Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe berekening BIV en verkeersbelasting vanaf 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    Vraag me af wat er met al die dikke bakken gaat gebeuren als ze ons blijven leegzuigen tot t niet meer betaalbaar wordt (-25/30 jaar)

Die dikke 3L waarvoor je jaarlijks meer dan €1000 vb zal moeten betalen zullen allemaal geëxporteerd worden en het waardeverlies zal dan ook navenant zijn.

Leave a comment:

• order66
    replied
    True, dan moet je m wel oprijden, waardeverlies zal niet min zijn.
    Vraag me af wat er met al die dikke bakken gaat gebeuren als ze ons blijven leegzuigen tot t niet meer betaalbaar wordt (-25/30 jaar)
    Idd! Heb deze wel gekocht in de PS met slechts 40K op de teller, voor een veel betere prijs dan de originele 86000 euries . Aangezien ik gemiddeld 8j met een auto rijd, reken ik op een restwaarde van rond de 10000 euries voor de wagen op 150000km. Zoals al mijn wagens zal deze een perfecte onderhoudsgeschiedenis hebben. Lijkt me realistisch. Mijn E90 318i heb ik in 2006 nieuw 30k betaald, na 8j met 100000km verkocht voor 9k. Er zal altijd wel die liefhebber zijn die voor een zachte prijs mijn dikke, goed onderhouden bak wil kopen, zelfs met wat hogere taksen
    Last edited by order66; 31/12/2015, 10:02.

Leave a comment:

• krikkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
    Nee, toen kwam de F10 535i. Een meer dan waardige, BETAALBARE vervanger mbt taksen . Voldoende power, en ook wel modernere techniek en luxe. Eigenlijk de betere keuze.
    True, dan moet je m wel oprijden, waardeverlies zal niet min zijn.

Leave a comment:

• order66
    replied
    Toen kwam de vespa?
    (nee,ze melken ons leeg )
    Nee, toen kwam de F10 535i. Een meer dan waardige, BETAALBARE vervanger mbt taksen . Voldoende power, en ook wel modernere techniek en luxe. Eigenlijk de betere keuze.

Leave a comment:

• krikkie
    replied
    Hier ook, twee van Monaco, stuk of vijf Luxemburg, Polen, Slovenië, ...

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    In mijn klein stadje doen roddels zeer snel de ronde. Ik garandeer u dat ik binnen de maand de wijkagent aan mijn deur heb als ik met een dikke duitser rond rij op Duitse platen.

Op dat gebied mag ik niet klagen hier, in mijn wijk alleen: 1 Luxemburgse en 3 Turkse platen.

Leave a comment:

• David67
    replied
    In mijn klein stadje doen roddels zeer snel de ronde. Ik garandeer u dat ik binnen de maand de wijkagent aan mijn deur heb als ik met een dikke duitser rond rij op Duitse platen.

Leave a comment:

• Haddock
    replied
    Als dat zou kunnen.
    Voor u als grensbewoner is het zelfs extra makkelijk mits wat creativiteit
    Duitse platen bvb. vallen in die regio totaal niet op en gaan ook niet snel gecontroleerd worden
    in 1 of ander gat in de Vlaanders loop je veel sneller in de kijker en is het al wat moeilijker

Leave a comment:

• krikkie
    replied
    Ik heb er geen wil er wel is 1 gaan zoeken op de sloop

Leave a comment:

• |) ][ |V| ][
    replied
    Zou de airbag nog werken na 30 j?
    Maar 1 manier om het te weten te komen ...

Leave a comment:

• krikkie
    replied
    Zou de airbag nog werken na 30 j?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Of een W126 500SEL of zo met een V8, heeft al ABS en airbags en gaat ook nog eens goed vooruit.
    Last edited by ; 30/12/2015, 22:32.

Leave a comment:

• WV.
    replied
    Audi A8 4.2, BMW 540i/740i, Mercedes E320 w124, S500 w140 enz...

Gij zit safe, maar auto's uit dat tijdperk zijn me te onveilig. Heb toch liever iets waar al ABS/airbag enz... in zit.
    Koop u een W124 !

Leave a comment:

• David67
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
    en wat is dan die youngtimer? als je lang genoeg wacht tot die oldtimer is, is dat toch ook geen probleem meer.
    mijn ford sierra V6 is ondertussen de 30 al voorbij en zelf met de nieuwe oldtimerleeftijd zal ik nog altijd safe zitten.
    Audi A8 4.2, BMW 540i/740i, Mercedes E320 w124, S500 w140 enz...

Gij zit safe, maar auto's uit dat tijdperk zijn me te onveilig. Heb toch liever iets waar al ABS/airbag enz... in zit.

Leave a comment:

• mavke
    replied
    en hoe zit dat met de leasing wagens is daar nu al een overeenkomst voor?

of blijven die op de oude regelgeving?

Leave a comment:

• David67
    replied
    Als dat zou kunnen.

Leave a comment:

• Haddock
    replied
    idem, als ik het nog doe is het op buitenlandse platen

Leave a comment:

• David67
    replied
    De droom om eens met een youngtimer V8/6 te kunnen rijden is hier ook aan diggelen.

Leave a comment:

• krikkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
    Regelrechte schande. Ik ging bij de E46 M3 (1000€ jaarlijkse taks) nog een E39 M5 aanschaffen, maar daar stak de regering een stokje tussen
    Toen kwam de vespa?
    (nee,ze melken ons leeg )

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Strontzaak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Leave a comment:

Working...
X