iemand enig idee hoever de wetgeving nu staat ivm ppo rijden en waar je dat kan tanken? als van vóór 2010 zijn ze hiermee bezig en kwamen er ppo tankstations (dacht gentbrugge), maar tot op heden heb ik er nog altijd geen bijgezien alsook die in gentbrugge nog niet gevonden.
aangezien de golf nu toch geen woon-werkverkeer meer doet, zou ik die eventueel op ppo willen laten rijden (heb ook al een reservewagen, dus als het foutloopt, kan het minder kwaad als vroeger).
ik vond wel eens stukje tekst op een NL forum hieromtrend:
ik zou wel graag de oorsprong of enigsinds wettelijke tekst van bovenstaande willen vinden.
5% dat zou 2,5liter/tankbeurt zijn en dat is wel een hoeveelheid waarbij de auto niet hoeft omgebouwd te worden met warmtewisselaars.
aangezien de golf nu toch geen woon-werkverkeer meer doet, zou ik die eventueel op ppo willen laten rijden (heb ook al een reservewagen, dus als het foutloopt, kan het minder kwaad als vroeger).
ik vond wel eens stukje tekst op een NL forum hieromtrend:
n Belgie mag je altijd een 'additief' bij de brandstof doen dat niet accijnsplichtig is en een additief is iets dat je erbij doet en dat niet meer is dan 5%... Maar 5% in volume, gewicht, calorische waarde,
staat nergens beschreven... Ik zou in liters verwachten... Maar achteraf is dat lastig EXACT te bepalen,volumetrische contractie...
staat nergens beschreven... Ik zou in liters verwachten... Maar achteraf is dat lastig EXACT te bepalen,volumetrische contractie...
5% dat zou 2,5liter/tankbeurt zijn en dat is wel een hoeveelheid waarbij de auto niet hoeft omgebouwd te worden met warmtewisselaars.
Comment