Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wagens in beslag genomen op verdenking van chiptuning /opdrijven vermogen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
    Het topic is hier wel serieus aant ontsporen :p Van in beslag genomen wagens, naar luie ambtenaren
    Keihard mijn schuld. Sorry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p13 Bekijk Berichten
      Fair enough.

Ik kan alleen spreken voor mijn eigen ervaring.
      Mijn eigen ervaring om met ambtenaren te werken zegt dat die mensen liefst zo weinig mogelijk moeite doen.
      Ik ben trouwens niet de eerste die dat hier zegt.

Zijde ambtenaar ofzo? Deed het pijntjes?
      lol
      Dat varieert heel sterk van FOD tot FOD en zelfs van dienst tot dienst. Laat ons zeggen dat ik eerder in aanraking kom met diensten waar de werklast heel hoog ligt. Wat niet wegneemt dat er idd diensten bestaan waar mensen een echte bore-out hebben. Die mensen zijn meestal niet gestart als luiaard, maar zo geworden door complete demotivatie. Dat ligt aan het management en de verloning/prestatiebeloning binnen de overheid. Of je nu veel of weinig doet, ze krijgen evenveel betaald. Op het einde van de rit zijn er dan mensen die alle shit over zich heen krijgen.

Hetzelfde heb je binnen heel grote ondernemingen in de privé. Denk je dat al die keyboardmuisjes binnen de banken of grote telecombedrijven dé voorbeelden in werk ethos zijn? lol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Dat varieert heel sterk van FOD tot FOD en zelfs van dienst tot dienst. Laat ons zeggen dat ik eerder in aanraking kom met diensten waar de werklast heel hoog ligt. Wat niet wegneemt dat er idd diensten bestaan waar mensen een echte bore-out hebben. Die mensen zijn meestal niet gestart als luiaard, maar zo geworden door complete demotivatie. Dat ligt aan het management en de verloning/prestatiebeloning binnen de overheid. Of je nu veel of weinig doet, ze krijgen evenveel betaald. Op het einde van de rit zijn er dan mensen die alle shit over zich heen krijgen.

Hetzelfde heb je binnen heel grote ondernemingen in de privé. Denk je dat al die keyboardmuisjes binnen de banken of grote telecombedrijven dé voorbeelden in werk ethos zijn? lol.
        Dat die mensen ooit vol ambitie gestart zijn twijfel ik niet aan. Dat was bij mij ook zo.
        Maar de realiteit voor mij was dat alles en iedereen rondom mij gewoon zo weinig mogelijk wou doen, VOORAL geen verantwoordelijkheid nemen, en zo veel mogelijk meetings doen. Liefst smiddags he want dan krijgt ge broodjes!!!

Ik heb daar heel hard mijn best gedaan om beweging te krijgen in allerhande zaken.
        IPV gewoon mee weg te kwijnen zoals die andere graftakken heb ik maar beslist om het af te trappen. Fuck that shit.

In de prive sector gooien ze u gewoon buiten ...
        En dan nog ... als die mensen niet presteren ... dat kost mij niks he

Soit. Sorry als ge u aangesproken voelt. Wilde u niet kwetsen ... maar daarom moet ik nog niet mijn mond houden over mijn ervaringen.

En, nogmaals, sorry iedereen. Zwaar OT, en laatste post hierover. Promise.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Inschrijving is open.

Sent from here
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten

Wie is er hier nu naar Ninove geweest, of wat is ervan gekomen??
            ik ben er gepasseerd terwijl ik naar men ma reed (geen tijd en veel te laat want men vrouw moest werken).
            ik heb toen een kolonne autos zien rondrijden en de straten werden afgezet door een agent.

schijnt dat er ook een andere meeting was in ninove (industrieterrein) op dat moment. misschien dat ik daar een kolonne van gezien heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
              ik ben er gepasseerd terwijl ik naar men ma reed (geen tijd en veel te laat want men vrouw moest werken).
              ik heb toen een kolonne autos zien rondrijden en de straten werden afgezet door een agent.

schijnt dat er ook een andere meeting was in ninove (industrieterrein) op dat moment. misschien dat ik daar een kolonne van gezien heb.
              in industrie was de 'betonging'. De 'betoging' is last-minute omgezet naar een meeting en verplaats naar de industriezone om geen problemen te maken. In Denderleeuw was er ook wel een meeting.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Jeps, sorry ook terug on topic.

Blijf benieuwd welke kant het verhaal van de megane RS redbull gaat uitgaan...

Comment

Jeps, sorry ook terug on topic.

Blijf benieuwd welke kant het verhaal van de megane RS redbull gaat uitgaan...
                  Blijkbaar heeft de politie bij de controle van zijn boorddocumenten een factuur van Heinz teruggevonden en hierdoor verdenken ze hem van motortuning... Alé, 't is van horen zeggen zenne...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris VdK Bekijk Berichten
                    Blijkbaar heeft de politie bij de controle van zijn boorddocumenten een factuur van Heinz teruggevonden en hierdoor verdenken ze hem van motortuning... Alé, 't is van horen zeggen zenne...
                    Das schuld door associatie? Das verboden ...
                    Soit ... wel dom om dat EN tussen uw boord documenten te steken EN af te geven aan de flieken.

Comment

Das schuld door associatie? Das verboden ...
                      Soit ... wel dom om dat EN tussen uw boord documenten te steken EN af te geven aan de flieken.
                      Tja, kan nog in zijn voordeel spelen uiteindelijk...
                      Als dit alzo de waarheid is natuurlijk.
                      Want eventuele tuning is uitgevoerd door vorige eigenaar.
                      Dus factuur ook op naam van vorige eigenaar denk ik dan zo... handelaar die op de hoogte was...
                      als ze het hard spelen zou ik het over die boeg gooien.

Comment

Tja, kan nog in zijn voordeel spelen uiteindelijk...
                        Als dit alzo de waarheid is natuurlijk.
                        Want eventuele tuning is uitgevoerd door vorige eigenaar.
                        Dus factuur ook op naam van vorige eigenaar denk ik dan zo... handelaar die op de hoogte was...
                        als ze het hard spelen zou ik het over die boeg gooien.
                        Als het niet alleen factuur van H was maar ook uitdraai van vermogensbank, dan is het geen associatie ;-)

En als factuur + andere info van vorige eigenaar us, dan heeft deze mooi gemeld dat er aan deze wagen "gesleuteld" is en nieuwe eigenaar moet dan weten dat deze wagen niet op de ow mocht komen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                          Als het niet alleen factuur van H was maar ook uitdraai van vermogensbank, dan is het geen associatie ;-)

En als factuur + andere info van vorige eigenaar us, dan heeft deze mooi gemeld dat er aan deze wagen "gesleuteld" is en nieuwe eigenaar moet dan weten dat deze wagen niet op de ow mocht komen!
                          Als er een vermogensuitdraai bij zat, dan speelt dat in het nadeel van de eigenaar ja ... maar dan nog moet het bewezen worden dat die uitdraai klopt he.
                          Waarom denk je dat er zo een hele heisa is rond het vinden van een ge-ijkte testbank.
                          Last edited by ; 14/05/2015, 10:48.

Comment

• terecht, ge-ijkte meetapparatuur spreekt hier in voordeel van eigenaars van de wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                              terecht, ge-ijkte meetapparatuur spreekt hier in voordeel van eigenaars van de wagens
                              Dat weet ge niet ...

Comment

Dat weet ge niet ...
                                Jawel hé, er is geen in Belgie dus kunnen ze niks zien. En laat je het doen buiten de grenzen dan zal die ook wel rap rap de ecu origineel zetten.
                                Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                  Jawel hé, er is geen in Belgie dus kunnen ze niks zien. En laat je het doen buiten de grenzen dan zal die ook wel rap rap de ecu origineel zetten.
                                  Ze houden hem bij totdat ze het zelf kunnen bewijzen as far as i know ...

Comment

• Ik denk toch dat die kerels waarvan hun auto's in beslag zijn genomen zeker meer verkeerd gedaan hebben dan ze laten uitschijnen. Ze zijn toch komen janken in de chitpuningdraad en toen er gerichte vragen kwamen hebben ze nooit geantwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                      Ik denk toch dat die kerels waarvan hun auto's in beslag zijn genomen zeker meer verkeerd gedaan hebben dan ze laten uitschijnen. Ze zijn toch komen janken in de chitpuningdraad en toen er gerichte vragen kwamen hebben ze nooit geantwoord.
                                      Misschien, misschien niet.
                                      Denk eerder dat hun avokaten hun hebben ge-adviseerd van niet te veel te zeggen.

Comment

Dat weet ge niet ...
                                        Niet dat deze te veel of te weinig aangeven, maar procedurefout, DE "truc" van goede advocaat ;-)

Comment

Misschien, misschien niet.
                                          Denk eerder dat hun avokaten hun hebben ge-adviseerd van niet te veel te zeggen.
                                          Goed advies

Comment

Working...
                                          X