Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wagens in beslag genomen op verdenking van chiptuning /opdrijven vermogen
Alpina is ook altijd een ervaring als je naar de keuring gaat!
Meneer dat is een BMW, Alpina is Renault uw papieren kloppen niet... . Dat was helemaal feest want ja dat ding staat uiteraard vol met BMW logo's, part numbers en uiteraard de logo's aan de buitenzijde.
Keuring voor verkoop van m'n E91. Tuning rapport erbij: getinte ruiten. Ik: "Euhm, da's een originele optie". Keurder: "Ja, dat kan, niks van aantrekken".
Keuring voor verkoop van m'n E91. Tuning rapport erbij: getinte ruiten. Ik: "Euhm, da's een originele optie". Keurder: "Ja, dat kan, niks van aantrekken".
Dat kost wel geld hé, dat fucking tuning rapport... .
Wel grappig, ik laat mijn auto chippen en mijn keuring is normaal, en gij met uw afkeer van chippen krijgt een tuningrapport aan uw broek
Ik heb trouwens ook af-fabriek getinte ramen achter, bovenop de rolrordijntjes in de deur.
Misschien lag het aan uw houding op de keuring, bovenop de uitstraling van uw BMW E91 318d met M-sportpakket in Le Mans Blau met BBS CH 19-inch rims yo? Tzal in mijn ogen vooral dat M-sportpakket geweest zijn, die mens kon niet rieken dat het een 18d was he.
same here voor de ruiten en ook de kofferlip terwijl beiden opties zijn bij het samenstellen van de wagen
Misschien lag het aan uw houding op de keuring, bovenop de uitstraling van uw BMW E91 318d met M-sportpakket in Le Mans Blau met BBS CH 19-inch rims yo? Tzal in mijn ogen vooral dat M-sportpakket geweest zijn, die mens kon niet rieken dat het een 18d was he.
Zou wel kunnen kloppen. Een saai grijze sobere dertien in een dozijn lease achtige break was het inderdaad niet meteen.
2 mogelijkheden op keuring in B
of rood omdat die rolkooi niet OK is
of rood met zoveel opmerkingen dat ze niet op 1 blad kunnen
:o
Ik had ook overal zo van deze dingen op mijn auto plakken de volgende keer dat ik naar de keuring ging na die domme opmerking over bochten pakken en op zijn dak liggen: TW100XTR.jpg sw-label-500x500-500x500.jpg
Ik had ook overal zo van deze dingen op mijn auto plakken de volgende keer dat ik naar de keuring ging na die domme opmerking over bochten pakken en op zijn dak liggen:
[ATTACH=CONFIG]108319[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]108320[/ATTACH]
Comment