Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hinderlijke vrachtwagentrekker

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Ik ben geen hypocriet. Wanneer ik volk heb dan is het om 22u buiten stil, 's nachts thuis komen na uitgaan = autoradio uit op oprit en zo stil mogelijk binnen. Niet brullen op straat, geen gras maaien op zondag etc etc.

Geven en nemen.
    Staat er bij jullie langs wat te koop?
    Ben me al een paar uur aan het ergeren op de hond van de buren (die zelf op vakantie vertrekken want daar horen ze die hond toch niet waarschijnlijk). Bijna iedereen in de buurt heeft ze in de loop van het jaar al aangesproken over die ADHD hond.
    Als je lui bent aangelegd koop je toch geen border collie volgens mij...

En hun kinderen zijn rond de 16j en de rest van de buren kleine kinderen, maar papa en mama geven geregeld een feestje in de tuin waarbij je amper de slaap kan vatten omdat er zatte lallende venten en vrouwen denken dat ze het voornaamste zijn op de wereld.
    Dat gaat goed komen met die hun kinderen met zo een voorbeelden. Hopelijk komen die nooit in het ouderlijk huis wonen later! ������
    En ik maar rekening proberen houden met iedereen desondanks dat ik in een volcontinu systeem werk.... Maar het gaat gedaan zijn ze , Viola ik heb gesproken. ������

Comment

Veel problemen met hondenlawaai zouden snel zijn opgelost als die beesten eens wat aandacht, verzorging en vooral beweging krijgen.

Border collies worden nogal onbezonnen gekocht, niet wetende hoeveel beweging die iedere dag nodig hebben.

Als ge daar drie uur mee zijt gaan wandelen en moe in uw zetel ploft, komt die doodleuk voor u zitten, vragend wanneer we nu eens 'echt' gaan wandelen. Prachtbeesten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
        Mijn auto stoort niemand als ik die start om 7u30, dus waarom zou ik die elders parkeren? Iedere stad hoort specifieke plaatsen te hebben om trucks en opleggers te parkeren. Dat is wat die mens doet. Die is hier wel de held van de straat, die heeft een super goede verstandhouding met de buren. Ik heb hem onlangs nog met plezier uit de nood geholpen met een kapotte zijruit van zijn personenwagen. Dat is begripvol samenleven.

Wat diefstal/inbraak betreft : in ons straat is onlangs 2 maal ingebroken. De bewoners waren gewoon thuis! Locatie zal de dieven van vandaag niet meer afschrikken.
        Ge snapt het niet hé.
        Je moet niet alleen aan uw situatie denken maar in het algemeen.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
          Veel problemen met hondenlawaai zouden snel zijn opgelost als die beesten eens wat aandacht, verzorging en vooral beweging krijgen.

Border collies worden nogal onbezonnen gekocht, niet wetende hoeveel beweging die iedere dag nodig hebben.

Als ge daar drie uur mee zijt gaan wandelen en moe in uw zetel ploft, komt die doodleuk voor u zitten, vragend wanneer we nu eens 'echt' gaan wandelen. Prachtbeesten.

Inderdaad, vrienden hebben er ook eentje, maar die zijn er veel mee bezig en dat beest is geliefd in hun hele buurt. Die geburen hebben eerder compassie wanneer hij terugkomt en moe gelopen is achter dat beest.

Comment

Bedankt voor jullie reacties, allemaal.

De wijk waar we wonen is afgelegen (we zijn hier komen wonen omdat het hier rustig was) en ik zie niet meteen waar die buur zijn trekker zou kunnen achterlaten op een plaats waar die voor de buurt minder herrie zou veroorzaken. Veel parkeergelegenheid is hier niet.
            Parkeren op een bedrijfsdomein (waar dat dan ook mag wezen) en dan met ander vervoer naar huis rijden zou voor ons inderdaad ideaal zijn.

De buur aanspreken zou de normaalste reactie moeten zijn, maar als het blijkbaar teveel is een groet te beantwoorden, uit een huis regelmatig getier klinkt en er om de zoveel tijd een politiewagen parkeert, wordt dat iets minder vanzelfsprekend.

De trekker ziet er mij iets heel nieuw uit. Soms start hij dat ding en rijdt er gelijk mee weg, zoals je met een gewone auto doet. Soms staat dat ding gewoon een minuut of 10 te draaien. Dat kan zowel zijn wanneer hij thuis komt, of wanneer hij vertrekt. Sooms start hij hem gewoon en vertrekt uiteindelijk toch niet.

En opnieuw, als hij dat ding 's morgens zou starten om zijn dagtaak te beginnen en 's avonds weer zou thuis komen, zou het nog te doen zijn. Maar soms is het ook 's nachts een komen en gaan alsof hij weinig anders te doen heeft dan het blokje om te rijden. En klinkt het alsof hij van 0 naar 100 wil in een paar seconden, om daarna op de rem te gaan staan voor de verkeersdrempel om dan weer zwaar op te trekken tot de volgende verkeersdrempel.

Ik wil wel tollerant zijn, maar zou toch ook graag weten welke rechten we hebben op stilte en nachtrust.

Ik weet niet in hoeverre het zin heeft om hier politie bij te halen om vaststellingen te doen. Tegen de tijd dat de politie er is, is hij waarschijnlijk toch (eindelijk) weer weg.

Comment

Bijna iedereen zegt hier om eerst te gaan praten met die mens. Ook al lijkt de situatie onbegonnen werk, doe het toch, dan kan hij u achteraf niet verwijten van nooit de kans gekregen te hebben om er iets aan te doen. De kans is trouwens groot dat de politie u als eerste vraag zal stellen of er al een overleg is geweest.
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
              X