bas Filipinni, de voorzitter van Privacy First, niet kunnen.

Als iemand dat een aanval op z'n privacy vindt, zal die niet veel meer kunnen buitenkomen.
    Overal staan er camera's. Zowel op straat als aan winkels,... Je kan je kop niet buitensteken of je staat ergens wel op film/harde schijf.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
      Althans dat is wat er in Nederland beweert wordt :

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150404_01615732

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
        Als iemand dat een aanval op z'n privacy vindt, zal die niet veel meer kunnen buitenkomen.
        Overal staan er camera's. Zowel op straat als aan winkels,... Je kan je kop niet buitensteken of je staat ergens wel op film/harde schijf.
        probleem is dat TC registreert en zo kan men dus beginnen je trajecten bijhouden
        lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          probleem is dat TC registreert en zo kan men dus beginnen je trajecten bijhouden
          Het mag dan wel mogelijk zijn, maar waarom zouden ze zich daar mee bezig houden? Bij nummerplaten die geseind staan tot daar aan toe, ze gaan toch niet van Jan en alleman controleren waar die rijdt en op welk tijdstip.

Comment

ik denk niet dat ze dat bijhouden maar het is mogelijk en ik verschiet nog van weinig zaken
            lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              ik denk niet dat ze dat bijhouden maar het is mogelijk en ik verschiet nog van weinig zaken
              In politiezone Westkust wordt ook geregistreerd, worden alle nummerplaten gescand en als ik me niet vergis hebben ze zelfs software die gezichten herkent. Ze hebben al de Big Brother Award gekregen maar verder geen haan die daar naar kraait.

Toevallig ook wel de zone waar de commissaris ooit beweerde dat iedereen schuldig is tot het tegendeel bewezen wordt
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Op de snelwegen staat het toch nu al vol met die apparatuur die je plaat registreert en die ook aan het begin en het einde van een trajectcontrole staat. Bevindt zich steeds aan de onderkant van bruggen.

iPhone 6 registreert op standaardinstellingen alles! Als je naar het toilet gaat wordt die beweging geregistreerd, letterlijk stap voor stap. En die informatie wordt verstuurd.
                Last edited by Gere; 07/04/2015, 22:02.
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ja, ik heb zo'n iphone 6 en kreeg onlangs van Apple een overzicht van het aantal plonsen ze gehoord hadden per dag op de badkamer. Ik had een normale frequente stoelgang, aldus Apple. Dus ja, er zijn ook voordelen aan.

Comment

ik kreeg direct advertenties van wc papier na een week dat men het traject van en naar de wc en eveneens van mijn stoelgang hadden gemonitord

maar we dwalen af...ik hoop dat die man het wint, hij heeft al vele speciale rechtzaken gewonnen. De wereld wordt alsnog hoe langer hoe meer een dictatuurschap zonder het zo te noemen.
                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

ik denk dat weinigen weten wat een dictatuurschap is, incl mezelf

Comment

Denk dat er hier eens een paar een ticket moeten boeken naar Noord-Korea.

Comment

Trajactontrole, is dat iets nieuws?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Trajactontrole, is dat iets nieuws?
                            voor de belgische ministers wel, als je binnen 10 jaar nog eens wil knallen moet je net voor het einde van de meting even 10 minuutjes op de pechstrook stil staan.
                            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Working...
                            X