Die had geen tijd voor richtingsaanwijzers, te druk bezig de afrit te halen nadat hij nog snel een trage chauffeur voorbij vloog xd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ongeval afrit
Collapse
X
-
What the hell, da's precies nog een goeie truc om het te laten aanslepen dan :o Heb intussen teruggevonden waar ik dat vandaan haalde dat je mocht rechts inhalen op een afrit. Tzal in mijn theorieboek geweest zijn maar het was op artikel 16.2 gebaseerd denk ikWanneer de bestuurders de aanwijzingen van de verkeersborden F13 en F15 opvolgen of wanneer het verkeer geschiedt overeenkomstig de bepalingen van artikel 9.4 of 9.5 wordt het sneller rijden van de voertuigen in een rijstrook of een file ten opzichte van de voertuigen in een andere rijstrook of file niet als inhalen beschouwd behalve voor de toepassing van artikel 17.2.5°.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dejaegher Bekijk BerichtenHallo, daarstraks nam ik een afrit, een wagen achter mij haalde snel nog snel een oud mevrouwtje(die rond de 90 reed) in om dan over het verdrijvingsvlak de afrit op te komen en raakte mijn linker achterwiel met zijn band.
Volgens de tegenpartij reed ik te snel(kan wel hoor maar t' is nu nie dat ik 150 reed, k' reed gewoon mee met de rest voor mij)
Het is mijn eerste accident, ben bang om gekloot te worden...
We vullen morgenavond het aanrijdingsformulier in (ja k' heb mij laten overhalen om het uit te stellen...). Als men hierop vermeldt dat ik te snel reed, onderteken ik het dan beter niet of maakt dat niet zoveel uit?
die snelheid mag hij bewijzen....
Comment
-
Tis wel ni slim dat ge u poot eronder zet als hem zegt da gij te snel reed.
Want nu zijt ge daarmee akkoord gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenTis wel ni slim dat ge u poot eronder zet als hem zegt da gij te snel reed.
Want nu zijt ge daarmee akkoord gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenNeen. Als je een aanrijdingsformulier invult en ondertekent ga je enkel akkoord met wat op jouw kant geschreven staat, de tegenpartij mag zoveel zever op zetten als hij wil, jij mag gerust tekenen, dat wil niet zeggen dat je akkoord gaat met zijn versie van de feiten. Je moet er alleen voor zorgen dat de tekening correct is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrik193 Bekijk Berichtenin Mechelen komt de politie niet bij stoffelijke schade enkel bij lichamelijk letsel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis wordt er altijd gezegd geen schuld te bekennen, lijkt mij een onrechtstreekse vorm van toegeven dat je in fout bent. Swat, had gewoon ter plaatste moeten ingevuld worden daar zijn we het allemaal over eens.
enkel de FEITEN horen vermeld te worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenzeg dan dat je pijn hebt in je enkel van de slag ;-) dan moeten ze komen!
Comment
-
Belangrijkste op een eaf is de tekening en wat je in het midden aanduidt van optie. Verzekeringen kijken zelden naar wat er geschreven staat bij persoonlijk commentaar.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Blij dat we achteraf nog een aanrijdingsformulier hebben kunnen invullen. Duidelijk wou de andere bestuurder de aansprakelijkheid op mij schuiven(ik haalde rechts in, ik reed te snel) maar dat is niet gelukt. Ik ben in mijn recht gesteld. Sjans dat de tegenpartij even stom is als ik .
Merci voor de comments iedereen! Moest het nog eens gebeuren, direct aanrijdingsformulier ofwel politie, minder stress achteraf.
Comment
Comment