Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vluchtmisdrijf

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

op zich is er geen onderscheid tussen ofwel dronkenschap ofwel teveel alcohol in het bloed. Voor dronkenschap kan je best negatief scoren op een alcoholtest maar toch te aangeschoten zijn om nog te kunnen rijden. In het tweede geval van te veel alcohol in het bloed, doet het feit of er dronkenschap is niet meer toe. Je hebt teveel op en daarmee mag je niet meer rijden. Dus zelfs al was die chauffeur nog perfect in staat een voertuig te besturen, hij mocht het niet. Voor de joint gebruikers geldt hetzelfde probleem: het is niet omdat je niet meer stoned bent dat je daarom niet meer positief op de drugstest scoort. Doe je dat wel bij een controle, ben je je rijbewijs kwijt voor ettelijke uren.
    www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
      gedronken, te snel in zone 30, iemand aanrijden en dan vluchten op klaarlichte dag waar getuigen staan... hoe dom kan je zijn (of nog steeds onder invloed?)

allesinds duid bovenstaande voor mij WEL aan dat je niet in staat bent te rijden
      Voor mij ook.

Comment

hij zou meer dan 2promille in zijn bloed hebben gehad.
        Hij was onder invloed van alcohol, reed veel te snel en vluchtte na de feiten. Hij reed zelfs door een rood licht. Het contrast tussen die zware feiten en zijn reputatie kan voor zijn vrienden niet groter zijn.

Comment

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
          2.0 JTDm

Comment

Toont ook alweer aan hoe slecht mensen en zelfs goede vrienden elkaar kennen. het is niet omdat het een rustige, brave jongen is dat hij dit niet doet he.

Comment

Laat zo'n kereltje een halfuurtje alleen met de ouders van het verongelukte kind en je hebt geen rechtbank meer nodig. Het laagste van het laagste is dat ventje. Krapuul is een compliment voor zo'n ventje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                gedronken, te snel in zone 30, iemand aanrijden en dan vluchten op klaarlichte dag waar getuigen staan... hoe dom kan je zijn (of nog steeds onder invloed?)

allesinds duid bovenstaande voor mij WEL aan dat je niet in staat bent te rijden
                Het is daar geen zone 30. Maar dat verandert niks aan de zaak.

Comment

Tsja, ik heb al 2 keer zo een ongeval gehad waarbij de tegenpartij in fout was EN vluchtmisdrijf pleegde.
                  Gelukkig beide keren de nummerplaat kunnen noteren en zo alles in orde kunnen brengen.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                    Iets banaal als een spiegel afrijden, welke heilige hier gaat stoppen en een briefje tussen de ruit steken?

Zelfs met spiegels tegen elkaar rijden...de zijne was eraf bij mij glas gebroken...die reed gewoon door ik ook trouwens ik heb het maar van mijn afbraak wagen te plukken (hij was in fout want moest wachten). Ik heb gewoon geen tijd zin om er achter te lopen.
                    Met de camionet van het werk eens een keer gehad dat iemand er tegen was gereden toen die geparkeerd stond, spiegel geraakt dat het glas eruit was gevlogen en gebroken door op de grond te vallen (verder geen schade) en die man is wel zo eerlijk geweest van een briefje achter te laten.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Moeder 3-jarige peuter ook overleden.

Comment

Blijft ne klootzak... Onderzoek of niet. Feit is dat die man vrouw en kind kwijt is. Vrouw is ook gestorven. Als ge op het voetpad mensen dood rijdt met een stuk in uw voeten moet ik geen toxicologisch onderzoek zien. Feiten: teveel gedronken, over voetpad gereden, vrouw en kind dood en dan wegvluchten. In mijn ogen genoeg voor zeer zware straf en een ferme rammeling.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                          Het is daar geen zone 30. Maar dat verandert niks aan de zaak.
                          vandaag stond het er toch weer bij
                          De advocaat bevestigt dat de ademtest van de jongeman 0,88 milligram per liter uitgeademde alveolaire lucht bedroeg, wat overeenkomt met twee promille alcohol in het bloed. Hij reed te snel op het ogenblik van het ongeval, maar het onderzoek moet volgens de verdediging uitwijzen hoe snel hij reed in de zone 30.

Comment

Zijn maatjes begrijpen het niet : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...vluchtte.dhtml

Maar nu komt de kat op de koord , het was al duidelijk niet zijn eerste keer dat ie beschonken achter het stuur zat : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...er-stuur.dhtml

ofwel zijn z'n vriendjes dan niet van de slimste ofwel zijn ze van dezelfde soort...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                              Zijn maatjes begrijpen het niet : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...vluchtte.dhtml

Maar nu komt de kat op de koord , het was al duidelijk niet zijn eerste keer dat ie beschonken achter het stuur zat : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...er-stuur.dhtml

ofwel zijn z'n vriendjes dan niet van de slimste ofwel zijn ze van dezelfde soort...
                              Yep, twas toch zo ne brave jongen...

Comment

Working...
                              X