Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenEn op het werk er is altijd wel iemand anders aanwezig in de toiletten en dan gaat dat dus niet eh. En 't is precies of ge hoort alles!
En pipi doen gaat ook niet want die tussenschotten zijn veel te klein en zo.
Comment
-
Er stond vanochtend een auto van de gemeentelijke diensten geparkeerd op het zebrapad voor de gemeenteschool....
Comment
-
Gisteren op 1km afstand bijna 2x doodgereden met de fiets... vrachtwagen die zonder pinken afsloeg voor m'n neus... en vervolgens een bus die het nodig vond van naast me te komen rijden en dan me tussen bushalte en zijn bus te willen pletten....2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenEen manier om u goed te voelen is proberen om de mensen die u een slecht gevoel geven te mijden. Probleem is, er lopen er zoveel rond!
Verstuurd met de postduif.
Comment
-
Niet bepaald "op de weg", maar ernaast: professionele dievenbendes die uw wagen komen strippen of hem gewoon compleet meenemen (al dan niet op een gesofisticeerde manier). Heb toch wel de indruk dat ik dat meer & meer zie voorbijkomen.
Er zijn zeker ergere dingen in het leven, maar zoiets wil je toch echt nooit meemaken denk ik:
's Morgens werd ik onaangenaam gewekt door mijn zoon met de mededeling dat mijn wagen op betonblokken stond. Verschrikt naar beneden en gaan kijken. Al snel werd de omvang van de schade duidelijk. Veel, extreem veel onderdelen waren gestript van de wagen. De wielen, de motorkap, de complete frontpartij, bumpers, nieren, LED koplampen etc. etc. maar dit was nog niet alles; binnen, het stuur, de airbags, de complete gps met i-drive, alles weg en lag overhoop.
Die foto's die er ook bij staan...
Ben toch wel stiekem blij dat de mijne binnen slaapt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk heb er een stickertje van een hond op geplakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenZou grappig zijn mocht de hond er zelf inzitten, als ze inbreken. Ik zou graag hun reactie zien mochten ze onverwacht zo mijn hond ontmoeten
Jammer voor het beest(je)....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichtenop de laatste foto zie ik precies een afgeknipte kabelboom. doen ze zelf te moeite niet om de connectoren af te koppelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenGrappig, dat is exact wat ik probeer te doen.
Verstuurd met de postduif.
Wtf, uwen auto op den oprit komen strippen zonder dat iemand iets gezien of gehoord heeft? Ze waren toch zo vriendelijk om em op blokken te zetten anders nog een hoop schade erbovenop.
Heb eigenlijk mijn twijfels of dit wel echt is? Kunnen ze em evengoed volledig meenemen ook.
Comment
Comment