Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wagens in beslag genomen op verdenking van chiptuning /opdrijven vermogen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
    Alpina is ook altijd een ervaring als je naar de keuring gaat!

Meneer dat is een BMW, Alpina is Renault uw papieren kloppen niet... . Dat was helemaal feest want ja dat ding staat uiteraard vol met BMW logo's, part numbers en uiteraard de logo's aan de buitenzijde.
    Keuring voor verkoop van m'n E91. Tuning rapport erbij: getinte ruiten. Ik: "Euhm, da's een originele optie". Keurder: "Ja, dat kan, niks van aantrekken".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Keuring voor verkoop van m'n E91. Tuning rapport erbij: getinte ruiten. Ik: "Euhm, da's een originele optie". Keurder: "Ja, dat kan, niks van aantrekken".
      Niks van aantrekken maar het kost u extra.

Comment

Dat kost wel geld hé, dat fucking tuning rapport... .
        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• lol

Comment

Dat kost wel geld hé, dat fucking tuning rapport... .
            Ja, een 6 euro ofzo.

Comment

Ja, een 6 euro ofzo.
              of 20% extra ...

Comment

• Daar zou ik persoonlijk niet akkoord mee gaan! Maja, de doorsnee vlaming laat zicht met plezier...

Comment

• nasty

Comment

Wel grappig, ik laat mijn auto chippen en mijn keuring is normaal, en gij met uw afkeer van chippen krijgt een tuningrapport aan uw broek

Ik heb trouwens ook af-fabriek getinte ramen achter, bovenop de rolrordijntjes in de deur.

Misschien lag het aan uw houding op de keuring, bovenop de uitstraling van uw BMW E91 318d met M-sportpakket in Le Mans Blau met BBS CH 19-inch rims yo? Tzal in mijn ogen vooral dat M-sportpakket geweest zijn, die mens kon niet rieken dat het een 18d was he.
                    Last edited by TooTall; 05/05/2015, 18:57.
                    Mijn Skoda

Comment

• Zoiets ligt meestal puur aan de incompetentie van de keurder op dat moment.

Comment

• Feit.
                        Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          een wagen recht uit de fabriek is toch altijd legaal? Het is pas als je gaat foefelen dat er problemen kunnen zijn.
                          neen, hij moet gehomologeerd worden
                          eindeloze leidensweg voor wie een niet-gehomologeerde auto importeert uit USA/japan/etc
                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

same here voor de ruiten en ook de kofferlip terwijl beiden opties zijn bij het samenstellen van de wagen
                            lets have some more member berries

Comment

Snelle bochten met een Patrol. Waar halen ze het

https://youtu.be/l2h8WkwQs14
                              2 mogelijkheden op keuring in B
                              of rood omdat die rolkooi niet OK is
                              of rood met zoveel opmerkingen dat ze niet op 1 blad kunnen
                              :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten

Misschien lag het aan uw houding op de keuring, bovenop de uitstraling van uw BMW E91 318d met M-sportpakket in Le Mans Blau met BBS CH 19-inch rims yo? Tzal in mijn ogen vooral dat M-sportpakket geweest zijn, die mens kon niet rieken dat het een 18d was he.
                                Zou wel kunnen kloppen. Een saai grijze sobere dertien in een dozijn lease achtige break was het inderdaad niet meteen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Zoiets ligt meestal puur aan de incompetentie van de keurder op dat moment.
                                  Inderdaad.

Comment

Zou wel kunnen kloppen. Een saai grijze sobere dertien in een dozijn lease achtige break was het inderdaad niet meteen.
                                    Was een heel sjieke auto, vond dat blauw echt ferm staan. Enkel de velgen wat minder, maar dat Is smaak he.

Wat hebt ge nu? Geen topic van hier?
                                    Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                      2 mogelijkheden op keuring in B
                                      of rood omdat die rolkooi niet OK is
                                      of rood met zoveel opmerkingen dat ze niet op 1 blad kunnen
                                      :o

Ik had ook overal zo van deze dingen op mijn auto plakken de volgende keer dat ik naar de keuring ging na die domme opmerking over bochten pakken en op zijn dak liggen:
                                      TW100XTR.jpg
                                      sw-label-500x500-500x500.jpg

Ze begrepen de hint/humor niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p13 Bekijk Berichten
                                        Ik had ook overal zo van deze dingen op mijn auto plakken de volgende keer dat ik naar de keuring ging na die domme opmerking over bochten pakken en op zijn dak liggen:
                                        [ATTACH=CONFIG]108319[/ATTACH]
                                        [ATTACH=CONFIG]108320[/ATTACH]

Ze begrepen de hint/humor niet.
                                        Zalig!

Comment

Zalig!
                                          Ik vond dat ook. Zij niet zo.
                                          Waren ook niet onder de indruk van mijn v12 biturbo ///M en AMG badges.

Comment

Working...
                                          X