Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parkeren voor deze poort op straat (zie foto)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
    Dat mag jij vinden, maar de vraag van TO was:

En het antwoord is: nee.
    Kweet het man, maar op de duur zou je eens iets luchtigers zeggen om dit zware onderwerp beter verteerbaar te maken terwijl er zoveel opgelost kan worden als beide partijen eens met elkaar spreken. Jammer dat hier geen flikken aktief zijn, of politierechters en zo.
    Last edited by ; 17/04/2015, 21:26.

Comment

die flikken etc, hebben ook maar een mening, vraag is : wie geef je de macht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        het ambigu boekje van kapellen heeft geen jurisdictie, maar bepaalt wel het beleid
        Euh, lokale overheden bepalen niet hun eigen wegcode hoor.
        Als een lokale agent je opschrijft en dat is niet conform de federale wetgeving dan wordt wellicht geseponeerd en houdt dat nooit stand voor de rechtbank, zelfs al staat het in hun eigen boekje.
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
          Leg uit.
          Ik ben dan misschien geen rechter, agent of jurist maar ik heb wel een bovengemiddelde kennis van de wegcode opgedaan tijdens de opleiding tot rijinstructeur (auto, moto én theorie).
          En zelfs dat doet er niet echt toe.
          Gewoon goed lezen wat er staat in de wet (en dan ook enkel wat er staat) en veel onduidelijkheid valt weg hoor.
          Ironie mijn vriend, ironie, met een als extra duiding dat het over ironie ging.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Ok, Tjeu 1, Schussboelie 0
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

die flikken etc, hebben ook maar een mening, vraag is : wie geef je de macht
              Sinds iemand uit die ik ken voor de examens flik geslaagd is en intussen flik werd is mijn respect enorm gedaald. Die kerel heeft blo gedaan. Echt waar! Toch is die nu flik. Begrijpe wie begrijpe kan. Hij schijnt wel slecht in de groep te liggen en vooral ingezet te worden om verkeer te regelen. Die kan zelfs geen twee zinnen schrijven zonder dt fouten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Die kan zelfs geen twee zinnen schrijven zonder dt fouten.
                Zit hij hier op't forum ?
                Serieus, ik denk dat de kwaliteit van de polies erop vooruitgegaan is en ik heb er al goed ervaringen mee gehad. En de minder goeie ervaringen waren meer gebaseerd op een foute vakbondsmentaliteit van vooral niet teveel doen, niet op dommigheid.
                30 jaar Mr Yuge!

Comment

Euh, lokale overheden bepalen niet hun eigen wegcode hoor.
                  Als een lokale agent je opschrijft en dat is niet conform de federale wetgeving dan wordt wellicht geseponeerd en houdt dat nooit stand voor de rechtbank, zelfs al staat het in hun eigen boekje.
                  een burgemeester bepaalt meer dan je denkt (over zijn lokaal korps)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                    Serieus, ik denk dat de kwaliteit van de polies erop vooruitgegaan is en ik heb er al goed ervaringen mee gehad. En de minder goeie ervaringen waren meer gebaseerd op een foute vakbondsmentaliteit van vooral niet teveel doen, niet op dommigheid.
                    ben ik mee akkoord

Comment

een burgemeester bepaalt meer dan je denkt (over zijn lokaal korps)
                      Oh maar dat ontken ik ook helemaal niet!
                      Die invloed stopt echter bij de politie en gaat niet tot bij de procureur, laat staan de rechtbank.

Comment

Is toch nog maar een jaar of 4-5 bij de politie hoor. En neem van mij aan dat het echt zo is. Laatst is er hier nog eentje geschorst omdat ze moest deelnemen aan een grote alcoholcontrole. Ze was met haar auto naar het werk gekomen en kon amper nog recht stappen. Haar collega's hebben haar onderworpen aan een alcoholproef in sindsdien is ze op non aktief gezet. Ik wil ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, maar er gebeuren rare dingen in de wereld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Is toch nog maar een jaar of 4-5 bij de politie hoor. En neem van mij aan dat het echt zo is. Laatst is er hier nog eentje geschorst omdat ze moest deelnemen aan een grote alcoholcontrole. Ze was met haar auto naar het werk gekomen en kon amper nog recht stappen. Haar collega's hebben haar onderworpen aan een alcoholproef in sindsdien is ze op non aktief gezet. Ik wil ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, maar er gebeuren rare dingen in de wereld
                          Ge zegt zelf dat hij door de collega's niet goed genoeg bevonden wordt, en die andere die dronk werd geschorst. Dat kunt ge nog beter gebruiken als argument dat het systeem beter werkt. Ik heb van wel ergere gevallen gehoord. Ik zie het als iets statistisch: het schuift op maar er is nog genoeg van alles.

Nu zou ik zelf niet iemand meteen uitsluiten omdat ze in het BLO gezeten hebben. Misschien is ie wel gemotiveerd, goed in het verkeer regelen en goed in nog wat andere zaken. Beter dan nogal wat agenten die het onderschatten.
                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

ach, vroeger hadden we een mopje: waarom zijn de flikken altijd met z'n twee? De ene kan lezen, de andere kan schrijven...
                            www.peugeotforum.be

Comment

Is dat relevant? :-)
                              Ik stelde mij die vraag omdat ik plots het woord "ambiguïteit" in uw tekst zag. In de volgende post lees ik het woord "jurisprudentie". 2 woorden die ik moest gaan opzoeken omdat ik ze niet kende. Dus ik dacht, als Schussboelie zo'n woorden gebruikt zijn er 2 mogelijkheden: ofwel ben je werkzaam in bv de rechten (jurist, advocaat, whatever,...) of heb je een andere hogere opleiding gedaan die u de gewoonte hebben gekweekt om zo'n woorden te gebruiken.
                              Of 2e mogelijkheid: je hebt een "normale" job en probeert slimmer over te komen door zo'n woorden te gebruiken. Bekakt dus zoals ze dat noemen.

Ik gokte op het 2e en ik heb blijkbaar gelijk. Zo'n woorden leer je niet in een IT opleiding volgens mij. Ik heb in mijn leven al genoeg van uw soort tegengekomen en kan zo de echte van de bekakte mensen onderscheiden. Online zonder een gezicht te zien is dat wat moeilijker dus vandaar die relevante vraag. Als je bekakt wil doen dat is uw keuze, maar daar zijn andere fora voor waar men waarschijnlijk smult van dat taalgebruik. Hier is het nog altijd een simpel autoforum met mensen van allerlei komaf. Dus gebruik aub normale woorden...

Comment

Ge zegt zelf dat hij door de collega's niet goed genoeg bevonden wordt, en die andere die dronk werd geschorst. Dat kunt ge nog beter gebruiken als argument dat het systeem beter werkt. Ik heb van wel ergere gevallen gehoord. Ik zie het als iets statistisch: het schuift op maar er is nog genoeg van alles.

Nu zou ik zelf niet iemand meteen uitsluiten omdat ze in het BLO gezeten hebben. Misschien is ie wel gemotiveerd, goed in het verkeer regelen en goed in nog wat andere zaken. Beter dan nogal wat agenten die het onderschatten.
                                T is mooi om het beste te zoeken in de mensen (en ik meen dat hoor), maar dat is nu echt een voorbeeld hoe het niet moet, zonder al te veel in detail te treden en niet van horen zeggen. Anderzijds is het wel juist dat ze beter hun werk doen. Vroeger, toen ik jong was, weet ik niet beter of ge vond de flikken op cafe. De combi verstopt en zij pintelieren. Dat tijdperk is gedaan. De keren dat ik ze nodig had (2 inbraken en een 2 ongevallen) waren 3 keer serieuze flikken. Bij de eerste inbraak niet. Maar is nu ook al 16 jaar geleden. Vermits we maar een kwartiertje weggeweest waren, was ik bang dat de inbreker zich verstopte in huis. Ik vroeg aan de flikken om met mij eens doorheen het huis te gaan om te zien of ze weg waren. Wilden ze niet. Verklaring opnemen en weg waren ze. Stond ik daar met een pasgeboren kind. Toen heb ik besloten dat ik ook 'iets' in huis moest hebben omdat ik op de flikken niet kon rekenen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polar Bekijk Berichten
                                  Je snap het niet: illegale constructie , de eigenaar vd grond heeft geen rechten op een ingang. Iedereen moet zich aan de regels houden . Punt uit.
                                  JIJ snapt het niet. Die grond is van iemand anders, als die er graag toegang toe heeft: so be it. Verzuurde kwibus!

Jij bent zo ene die dan komt klagen dat 'ie op een dag z'n koekblik met platte banden teruggevonden heeft. Zoek een reguliere parkeerplaats die niemand ergert!
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                    Ik stelde mij die vraag omdat ik plots het woord "ambiguïteit" in uw tekst zag. In de volgende post lees ik het woord "jurisprudentie". 2 woorden die ik moest gaan opzoeken omdat ik ze niet kende. Dus ik dacht, als Schussboelie zo'n woorden gebruikt zijn er 2 mogelijkheden: ofwel ben je werkzaam in bv de rechten (jurist, advocaat, whatever,...) of heb je een andere hogere opleiding gedaan die u de gewoonte hebben gekweekt om zo'n woorden te gebruiken.
                                    Of 2e mogelijkheid: je hebt een "normale" job en probeert slimmer over te komen door zo'n woorden te gebruiken. Bekakt dus zoals ze dat noemen.

Ik gokte op het 2e en ik heb blijkbaar gelijk. Zo'n woorden leer je niet in een IT opleiding volgens mij. Ik heb in mijn leven al genoeg van uw soort tegengekomen en kan zo de echte van de bekakte mensen onderscheiden. Online zonder een gezicht te zien is dat wat moeilijker dus vandaar die relevante vraag. Als je bekakt wil doen dat is uw keuze, maar daar zijn andere fora voor waar men waarschijnlijk smult van dat taalgebruik. Hier is het nog altijd een simpel autoforum met mensen van allerlei komaf. Dus gebruik aub normale woorden...
                                    Ik ben zelf bekakt en vind dat precies verrijkend zo'n taalgebruik. Ik begreep het woord "belendend" niet en dat was bij mijn weten de eerste keer dat ik een woord moest opzoeken dat ik hier op autoforum gelezen had. Ik zal de betekenis van dat woord nooit meer vergeten nu en wellicht zal ik het voortaan ook af en toe eens gebruiken: bv. als ik een bekakt praatje maak met de bewoners van het huis op het perceel belendend aan het mijne

Nee, ik begrijp niet goed waarom je hem zo frontaal aanvalt. Toch veel liever wat te moeilijk dan foutief zoals je hier zo vaak moet vaststellen. Je wordt hier zo frequent met taalfouten geconfronteerd, ik vrees dat fout taalgebruik online zelfs gecultiveerd wordt. Daar wordt niemand beter van, integendeel. Veel dt-fouten, posts die gestart worden met "bij deze", woorden als "mogelijks" etc. en de laatste nieuwe trend: "men" schrijven in plaats van "mijn".
                                    Nogal offtopic maar ik probeer een naar mijn inzien groter probleem aan te halen dan bekaktheid
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

tsss, al dat interloctueel gedoe, dat introduceert toch niemand!
                                      www.peugeotforum.be

Comment

we nemen het mee en implementeren dat in volgende oefening

Comment

• Ik mijd de moeilijke woorden, schrijf met veel spelfouten, en zeg dikwijls 'dik','vet' en 'chill' opdat het gepeupel hier mij graag zou hebben.
                                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                          X