Mededeling

Collapse
No announcement yet.

russisch rijbewijs moto(A) -> Belgisch

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• russisch rijbewijs moto(A) -> Belgisch

Beste,

Het zit dus zo dat ik meerdere nationaliteiten heb,dus ook een Russische als Belgische.

Ik verjaar op 09/09 en ben geboren in 1993, en "ik woon in België".
    Maar heb paar maand geleden mijn moto rijbewijs(A) in Rusland behaald (omdat het goedkoper is en het systeem van a1,a2,a bestaat daar niet, e, het kwam mij gewoon goed uit.

Maar nu vraag ik mij af.. wat kan ik doen om in Belgie rond te rijden?
    Wissel ik mijn rijbewijs in en krijg ik een a1 of a2 of A?(een A daar geloof ik zelf niet veel in)

Maar gewoon dit is mijn verhaal/vraag en misschien iemand dat er meer van weet en mij zou kunnen helpen.

Danku,
    Groeten, Jason

Hier en hier kun je meer informatie vinden...
    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Sorry voor de OT maar een dubbele nationaliteit is echt de dikste zever die Belgie ooit heeft toegelaten.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Als ik zo wat beelden bekijk op joe toep denk ik dat het best mogelijk is dat je helemaal geen nieuw rijbewijs zal krijgen als je dat Russisch ding wil omruilen.

Comment

Ik weet het niet maar ik denk dat als je werkelijk in België woont (en woonde op moment dat je het rijbewijs in Rusland behaald hebt) dat er waarschijnlijk geen sprake zal zijn van zomaar om te wisselen. De beste raad die ik je kan geven is ga naar uw gemeente en vraag het daar op de dienst (bevolking/rijbewijzen) waar er normaal wel iemand zou moeten kunnen te weten komen of je in aanmerking komt of niet...

Comment

Danku 96gr!! Dat zal ik dan doen.

En de rest ook dikke merci voor hun goedkoop zever.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
              Sorry voor de OT maar een dubbele nationaliteit is echt de dikste zever die Belgie ooit heeft toegelaten.
              Zijn dit zo de dingen waarvan je 's nachts naar het plafond ligt te staren?

Een dubbele nationaliteit bestaat in veel landen. So what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Keep on rambling boy, I sleep like a rose at night
                Ik heb over alles een mening, maar ik zal er hier niet veel over uitwijden. Het ligt mede aan de basis van non-integratie. Denken is een leuke hobby, maar ik begrijp dat sommigen dat liever niet doen.
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                  Keep on rambling boy, I sleep like a rose at night
                  Ik heb over alles een mening, maar ik zal er hier niet veel over uitwijden. Het ligt mede aan de basis van non-integratie. Denken is een leuke hobby, maar ik begrijp dat sommigen dat liever niet doen.
                  Ik dacht vroeger ook teveel. Me opjagen in zaken waar je in feite niets kan aan veranderen. Ik stel me nu gewoon de vraag of dat issue mij persoonlijk raakt of m'n leven gaat verbeteren.

Gaat je leven er morgen beter uitzien als de dubbele nationaliteit wordt afgeschaft? Hoogstwaarschijnlijk niet.

Je kan natuurlijk een mening hebben zonder dat je bloeddruk begint te stijgen als je er aan denkt. Net met dat heb ik last

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

DIT is het resultaat, snap je het nu?

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

Neen ik snap het niet, wat zou het verschil geweest zijn had hij alleen maar de Marokkaanse nationaliteit gehad, niets.

En dat hij nu 2 maal 10 jaar gekregen heeft is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat hij bij verstek veroordeeld is en zodoende de maximumstraf gekregen heeft, op het moment dat hij hier terug in België komt kan hij verzet aantekenen en kunnen ze het proces in zijn aanwezigheid nog eens overdoen, maar dit alles heeft niets te maken met het hebben van een dubbele nationaliteit.

België levert ook geen onderdanen uit aan het buitenland.

Comment

Nu heeft hij allerlei rechten in Moko die hij anders niet zou hebben. Het is van 2 walletjes eten. Nu is hij onderdaan van 2 landen, met bijhorende rechten. Dat is toch duidelijk.

Comment

Lol ja laten we vooral helemaal off topic gaan he.

Comment

Working...
                          X