Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trajectcontrole aan A40 - Loppem?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Trajectcontrole aan A40 - Loppem?

Weet er iemand wat de bedoeling is van die camera's dat ze aan het installeren zijn op de E40 tss Jabbeke/Loppem?

Er is een metalen constructie over de snelweg gemaakt met camera's per strook. Deze lijken voor trajectcontrole te zijn maar ik vind hier nergens iets over.
    En ik heb richting Gent nog geen enkele andere gezien; dus waar is het tweede meetpunt dan?

Gr

Oorspronkelijk geplaatst door nicka Bekijk Berichten
    Weet er iemand wat de bedoeling is van die camera's dat ze aan het installeren zijn op de E40 tss Jabbeke/Loppem?

Er is een metalen constructie over de snelweg gemaakt met camera's per strook. Deze lijken voor trajectcontrole te zijn maar ik vind hier nergens iets over.
    En ik heb richting Gent nog geen enkele andere gezien; dus waar is het tweede meetpunt dan?

Gr
    Ik heb het gisteren ook gezien, lijkt me echter geen trajectcontrole of WIM (Weight in Motion) wel het nieuwe systeem dat ze gaan gebruiken om te controleren of vrachtwagens de wegenbelasting wel betaald hebben (vanaf 2016 met het nieuwe systeem). Er staat namelijk een soort van 'sensor' op zoals je in frankrijk op de peages ook ziet om de telepeage-badge te 'scannen'.

Comment

WIM? Wat is dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        WIM? Wat is dat?
        vrachtwagens wegen terwijl ze voorbijrijden

Comment

Kunnen ze dat nu ook al? Aan de Engelse uitleg dacht ik in die richting maar kon niet geloven dat dit zou kunnen...

Comment

Ik moest gisteren naar Oostende en ook opgemerkt, toch een pak kabels die moesten aangesloten worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
              Ik heb het gisteren ook gezien, lijkt me echter geen trajectcontrole of WIM (Weight in Motion) wel het nieuwe systeem dat ze gaan gebruiken om te controleren of vrachtwagens de wegenbelasting wel betaald hebben (vanaf 2016 met het nieuwe systeem). Er staat namelijk een soort van 'sensor' op zoals je in frankrijk op de peages ook ziet om de telepeage-badge te 'scannen'.
              Gewoon tol voor vrachtwagens bedoel je dan ?

Comment

Sowieso iets om geld uit iemand zijn zakken te kloppen, anders zouden ze het niet doen. TC denk ik niet, zou al wel in media gekomen zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                  Gewoon tol voor vrachtwagens bedoel je dan ?
                  Hier staat alle info over welk systeem ze zullen gebruiken

Alle informatie over de kilometerheffing in België. Vrachtwagens > 3,5 ton of opleggertrekkende voertuigen (N1/BC) zijn onderworpen aan die tolheffing. Een OBU is noodzakelijk om rond te rijden in België.

Comment

Working...
                  X