Vanaf 2019 moeten elektrische en hybride voertuigen lawaai maken - en dit om de verkeersveiligheid te verhogen. Op zich droge materie, tot je gaat luisteren wat de verschillende autofabrikanten in gedachten hebben. Dan vind ik Top Gear's voorstel voor lichtzwaardgeluid nog niet eens zo gek! Zelf ben ik eerder geneigd van een hack à la podracer te installeren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Geluid verplicht voor elektrische en hybride voertuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjammer eigenlijk, maar als het voor de veiligheid is kan je niet tegen zijn
vind een electrische wagen al wel duidelijk hoorbaar onder de 56, bij 30 is het rolgeluid ook al sterk
Dacht dat je het over leeftijden had.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
wat een onzin
vanaf +/-30 km/u hoor je toch voldoende rolgeluiden om op te vallen
als je dat te hoog vindt dan moet je ook elektrische fietsen, segways, rollators e.d.m. lawaai laten maken
daarbij, dat voetgangers en fietsers eens die onnozele koptelefoons of oortjes afzetten, zal ook al een hoop verschil maken...2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk BerichtenEergisteren in het centrum zag ik een oudere man op zijn fiets wachten vlak langs de weg en achter hem zag ik een Tesla aankomen.
Toch wel grappig om te zien hoe die zich verschoot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik heb een dove vriendin, die hoort niets afkomen...maar ze kan wel een conversatie afluisteren of zeg beter aflezen in de andere hoek van het kaffee boven het geluid van de muziek
Comment
-
uiteindelijk wel ja
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenMaar ik kan je verzekeren, als je met je Tesla vast komt te zitten in een nauw Amsterdams steegje achter een wandelende groep zatte Britse toeristen, dan vergaat het lachen je al heel snel, hoor... Zou ik toeteren? Mmmm, misschien toch maar best niet...
Comment
Comment