Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ongeluk in fout?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ongeluk in fout?

Hallo allemaal

In het kort: ik stond aan een rood licht in Hasselt op de kleine ring. Toen het groen werd vertrok ik maar bij het vertrekken viel ik stil. (Ik kwam dus geen meter vooruit) direct daarna is er en vrouw die achter me stond op mijn kont ingereden.

Ben ik hier in fout?

Beetje in schok momenteel, ook wat ik misschien zou moeten betalen aan verzekering.

Achterligger is in fout.

Comment

Lijkt me ook wel dat de achterligger in fout is. Zij hield geen voldoende veiligheidsafstand en kon niet stoppen voor een voorzienbare hindernis.
      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Achterligger is in 95% van de gevallen in fout, hier dus ook lijkt me...
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Achterligger zal zoals bijna altijd in fout zijn. Toch nog wat rijlessen nemen, want ik kan mij echt voorstellen, dat de achterligger gewoon aanzet, en dan te laat remt, omdat er iemand voor hem aanzet/plots stilstaat zonder reden en het dus niet ziet aankomen. Vloekmomentje.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

waarom rijlessen nemen? het gebeurt iedreen wel eens: iets te rap willen aanzetten en ge valt stil. dat de achterligger erop is ingereden doet mij eerder vermoeden dat die met iets anders bezis was.
            www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
              want ik kan mij echt voorstellen, dat de achterligger gewoon aanzet, en dan te laat remt, omdat er iemand voor hem aanzet/plots stilstaat zonder reden en het dus niet ziet aankomen.
              Jij kan je niet voorstellen dat er ongeconcentreerde chauffeurs op de baan zijn?

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Niet onbelangrijk, zijn er getuigen? Ongevallenformulier? Wie heeft wat ingevuld?

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Diegene die in uw kont gereden is, is in fout. Exact hetzelfde meegemaakt (zij het dan niet aan een rood licht, voorligger doet aanstalten om te vertrekken, maar remt dan terug plots uit het niets).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                    Achterligger zal zoals bijna altijd in fout zijn. Toch nog wat rijlessen nemen, want ik kan mij echt voorstellen, dat de achterligger gewoon aanzet, en dan te laat remt, omdat er iemand voor hem aanzet/plots stilstaat zonder reden en het dus niet ziet aankomen. Vloekmomentje.
                    Rijlessen? Omdat je es stil valt?
                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                      Rijlessen? Omdat je es stil valt?
                      Of een automaat kopen
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik heb nog een diesel met voorkamer, de nieuwere direct ingespoten hebben bijna geen fors op hun ralenti. Ik val ook dikwijls stil bij willen vertrekken .
                        Je lijkt dan wel een zondagsrijder.
                        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Achteroprijder is in fout.
                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Was inderdaad alles behalve in fout. Verzekering heeft alles mooi opgelost, nieuwe kofferklep (zat al een klein blutsje in de oude, wel niet van mij, mooi meegenomen).

De andere bestuurder liet ook nog weten dat ze met haar GSM bezig was en daardoor wat te vlot door reed. (Raar waarom ze dat nog vermelden maar goed)

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

dus wij betalen voor je gedeukte oude kofferklep kofferklep een nieuwe

Comment

Maak u geen zorgen je hebt 100 procent gelijk tenzij er een getuiges zeggen dat je achteruit ipv voor reed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  dus wij betalen voor je gedeukte oude kofferklep kofferklep een nieuwe

De nieuwe deuk zal toch wel geen kleintje geweest zijn, anders zouden ze geen nieuwe steken.

Comment

Soms kan je uit een ongeluk eens een voordeel halen he, dat er oudere schade mee hersteld word op kosten van de persoon die in fout was.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

natuurlijk niet en niet meer als normaal, maar je begrijpt waarom verzekeringen duur zijn als mensen zelf iets doen laten ze het zo, als een derde betaler in het spel zit (wij dus) halen we er het maximum uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        natuurlijk niet en niet meer als normaal, maar je begrijpt waarom verzekeringen duur zijn als mensen zelf iets doen laten ze het zo, als een derde betaler in het spel zit (wij dus) halen we er het maximum uit
                                        Dus jij zou vragen om in de nieuwe kofferklep hetzelfde deukje te slaan?
                                        Is toch gewoon een 'gelukje' bij een ongeluk.

Comment

Working...
                                        X