Althans dat is wat er in Nederland beweert wordt :
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trajactcontrole .... aanval op de privacy ???
Collapse
X
-
Als iemand dat een aanval op z'n privacy vindt, zal die niet veel meer kunnen buitenkomen.
Overal staan er camera's. Zowel op straat als aan winkels,... Je kan je kop niet buitensteken of je staat ergens wel op film/harde schijf.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenAlthans dat is wat er in Nederland beweert wordt :
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150404_01615732
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenAls iemand dat een aanval op z'n privacy vindt, zal die niet veel meer kunnen buitenkomen.
Overal staan er camera's. Zowel op straat als aan winkels,... Je kan je kop niet buitensteken of je staat ergens wel op film/harde schijf.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenprobleem is dat TC registreert en zo kan men dus beginnen je trajecten bijhouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik denk niet dat ze dat bijhouden maar het is mogelijk en ik verschiet nog van weinig zaken
Toevallig ook wel de zone waar de commissaris ooit beweerde dat iedereen schuldig is tot het tegendeel bewezen wordtIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Op de snelwegen staat het toch nu al vol met die apparatuur die je plaat registreert en die ook aan het begin en het einde van een trajectcontrole staat. Bevindt zich steeds aan de onderkant van bruggen.
iPhone 6 registreert op standaardinstellingen alles! Als je naar het toilet gaat wordt die beweging geregistreerd, letterlijk stap voor stap. En die informatie wordt verstuurd.Last edited by Gere; 07/04/2015, 22:02.
Comment
-
ik kreeg direct advertenties van wc papier na een week dat men het traject van en naar de wc en eveneens van mijn stoelgang hadden gemonitord
maar we dwalen af...ik hoop dat die man het wint, hij heeft al vele speciale rechtzaken gewonnen. De wereld wordt alsnog hoe langer hoe meer een dictatuurschap zonder het zo te noemen.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenTrajactontrole, is dat iets nieuws?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment