Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mannen, echt waar bedankt hee.. Ben goed geholpen!! Nu hopen dat hij het goed doet Heb verdorie meer stress dan hem

Comment

• Wij ook nu.
      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Rapportentijd!

Comment

• Ergernis; wachttijd van 8 maanden voor een andere wagen...en dan ist nog maar een Skoda...
          Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
            Ergernis; wachttijd van 8 maanden voor een andere wagen...en dan ist nog maar een Skoda...
            ze hebben eerst nog al diene sjoemelsoftware eruit moeten halen he...

Comment

• Denk eerder dat ze er extra sjoemelsoftware aan het induwen zijn
              Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Mannen, echt waar bedankt hee.. Ben goed geholpen!! Nu hopen dat hij het goed doet Heb verdorie meer stress dan hem
                Examen met de rijschool? Anders is het nog veel belangrijker om zelf kalm te blijven hé DHL... je zet ongewild druk over op het kind, dat al stress heeft en daardoor nog meer stress krijgt.
                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Pfff... niet door. Voorrang van rechts genegeerd. Zware fout... Ik zag het aankomen, maar mocht niks zeggen. Was een zeer klein straatje, ma ja, die hebben ook voorrang hee.

Comment

• Frustrerend
                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Tja... ze hadden gelijk hee. Heb eigenlijk liever dat ze streng zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Pfff... niet door. Voorrang van rechts genegeerd. Zware fout... Ik zag het aankomen, maar mocht niks zeggen. Was een zeer klein straatje, ma ja, die hebben ook voorrang hee.
                        Jammer maar volgende keer beter...
                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Ja... danke

Comment

• Voorrang van rechts... Zijn er nog mensen die dat zoals mij een compleet idiote regel vinden?

Ik zou eigenlijk veel liever hoofdbaan voorrang hebben, en waar het een echt drukke zijstraat is moet je maar lichten zetten of een rotonde waar mogelijk.

Er zouden veel minder ongelukken gebeuren. Vooral zoals DHL zegt, die echt bizar kleine straatjes waar je 99 op de 100 keer vertraagd voor niks (remmen versleten, onnodig brandstof verbruiken om weer op te trekken), maar je kan het niet riskeren van niet te vertragen want 1 keer op die 100 komt er ene uit die zijne voorrang neemt (en dat mag hij) en dan is het bam als je niet vertraagd...
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• ik voel mij altijd op de hoofdbaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                ik voel mij altijd op de hoofdbaan
                                Da's omdat je S rijdt
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• De zoon leren kijken naar aanwijzingen: witte lijn die stopt aan het kruispunt, graskant die ophoudt, straatnaambordjes, goot die niet meer doorloopt, soms anders ingekleurd, maar vooral durven focus verleggen van tijd tot tijd van de rijbaan naar de zijkant
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• Ik voel mij beledigd als linkshandige

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                      Voorrang van rechts... Zijn er nog mensen die dat zoals mij een compleet idiote regel vinden?

Ik zou eigenlijk veel liever hoofdbaan voorrang hebben, en waar het een echt drukke zijstraat is moet je maar lichten zetten of een rotonde waar mogelijk.

Er zouden veel minder ongelukken gebeuren. Vooral zoals DHL zegt, die echt bizar kleine straatjes waar je 99 op de 100 keer vertraagd voor niks (remmen versleten, onnodig brandstof verbruiken om weer op te trekken), maar je kan het niet riskeren van niet te vertragen want 1 keer op die 100 komt er ene uit die zijne voorrang neemt (en dat mag hij) en dan is het bam als je niet vertraagd...
                                      Dacht dat die plannen in de pijplijn zitten. Volgens mij een 2-3 maanden geleden ook een topic over geweest.

Comment

• er zijn gemeentes waar het is afgeschaft...maar een algemene afschaffing staat nog niet te discussie

wij zitten hier met een straat die door kapellen en antwerpen loopt, op kapels grondgebied is de vvr er niet meer in apen nog wel...das pas om malheuren gaan vragen

Comment

• Hier ene me zijn velo tegengekomen. Dan leef je toch ook nie graag ze.

Comment

Working...
                                          X