idem, als ik het nog doe is het op buitenlandse platen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe berekening BIV en verkeersbelasting vanaf 2016
Collapse
X
-
en hoe zit dat met de leasing wagens is daar nu al een overeenkomst voor?
of blijven die op de oude regelgeving?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcaprien wat is dan die youngtimer? als je lang genoeg wacht tot die oldtimer is, is dat toch ook geen probleem meer.
mijn ford sierra V6 is ondertussen de 30 al voorbij en zelf met de nieuwe oldtimerleeftijd zal ik nog altijd safe zitten.
Gij zit safe, maar auto's uit dat tijdperk zijn me te onveilig. Heb toch liever iets waar al ABS/airbag enz... in zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAudi A8 4.2, BMW 540i/740i, Mercedes E320 w124, S500 w140 enz...
Gij zit safe, maar auto's uit dat tijdperk zijn me te onveilig. Heb toch liever iets waar al ABS/airbag enz... in zit.Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenZou de airbag nog werken na 30 j?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAls dat zou kunnen.
Duitse platen bvb. vallen in die regio totaal niet op en gaan ook niet snel gecontroleerd worden
in 1 of ander gat in de Vlaanders loop je veel sneller in de kijker en is het al wat moeilijker2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIn mijn klein stadje doen roddels zeer snel de ronde. Ik garandeer u dat ik binnen de maand de wijkagent aan mijn deur heb als ik met een dikke duitser rond rij op Duitse platen.
Op dat gebied mag ik niet klagen hier, in mijn wijk alleen: 1 Luxemburgse en 3 Turkse platen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenToen kwam de vespa?
(nee,ze melken ons leeg )“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenNee, toen kwam de F10 535i. Een meer dan waardige, BETAALBARE vervanger mbt taksen . Voldoende power, en ook wel modernere techniek en luxe. Eigenlijk de betere keuze.
Vraag me af wat er met al die dikke bakken gaat gebeuren als ze ons blijven leegzuigen tot t niet meer betaalbaar wordt (-25/30 jaar)Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenTrue, dan moet je m wel oprijden, waardeverlies zal niet min zijn.
Vraag me af wat er met al die dikke bakken gaat gebeuren als ze ons blijven leegzuigen tot t niet meer betaalbaar wordt (-25/30 jaar)Last edited by order66; 31/12/2015, 11:02.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenVraag me af wat er met al die dikke bakken gaat gebeuren als ze ons blijven leegzuigen tot t niet meer betaalbaar wordt (-25/30 jaar)
Die dikke 3L waarvoor je jaarlijks meer dan €1000 vb zal moeten betalen zullen allemaal geëxporteerd worden en het waardeverlies zal dan ook navenant zijn.
Comment
-
Maar aan de andere kant zijn er wel "dikke" bakken die heel betaalbaar zijn gekomen(sinds voorlaatste aanpassing). Mijn broer is aan het zien om een golf R variant aan te kopen. Gisteren de taxen eens bekeken. Is toch "belachelijk"laag voor 300pk. Eenmalige ongeveer 700€, jaarlijks 390€. Hij betaald voor zijn huidige 2.0 dieselstoof nu meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDie dikke 3L waarvoor je jaarlijks meer dan €1000 vb zal moeten betalen zullen allemaal geëxporteerd worden en het waardeverlies zal dan ook navenant zijn.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenMijn 3.0 betaald verre van die 1000€ hoor. Waardevermindering moet je bij voorbaat incalculeren, zoals recente 2dehands kopen. Dan heeft de eerste eigenaar geïncasseerd Trouwens in het liefhebberswereldje zullen altijd wel mensen wat meer willen betalen voor dikke fun! Mooiste voorbeeld is dat er zelfs nu nog mensen een E9X M3 willen kopen en onderhouden, ondanks dat de taksen nu al walgelijk zijn
Het ging hier dan ook niet over uwe 3.0. Onderschat de impact van die verhoging van de jaarlijkse verkeersbelasting niet, zelfs €100 per jaar meer is voor sommigen al te veel terwijl ze jaarlijks misschien meer dan €1000 verkwanselen aan andere onnozelheden. Velen kochten tot nu toe ook nooit een 3.0L omdat dat in hun hoofden ook gelijk stond aan gigantisch veel taksen betalen terwijl het in feite "maar" €770 was. Een liefhebber zal misschien meer willen betalen maar elke liefhebber heeft ook zijn grens.
Comment
Comment