Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mannen, echt waar bedankt hee.. Ben goed geholpen!! Nu hopen dat hij het goed doet Heb verdorie meer stress dan hem
Examen met de rijschool? Anders is het nog veel belangrijker om zelf kalm te blijven hé DHL... je zet ongewild druk over op het kind, dat al stress heeft en daardoor nog meer stress krijgt.
Pfff... niet door. Voorrang van rechts genegeerd. Zware fout... Ik zag het aankomen, maar mocht niks zeggen. Was een zeer klein straatje, ma ja, die hebben ook voorrang hee.
Pfff... niet door. Voorrang van rechts genegeerd. Zware fout... Ik zag het aankomen, maar mocht niks zeggen. Was een zeer klein straatje, ma ja, die hebben ook voorrang hee.
Voorrang van rechts... Zijn er nog mensen die dat zoals mij een compleet idiote regel vinden?
Ik zou eigenlijk veel liever hoofdbaan voorrang hebben, en waar het een echt drukke zijstraat is moet je maar lichten zetten of een rotonde waar mogelijk.
Er zouden veel minder ongelukken gebeuren. Vooral zoals DHL zegt, die echt bizar kleine straatjes waar je 99 op de 100 keer vertraagd voor niks (remmen versleten, onnodig brandstof verbruiken om weer op te trekken), maar je kan het niet riskeren van niet te vertragen want 1 keer op die 100 komt er ene uit die zijne voorrang neemt (en dat mag hij) en dan is het bam als je niet vertraagd...
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
De zoon leren kijken naar aanwijzingen: witte lijn die stopt aan het kruispunt, graskant die ophoudt, straatnaambordjes, goot die niet meer doorloopt, soms anders ingekleurd, maar vooral durven focus verleggen van tijd tot tijd van de rijbaan naar de zijkant
Voorrang van rechts... Zijn er nog mensen die dat zoals mij een compleet idiote regel vinden?
Ik zou eigenlijk veel liever hoofdbaan voorrang hebben, en waar het een echt drukke zijstraat is moet je maar lichten zetten of een rotonde waar mogelijk.
Er zouden veel minder ongelukken gebeuren. Vooral zoals DHL zegt, die echt bizar kleine straatjes waar je 99 op de 100 keer vertraagd voor niks (remmen versleten, onnodig brandstof verbruiken om weer op te trekken), maar je kan het niet riskeren van niet te vertragen want 1 keer op die 100 komt er ene uit die zijne voorrang neemt (en dat mag hij) en dan is het bam als je niet vertraagd...
Dacht dat die plannen in de pijplijn zitten. Volgens mij een 2-3 maanden geleden ook een topic over geweest.
er zijn gemeentes waar het is afgeschaft...maar een algemene afschaffing staat nog niet te discussie
wij zitten hier met een straat die door kapellen en antwerpen loopt, op kapels grondgebied is de vvr er niet meer in apen nog wel...das pas om malheuren gaan vragen
Comment