Mededeling

Collapse
No announcement yet.

A12 Boomsesteenweg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• A12 Boomsesteenweg

Volgens Vlaams volksvertegenwoordiger Dirk de Kort (CD&V) is er een engagement van de Vlaamse overheid om dit kruispunt samen met dat van de Kontichsesteenweg prioritair aan te pakken. “Samen met de lokale besturen en het Agentschap Wegen en Verkeer wordt al geruime tijd nagedacht over goede oplossingen om op deze zwarte punten de verkeersveiligheid te…

1 kruispunt wordt aangepakt?

Mij lijkt het opportuun te zijn om gewoon alle kruispunten weg te werken tussen viaduct van Wilrijk en de "put van Boom".
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

das met den tijd toch de bedoeling, maar centjes zijn het probleem zeker ?
    nu de ring moet overkapt worden, waarschijnlijk de begroting door allerlei omstandigheden nog serjeus zal moeten bijgesteld worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      das met den tijd toch de bedoeling, maar centjes zijn het probleem zeker ?
      nu de ring moet overkapt worden, waarschijnlijk de begroting door allerlei omstandigheden nog serjeus zal moeten bijgesteld worden
      Ze hadden destijds kort na de herprofilering van de Antwerpse ring die noodbruggen al eens kunnen testen op de A12.
      Maar geen nood, de komende 15 jaar zal er wel niet veel veranderen om in Antwerpen te geraken...😁

Sent from somewhere, using Tapatalk.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Mij lijkt het opportuun te zijn om gewoon alle kruispunten weg te werken tussen viaduct van Wilrijk en de "put van Boom".
        Inderdaad, absoluut verschrikkelijk. Die kruispunten zijn zo onoverzichtelijk en gewoon onveilig.
        Ik rijd echt niet graag op dat stuk, zelfs niet op de middenbaan. Nooit echt op m'n gemak daar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
          Inderdaad, absoluut verschrikkelijk. Die kruispunten zijn zo onoverzichtelijk en gewoon onveilig.
          Ik rijd echt niet graag op dat stuk, zelfs niet op de middenbaan. Nooit echt op m'n gemak daar.
          Wij gebruiken die baan toch dagelijks meerder keren met onze wagens en er gaat geen week voorbij of het is daar wel ergens "koekenbak". Neem daar nog bij dat er met de regelmaat van de klok manoeuvres worden uitgevoerd door mensen due de situatie daar totaal niet kennen en dan schrik je ervan fat er maar zo weinig ongevallen gebeuren. M.a.w., veel anticiperen is daar de boodschap of het is daar elke dag prijs.
          Uit veiligheidsoverwegingen zou ik persoonlijk die kruispunten niet ondertunnelen maar overbruggen in zijn lengterichting.

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

daarvoor moet 't nog ni eens aan een kruispunt zijn waar er accidenten gebeuren....
            heb er eentje gehad, enkele jaren geleden thv 't rusthuis in Aartselaar
            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
            X