Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    Dan kom ik fietsen waar jij rijdt wat ik zie dat dagelijks. Toen ik nog met de fiets kon gaan werken (40km/dag) werd ik tussen Sint-Truiden en Hasselt dagelijks tot 10keer bijna doodgereden... op het fietspad.
    Mss eens nuchter naar het werk fietsen zodat ge tussen die stippelijnen van het fietspad blijft

Anders via het fietspad van de expressweg, dan hebt ge de pechstrook er nog tussen en dus wat meer ruimte om zat te zwalpen

Vermits ik tot 2 jaar terug 6,5 jaar in Kortenbos gewerkt heb, reed gij de op dezelfde wegen als ik. Dus wat is het probleem? :-p

Comment

• Kortenbos? Daar vertrek ik net. En aan Pascy is't elke keer prijs, sowieso hebben ze aan de kerk van kortenbos alleen oog voor de auto's, den esso in alken hebben ze me eens mijn achterwiel aangetikt, ...
      Als ge natuurlijk maar 15/u rijdt is dat geen probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
        Kortenbos? Daar vertrek ik net. En aan Pascy is't elke keer prijs, sowieso hebben ze aan de kerk van kortenbos alleen oog voor de auto's, den esso in alken hebben ze me eens mijn achterwiel aangetikt, ...
        Als ge natuurlijk maar 15/u rijdt is dat geen probleem
        Is idd een klote kruispunt. Niet alleen voor fietsers. Ook ne keer ieland dood gereden die aan de geven van een huis aant werken was let een hoogtewerker. Brrr. Reed er ietske later langs.

Ben blij dat ons firma naar Herk-De-Stad is verhuisd :-)

Comment

• En dat "fietspad" op de expressweg is de vluchtstrook!!!
          Last edited by arbe; 10/06/2016, 23:13.

Comment

• Na de elende vorige week vrijdag door de N80 in Sint-Truiden al af te sluiten voor overstroming in Alken (afsluiten ter hoogte van Sint-Joris was veel beter geweest en zou voor veel minder problemen gezorgd hebben)
            Hebben ze vandaag 1 rijstrook van de Naamsesteenweg (N80) op de grens van Kerkom en Bevingen afgesloten voor een wegverzakking, zogezed ten gevolge van de overvloedige regen.
            Die wegverzakking is daar echter al van enkele weken nadat die weg terug open gegaan is na de werken voor dat fietspad.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Gietende regen..... geen verlichting.
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                Gietende regen..... geen verlichting.
                Da's nie echt slim van u hé!

Comment

• Die van mij branden dag en nacht . Die van die Renault Laguna voor mij daar in tegen....

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                    Gietende regen..... geen verlichting.
                    je zag nooit meer auto's zonder lichten sinds de automatische lichten er zijn
                    veel mensen die ze automatische lichten 'af'* zetten en't vergeten zijn (mogelijks meneer die ze afzet en madamme wist't niet), en veel mensen met 2 auto's waarvan 1 met de automatische lichten en de gewoonte vergeten

* jocar zou dat graag kunnen bij zijn auto

Comment

• Ik zet mijn verlichting altijd op manueel. Maar ik hou de weersomstandigheden altijd wel goed in het oog.

Comment

• ..en uw madamme nog niet gevloekt of zij doet het ook ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          ..en uw madamme nog niet gevloekt of zij doet het ook ?
                          Zij doet het ook, en ze doet dat goed.

Comment

• Deze ochtend van Ranst naar Borsbeek ruim 40 minuten onderweg geweest.

Zag zo een zelfvoldane fietser de file passeren. Met z'n grimas op z'n gezicht.

Beetje later een halve wolkbreuk.
                            Ik dacht who's laughing now bitch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Deze ochtend van Ranst naar Borsbeek ruim 40 minuten onderweg geweest.

Zag zo een zelfvoldane fietser de file passeren. Met z'n grimas op z'n gezicht.

Beetje later een halve wolkbreuk.
                              Ik dacht who's laughing now bitch!
                              Als die een regenpakje aan heeft lacht die bij deze temperaturen nog net hetzelfde.

Comment

• De opvallendste gelijkenis tussen een Dacia Duster en een nieuwe Volvo XC90, is dat je klaarblijkelijk voor geen van beide een rijbewijs nodig hebt.

Comment

• Ah, goed nieuws. Dan ga ik mijn zoon straks leren rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Als die een regenpakje aan heeft lacht die bij deze temperaturen nog net hetzelfde.
                                    Aan z'n tronie te zien niet nee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Aan z'n tronie te zien niet nee.
                                      Da's omdat hij u net zag passeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Da's omdat hij u net zag passeren.
                                        Inderdaad, stiekem was die jaloers op int3x0r z'n alpha hero status BMW!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                          Inderdaad, stiekem was die jaloers op int3x0r z'n alpha hero status BMW!
                                          Heb nochtans iets met linzen gegeten deze avond.

Comment

Working...
                                          X