Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veilig op de baan geraken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veilig op de baan geraken

Eens zien wie hier geleerd heeft of ervaring heeft. Als het hier voetbal is dan staat het hier vol auto's . Baan is ook druk,en 't is al donker.
    Ik moet fritten gaan halen en heb niemand om te helpen.
    Zopas toch een manier gevonden om op de baan te geraken zonder grote risico's. Hoe ?
    Last edited by wielscheel; 09/05/2015, 22:37.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Te voet gaan, is gezonder.

Comment

Was ook het eerste wat ik dacht
      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
        Was ook het eerste wat ik dacht
        Mijn eerste gedacht was dat hij te lang in de kantine van de voetbal was blijven zitten.
        Er stond toen wel nog geen plan bij.
        Ik zou ze aan huis laten leveren.

Sent from here
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
          Mijn eerste gedacht was dat hij te lang in de kantine van de voetbal was blijven zitten.
          Er stond toen wel nog geen plan bij.
          Ik zou ze aan huis laten leveren.

Sent from here
          pizza kan ik hier laten leveren maar frieten niet hoor.
          RIP Den borre!

Comment

Parkeren tussen oranje en zwart en zo de baan oprijden dan zie je aankomend verkeer in je spiegel.
            Polo 6n 1.4

Comment

Een connaisseur bb. Zo doe ik dat al 'n tijdje zo. Aan u de volgende vraag.
              Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Ik heb ooit (dan spreek ik van een dikke 30 jaar geleden) een vrouw gekend die haar ruit open deed en een stopteken gaf met haar hand aan het andere verkeer als zij van een zijstraat of een parking of oprit kwam om zo teken te geven dat ze voorrang wou. En dat werkte op de een of andere manier bij haar, tot op de dag dat iemand los in haar flank reed. Sindsdien durft ze niet meer te rijden. Al een geluk want dat mens is ondertussen + 90 jaar. Je kunt zeggen wat je wil, maar een vrouw achter het stuur is bloed aan de muur!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                  Parkeren tussen oranje en zwart en zo de baan oprijden dan zie je aankomend verkeer in je spiegel.

Zo simpel is het inderdaad. Ik doe het ook zo als het kan.

Comment

Uitstappen, gevarendriehoek zetten, de baan oprijden, stoppen, vier pinkers op, gevarendriehoek terug halen en verder rijden. Indien je dit regelmatig doet, overwegen om te investeren in een bijkomende flitslamp die je bij de gevarendriehoek zet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                      pizza kan ik hier laten leveren maar frieten niet hoor.
                      Hier op de parking kan je alles laten leveren.

Sent from here
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                        Hier op de parking kan je alles laten leveren.

Sent from here
                        Wel opletten waar In Gent ne keer frieten bestelt bij ne Pita van een of andere Turk. Die frieten zaten in zilverpapier en waren niet eens gaar Wat een geldverspilling

Comment

Via 't voetpad snelheid maken en u er dan tussen gooien

(heb dat gisteren dus echt zien gebeuren hé! Kerel die op het voetpad aan het rijden was om zo de oprit autostrade te nemen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                            En de volgende die fritten wil gaan kopen, die moet dan maar een stukske verder rijden zeker ?
                            En stel dat er enkele personen voor u staan en bestellen om mee te nemen, die moeten hun frit dan maar ter plekke opeten of wat ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                              Eens zien wie hier geleerd heeft of ervaring heeft. Als het hier voetbal is dan staat het hier vol auto's . Baan is ook druk,en 't is al donker.
                              Ik moet fritten gaan halen en heb niemand om te helpen.
                              Zopas toch een manier gevonden om op de baan te geraken zonder grote risico's. Hoe ?
                              Front camera met split view.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                              X