Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wagens in beslag genomen op verdenking van chiptuning /opdrijven vermogen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKeuring voor verkoop van m'n E91. Tuning rapport erbij: getinte ruiten. Ik: "Euhm, da's een originele optie". Keurder: "Ja, dat kan, niks van aantrekken".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKeuring voor verkoop van m'n E91. Tuning rapport erbij: getinte ruiten. Ik: "Euhm, da's een originele optie". Keurder: "Ja, dat kan, niks van aantrekken".U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenDat kost wel geld hé, dat fucking tuning rapport... .
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKeuring voor verkoop van m'n E91. Tuning rapport erbij: getinte ruiten. Ik: "Euhm, da's een originele optie". Keurder: "Ja, dat kan, niks van aantrekken".
Ik heb trouwens ook af-fabriek getinte ramen achter, bovenop de rolrordijntjes in de deur.
Misschien lag het aan uw houding op de keuring, bovenop de uitstraling van uw BMW E91 318d met M-sportpakket in Le Mans Blau met BBS CH 19-inch rims yo? Tzal in mijn ogen vooral dat M-sportpakket geweest zijn, die mens kon niet rieken dat het een 18d was he.Last edited by TooTall; 05/05/2015, 18:57.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichteneen wagen recht uit de fabriek is toch altijd legaal? Het is pas als je gaat foefelen dat er problemen kunnen zijn.
eindeloze leidensweg voor wie een niet-gehomologeerde auto importeert uit USA/japan/etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKeuring voor verkoop van m'n E91. Tuning rapport erbij: getinte ruiten. Ik: "Euhm, da's een originele optie". Keurder: "Ja, dat kan, niks van aantrekken".lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
of rood omdat die rolkooi niet OK is
of rood met zoveel opmerkingen dat ze niet op 1 blad kunnen
:o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
Misschien lag het aan uw houding op de keuring, bovenop de uitstraling van uw BMW E91 318d met M-sportpakket in Le Mans Blau met BBS CH 19-inch rims yo? Tzal in mijn ogen vooral dat M-sportpakket geweest zijn, die mens kon niet rieken dat het een 18d was he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenZoiets ligt meestal puur aan de incompetentie van de keurder op dat moment.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZou wel kunnen kloppen. Een saai grijze sobere dertien in een dozijn lease achtige break was het inderdaad niet meteen.
Wat hebt ge nu? Geen topic van hier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten2 mogelijkheden op keuring in B
of rood omdat die rolkooi niet OK is
of rood met zoveel opmerkingen dat ze niet op 1 blad kunnen
:o
Ik had ook overal zo van deze dingen op mijn auto plakken de volgende keer dat ik naar de keuring ging na die domme opmerking over bochten pakken en op zijn dak liggen:
TW100XTR.jpg
sw-label-500x500-500x500.jpg
Ze begrepen de hint/humor niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door p13 Bekijk BerichtenIk had ook overal zo van deze dingen op mijn auto plakken de volgende keer dat ik naar de keuring ging na die domme opmerking over bochten pakken en op zijn dak liggen:
[ATTACH=CONFIG]108319[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]108320[/ATTACH]
Ze begrepen de hint/humor niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZalig!
Waren ook niet onder de indruk van mijn v12 biturbo ///M en AMG badges.
Comment
Comment