Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tijdsduur dokter na ongeval

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tijdsduur dokter na ongeval

Beste,

Binnen de hoeveel tijd na een ongeval moet je naar de dokter zijn geweest?

Klopt het dat dit binnen de 24u moet gebeuren of de verzekering van de tegenpartij dit niet dekt?

Alvast bedankt.
    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Beste,

Klopt het dat dit binnen de 24u moet gebeuren of de verzekering van de tegenpartij dit niet dekt?

Alvast bedankt.
    Ongeval gehad met gekwetsten?

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Ongeval gehad met gekwetsten?

Sent from somewhere, using Tapatalk.
      Er is iemand langs achter tegen mijn vriendin haar wagen gereden. Gisteren gebeurd en ze had wat last van haar nek. Ik wou dat ze vanmorgen naar de dokter zou gaan om alles vast te leggen op papier maar ze gaat vanavond om 19u dus das net 24u later.
      Ze wou perse gaan werken vandaag hoewel ik dat echt geen slim idee vind.

Vandaar de vraag. Had al opgevangen dat dit binnen de 24u moet gebeuren? Of is dit een fabeltje?

Naamgenoot Erendriel? Help

Bekijk

Comment

Een concrete termijn staat daar niet op. Het is wel belangrijk dat als er een Europees Aanrijdingsformulier is ingevuld, uw vriendin niet heeft aangeduid dat er geen gekwetsten zijn. Ik heb dat ooit ingevuld na een ongeval tijdens deelname aan een rally. Een week later bleek ik een whiplash te hebben met ontsteking op een nekspier, maar doordat ik had aangegeven niet gekwetst te zijn, wou de verzekering van de rallyclub dat niet betalen.

Het moet wel gezegd zijn: als ze 24u later al naar de dokter gaat met een pijnlijke nek met een ongevalsformulier dat ze langs achter werd aangereden, de verzekering van de tegenpartij daar niet echt zal kunnen tegen protesteren.
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
          Beste,

Alvast bedankt.
          Neen hoor, wij hebben 2 jaar geleden op kerstavond een ongeluk gehad, 26/12 pas naar de dokter gegaan en was ok.
          Gewoon alles binnenbrengen bij de verzekering.

Comment

Staat inderdaad geen termijn op.

En sommige letsels manifesteren zich pas wat later (zoals bij een whiplash vaak het geval), dus dat het niet expliciet op het aanrijdingsformulier staat vermeld lijkt mij ook geen probleem.

Spoedig herstel gewenst.
            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
              Staat inderdaad geen termijn op.

En sommige letsels manifesteren zich pas wat later (zoals bij een whiplash vaak het geval), dus dat het niet expliciet op het aanrijdingsformulier staat vermeld lijkt mij ook geen probleem.

Spoedig herstel gewenst.
              Blijkbaar was het vakje openlaten in mijn geval beter geweest dan uitdrukkelijk vermelden dat je niet gekwetst bent...
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                Blijkbaar was het vakje openlaten in mijn geval beter geweest dan uitdrukkelijk vermelden dat je niet gekwetst bent...
                Uiteraard grijpen verzekeringsmaatschappijen dit graag aan om niet te moeten tussenkomen.

Misschien had je iets meer moeten aandringen.
                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Ik heb nog attesten geschreven dagen na een ongeval voor bvb een whip-lash of spierscheuren, contusio's

Moet dus zeker kunnen, arts van de verzekering controleert dan de gegevens

Comment

Bedankt allemaal voor de snelle reacties. Dat apprecieer ik!

Op de papieren heeft ze meteen ingevuld dat ze last heeft van haar nek want door een snowboard-ongeval is ze hier al wel wat gevoeliger aan. Dus normaal gezien is dat in orde op papier.

Goed dat er geen tijdsduur op staat... Da's zo rot iemand die tegen u rijdt. Je treft er helemaal geen schuld aan maar zit wel met de miserie achteraf... :s

Merci allemaal!

Bekijk

Comment

Working...
                    X