Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Heb nochtans iets met linzen gegeten deze avond.
    Freude am Fahrten!
    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
      Freude am Fahrten!
      Hahahaha

Comment

• Altijd dat wachten aan die wegverzakking op de Naamsesteenweg (N80).
        En dat ze de mensen niks laten weten over de resultaten van het onderzoek van de ondergrond onder de weg.
        Afgelopen maandag was er een Nederlandse firma, maar er is nog altijd niks bekend gemaakt.

Het zou zo simpel zijn om het verkeer in 1 richting om te leiden via een parallel lopende veldweg, maar nee ze willen de mensen kloten met die lichten.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Altijd dat wachten aan die wegverzakking op de Naamsesteenweg (N80).
          En dat ze de mensen niks laten weten over de resultaten van het onderzoek van de ondergrond onder de weg.
          Afgelopen maandag was er een Nederlandse firma, maar er is nog altijd niks bekend gemaakt.

Het zou zo simpel zijn om het verkeer in 1 richting om te leiden via een parallel lopende veldweg, maar nee ze willen de mensen kloten met die lichten.
          Inderdaad heel irritant. En ze hebben het stuk nu al een pak langer gemaakt. Ik denk dat we nog heel lang gaan mogen aanschuiven daar...

Maar van wie is dat de schuld?

Juist ja!

ISRAËL!

Links staat 'Zionisme is moord' etc...en dat in COMIC SANS!

Zat een erg zenuwachtige persoon in. Heel de tijd in de achteruitkijkspiegel kijken, wegduiken, en serieus doortrappen aan elk licht.

Denk dat hij naar de garage of de keuring moest met de auto van zijn madam ofzo
          Last edited by TooTall; 17/06/2016, 09:31.
          Mijn Skoda

Comment

• Aangeven bij de cel terrorisme
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
              Aangeven bij de cel terrorisme

Comment

• Gelukkig werk ik niet meer in Kortenbos dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                  Inderdaad heel irritant. En ze hebben het stuk nu al een pak langer gemaakt. Ik denk dat we nog heel lang gaan mogen aanschuiven daar...
                  Een pak langer? Nu ook niet overdrijven he, d'r zijn een paar meters bij gekomen.
                  Waarschijnlijk om wat extra ruimte te hebben om te werken (hebben blijkbaar een plastic folie over de gracht aangebracht)
                  Blijft raar dat ze nu plots beginnen over die verzakking en dat ze de overvloedige regen daarvan de schuld geven, terwijl die verzakking er al is van toen de weg pas gemaakt was.

En dat van die lichten, ze kunnen daar heel makkelijk een korte omleiding voorzien, maar ze willen gewoon niet.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ouders die hun kinderen zonder gordel om op de achterbank zetten, daar krijg ik de kriebels van. Dan krijg ik zin om uit te stappen en die met zijn kop tegen zijn voorruit te slaan, dan weet hij hoe het zal voelen voor zijn kinderen bij een aanrijding.

Gisteren weer ene... En ik heb het dan niet over marginalen zoals die van dat ongeval eerder deze week waarbij de kinderen los in de koffer zaten en 1 kindje levensgevaarlijk verwond werd.
                    Nee, het was een 'respectabele' papa van in't school van mijn kids, met een 3-reeks... 2 kids, los op de achterbank, raam naar beneden en met hun bovenlijf half uit het raam hangend... OK, 't was maar stapvoets verkeer op dat stuk, maar er moet maar eens ne camion met grote spiegels kruisen en die klein mannen hunne kop krijgt daar een serieuze caramel...

Ik snap da nie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                      Ouders die hun kinderen zonder gordel om op de achterbank zetten, daar krijg ik de kriebels van.
                      We kunnen alleen maar hopen dat natuurlijke selectie zijn werk doet.
                      Mijn Skoda

Comment

Ouders die hun kinderen zonder gordel om op de achterbank zetten, daar krijg ik de kriebels van. Dan krijg ik zin om uit te stappen en die met zijn kop tegen zijn voorruit te slaan, dan weet hij hoe het zal voelen voor zijn kinderen bij een aanrijding.

Gisteren weer ene... En ik heb het dan niet over marginalen zoals die van dat ongeval eerder deze week waarbij de kinderen los in de koffer zaten en 1 kindje levensgevaarlijk verwond werd.
                        Nee, het was een 'respectabele' papa van in't school van mijn kids, met een 3-reeks... 2 kids, los op de achterbank, raam naar beneden en met hun bovenlijf half uit het raam hangend... OK, 't was maar stapvoets verkeer op dat stuk, maar er moet maar eens ne camion met grote spiegels kruisen en die klein mannen hunne kop krijgt daar een serieuze caramel...

Ik snap da nie...
                        Tsja, dat klootjesvolk met hun 3-reeksjes altijd. Waarschijnlijk nog een 316d ook.

Comment

• ben hier weer heel de gazet aan't copy/pasten

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

maar veschrikkelijke zaak voor de familie, mens geraakt niet binnen bij 112 omdat er veel oproepen zijn voor ondergelopen kelders...mss een gasboete voor onrechtmatig gebruik noodnummer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            ben hier weer heel de gazet aan't copy/pasten

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

maar veschrikkelijke zaak voor de familie, mens geraakt niet binnen bij 112 omdat er veel oproepen zijn voor ondergelopen kelders...mss een gasboete voor onrechtmatig gebruik noodnummer
                            Onlangs de reeks 'De noodcentrale' op één niet gezien?

Echt waar, respect voor de mensen die daar werken. Wat een onnozele telefoons dat die daar ooit krijgen, je houdt het niet voor mogelijk.

Comment

Ouders die hun kinderen zonder gordel om op de achterbank zetten, daar krijg ik de kriebels van. Dan krijg ik zin om uit te stappen en die met zijn kop tegen zijn voorruit te slaan, dan weet hij hoe het zal voelen voor zijn kinderen bij een aanrijding.
                              toen ik opgegroeide als kind, waren er geen gordels in de auto achteraan. en geen airbags, geen kreukelzones, geen abs,...
                              en wij hebben dat ook overleefd.

nu voelt iedereen zich veilig en vlammen ze maar door (vooral ook bij die terreinwagen rijders).
                              nuja, mijn dochter zit toch ook altijd goed vast hoor, t is nu niet dat ik die los laat rondhuppelen daar achteraan

Comment

• Ge kunt vroeger nu ook niet meer vergelijken met nu hee. Veel minder verkeer en in verhouding veel meer verkeersslachtoffers...
                                Hoeveel kinderen zijn er niet door de voorruit gegaan bij een accident? En ivm geen kreukelzones, toen ik klein was heb ik eens een man dood achter zijn stuur gezien zonder dat er veel kapot was aan de wagen. Met z'n hoofd op het stuur en gedaan...

Comment

• Overbuur belt ook steevast 101 of 112 om te vragen waar het brandt als hij een brandweerwagen ziet of hoort passeren.
                                  Die vindt dat ook compleet normaal.
                                  Ik ken er ook die noodnummer bellen om te vragen wie de dokter van wacht is of als evenement x of y wel doorgaat (bvb. bij slecht weer)
                                  Sommige mensen zijn toch echt wel raar

Comment

• Voor velen waarvan de belwaarde op is, blijkt de 112 het geliefkoosde (gratis) nummer te zijn.

Comment

• Ik ga hiernet mijn brievenbus legen, rijden er 3 wielerterroristen gewoon OP de N42 terwijl er een perfect in orde zijnd, breed fietspad is dat afgescheiden is van de autoweg. Ik kon het toch echt niet laten om te roepen dat ze op het fietspad moeten rijden. Draaien zich om om wat terug te roepen, maar eens terugkeren doen ze niet. Achterlijke muttens. Dan hoop je echt dat er eens een camion wat te dicht passeert. Blijf met die ondingen van de baan af, zeker als je een volledig fietspad hebt.
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Uch !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                          Ik ga hiernet mijn brievenbus legen, rijden er 3 wielerterroristen gewoon OP de N42 terwijl er een perfect in orde zijnd, breed fietspad is dat afgescheiden is van de autoweg. Ik kon het toch echt niet laten om te roepen dat ze op het fietspad moeten rijden. Draaien zich om om wat terug te roepen, maar eens terugkeren doen ze niet. Achterlijke muttens. Dan hoop je echt dat er eens een camion wat te dicht passeert. Blijf met die ondingen van de baan af, zeker als je een volledig fietspad hebt.
                                          Is hier de laatste tijd ook weer erg. Met 30-40 man zonder begeleiding koerske rijden. Dat ze daardoor een monsterfile veroorzaken is hun probleem niet. In alle bochten hebben ze beide rijrichting nodig. Ze rijden iets van een 30 per uur op een baan waar je 70 mag terwijl er een perfect gescheiden fietspad ligt waar je met minstens 4 fietsers naast elkaar kan fietsen. De enige die voorbij kon was de bomma op het fietspad met haar elektrische fiets, dat zegt al genoeg over hun topprestaties ook.

Comment

Working...
                                          X